LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telfort Bill Shock na vakantie in Turkije

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Emsf
Berichten: 12
Lid geworden op: 25 jul 2010 13:31

Telfort Bill Shock na vakantie in Turkije

Ongelezen bericht door Emsf »

Thuis gekomen na mijn vakantie in Turkije kreeg ik zojuist mijn telefoonrekening binnen, 416 euro te betalen. Voor mijn gevoel had ik niet zo gek veels gedaan met mijn telefoon. Na het controleren van de specifcatie op de telfort site blijkt dat ik voor 22 MB in turkijke 278 euro moet betalen!!!!!

Dit zijn absurde bedragen horen ze me hier niet voor te waarschuwen? lijkt me niet meer dan normaal voor een bedrijf als Telfort wat tegenwoordig onder KPN valt!

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: Telfort Bill Shock na vakantie in Turkije

Ongelezen bericht door GJvdZ »

De waarschuwing hebben ze eigenlijk al gedaan middels de tarievenlijst (Mobiel internet in Turkije kost 14,87). Overige waarschuwingen zijn niet verplicht, want Turkije zit niet in de EU.

henk51
Berichten: 1680
Lid geworden op: 07 jun 2005 17:59

Re: Telfort Bill Shock na vakantie in Turkije

Ongelezen bericht door henk51 »

Dit zijn absurde bedragen horen ze me hier niet voor te waarschuwen? lijkt me niet meer dan normaal voor een bedrijf als Telfort wat tegenwoordig onder KPN valt!
Er zijn al honderden topics hierover geopend bij diverse forums ,er zijn tientallen tv programma's over geweest. Het heeft meerdere malen in kranten gestaan. Staan ook waarschuwingen op de telefoon site's. Wat wil je dan nog meer aan waarschuwingen.
Gebruik intenet op mobiel is duur duur duur in het buitenland.
Echter in de meeste landen kun je ook free WIFI gebruiken .
In europa worden er veelal waarschuwingen gegegeven echter TURKYE valt daar niet onder geen europa.
KPN is er wel mee bezig om dit ook buiten europa te gaan regelen en dan volgen er meer. Blijf het nieuws volgen of gebruik een zoekmachine zoals google. Onze Neelie is een groot voorvechter op dit gebied maar alles kan niet 123 geregeld worden buiten europesche grenzen.


gr Henk

Skann
Berichten: 30
Lid geworden op: 10 jan 2010 18:11

Re: Telfort Bill Shock na vakantie in Turkije

Ongelezen bericht door Skann »

Na ALLE aandacht in de media, snap ik echt niet dat dit soort berichten nog geplaatst worden? Sterker nog; dat mensen nog gaan internetten in Turkije nota bene. Buiten EU. €14,87 per MB! Kijk de tarievenlijst of vakantiebellen.com
Wat al eerder is gezegd; telfort is niet verplicht jou te waarschuwen. Maar je wordt al genoeg gewaarschuwd via internet.. en je kent vast mensen die het vaker hebben gehad.

Waarschijnlijk is Telfort keihard en laat je gewoon betalen. Harde les.

Gesloten