LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telfort behoorlijk beu

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Lennon74

Telfort behoorlijk beu

Ongelezen bericht door Lennon74 »

Ik wil mijn abonnement opzeggen, omdat ik iedere maand gesteggel heb over mijn faktuur. Helaas kan je alleen maar telefonisch opzeggen en dan ook nog 2 maanden voordat je contract afloopt.

En dat is nu juist het probleem. Ze hopen gewoon dat je te laat bent met opzeggen, zodat je meer moet betalen.

Ook is de klantenservice van Telfort zeer moeilijk te bereiken en kunnen ze niet iedere vraag beantwoorden

Ik ben benieuwd of er meer mensen zijn die problemen hebben met Telfort en met name met het controleren van hun faktuur/ opzeggen abonnement.

Telfort webcare
verified
Contacteer:

Re: Telfort behoorlijk beu

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

@Lennon74,

U kunt op elk moment uw abonnement opzeggen, dus niet alleen 2 maanden van te voren. Als ik het goed begrijp heeft u geprobeerd op te zeggen, maar is er aangegeven dat opzeggen nog niet mogelijk is. Graag ontvang ik in een privébericht uw naw-gegevens, 06-nummer van Telfort en uw e-mailadres om dit voor u na te kijken. Ook horen wij graag van u welke problemen u ervaart met de facturen.

Laïla

Gesloten