LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telfort abonnement ----> prepaid

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Karin020174

Telfort abonnement ----> prepaid

Ongelezen bericht door Karin020174 »

Ik wilde het abonnement van mijn mobiele telefoon om laten zetten in een prepaid. Dit abonnement staat nog op naam van mijn ex-man, die toendertijd het abonnement voor mij heeft afgesloten. Ik bel inmiddels al 12 jaar met dit nummer en wilde dit heel graag behouden. Bij de klantenservice van Telfort gaf men aan dat het mogelijk was om een contractovername te doen. Ik heb de aanvraag en alle documenten mbt de scheiding ingestuurd, maar werd geïnformeerd dat dit niet mogelijk is. Foutje van de klantenservice..

In maart van dit jaar heb ik navraag gedaan hoe nu het beste te handelen. De klantenservice gaf aan dat het abonnement beëindigd moet worden, in een prepaid omgezet, dan kan ik deze prepaid overnemen en met nummerbehoud een nieuw abonnement aanvragen. De medewerkster aan de telefoon kon alle info (aanvraag contractovername etc) in het systeem zien en gaf aan dat zij ervoor zou zorgen dat dit zo gedaan zou worden.

Ik had er toch geen goed gevoel over en ben vorige week nog maar eens gaan bellen. Resultaat: gedurende 5 dagen heb ik 8 verschillende medewerkers van Telfort gesproken. Zij gaven allemaal verschillende en tegenstrijdige informatie. Ik besloot af te wachten tot de dag van de migratie van abonnement naar prepaid.

Op de dag van migratie nog maar een keer naar Telfort gebeld om te vragen wat de status is. De medewerkster aan de telefoon verzekerde mij dat migratie gepland stond voor deze dag en dat ik nog even af moest wachten. Om 21.00u was de migratie nog niet gedaan.

De dag erna heb ik nog maar eens contact opgenomen met de klantenservice. Deze medwerkster verontschuldigde zich voor de gang van zaken; het was raar dat de migratie niet voltooid was en binnen 24u zou dit gebeuren. Het zal niemand verbazen dat dit 24u later nóg niet gebeurd was.

Vanmorgen heb ik nogmaals contact opgenomen met Telfort. Deze medewerkster gaf aan dat zij één en ander gecheckt heeft en dat men vandaag nog contact met mij op zou nemen. Ze kon niet helemaal aangeven waarom men met mij contact op zou nemen. Volgens mij is het voor migratie helemaal niet nodig om contact met een klant op te nemen? Ik heb overigens nu nog steeds niets gehoord.....

Het is dat ik dit nummer heel graag wil behouden, maar het is toch belachelijk hoe dit gaat? Bovendien spreken de medewerk(st)ers van de klantenservice slecht Nederlands, zijn zeer slecht geïnformeerd en moeten letterlijk alles navragen. Ik heb al regelmatig 30 minuten met hen aan de telefoon gezeten.

Iemand tips hoe ik ook maar een stap verder kan komen? Ik weet 't even niet meer......

Karin020174

Re: Telfort abonnement ----> prepaid

Ongelezen bericht door Karin020174 »

Gister nog maar eens gebeld.... Medewerkster van klantenservice Telfort zou bericht voor haar direct leidinggevende achterlaten dat ik vandaag (donderdag) met spoed gebeld moest worden; voor 12.00u.

Vandaag uiteraard niets gehoord en maar weer gebeld. Men heeft wederom contact opgenomen met Technische Dienst. Ik moet nog maar even wachten. Tot 2 keer toe werd de verbinding verbroken en moest ik alles weer opnieuw uitleggen. Dit lag overigens niet aan mijn ontvangst of telefoon.....

Ik krijg wel E 5 terug voor de belkosten naar de klantenservice. Volgens mij heb ik inmiddels al voor meer dan E30 gebeld en zit ook niet echt op die E 5 te wachten.

Wat een !@#$%^&*-organisatie! Nooit meer Telfort; al zouden ze de goedkoopste zijn.

Telfort webcare
verified
Contacteer:

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

@Karin020174

Graag laat ik voor u uitzoeken wat er aan de hand is. In een privébericht kunt u uw naw-gegevens, 06-nummer van Telfort en uw e-mailadres aan ons kenbaar maken.

Laila

sandra56

Ongelezen bericht door sandra56 »

Karin020174 schreef:Gister nog maar eens gebeld.... Medewerkster van klantenservice Telfort zou bericht voor haar direct leidinggevende achterlaten dat ik vandaag (donderdag) met spoed gebeld moest worden; voor 12.00u.

Vandaag uiteraard niets gehoord en maar weer gebeld. Men heeft wederom contact opgenomen met Technische Dienst. Ik moet nog maar even wachten. Tot 2 keer toe werd de verbinding verbroken en moest ik alles weer opnieuw uitleggen. Dit lag overigens niet aan mijn ontvangst of telefoon.....

Ik krijg wel E 5 terug voor de belkosten naar de klantenservice. Volgens mij heb ik inmiddels al voor meer dan E30 gebeld en zit ook niet echt op die E 5 te wachten.

Wat een !@#$%^&*-organisatie! Nooit meer Telfort; al zouden ze de goedkoopste zijn.
Je klacht doorgeven aan ConSuwijzer en zij kunnen je dan advies geven wat je kan/moet doen

Succes

Gesloten