LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telfort bedankt!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
MFVO
Berichten: 29
Lid geworden op: 13 aug 2010 17:18

Telfort bedankt!

Ongelezen bericht door MFVO »

Een tijd geleden heb ik een topic geopend over het feit dat 3 jaar lang onterecht abonnementsgeld is afgeschreven (zie mijn topic op deze pagina). Dit is nu rechtgezet.

In het bijzonder wil ik de Teamleider business support bedanken voor haar inzet, zonder haar was ik nu nog bezig. Dank je!

Als ik naar Telfort zelf kijk moet me wel van het hard dat ik het jammer vind dat het zo ver heeft moeten komen. Ik had me al zo vaak telefonisch gemeld, brieven geschreven, gemaild etcetera en pas na heel veel moeite en inspanning werd er aktie ondernomen. Als ik een advies mag geven: zet een echte afdeling op om dit soort klachten gelijk af te handelen. Webcare is leuk maar zij konden het ook niet gelijk afhandelen.

stofzuigertje

Re: Telfort bedankt!

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Jammer, dit kon je beter onder de oorspronkelijke zetten, nu lijkt het nog steeds niet opgelost!

Gesloten