LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telfort bkr registratie

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
tnomle1141
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 nov 2010 12:43

Telfort bkr registratie

Ongelezen bericht door tnomle1141 »

Hi,

Mijn hypotheekaanvraag wordt geblokkeerd door een registratie bij BKR.
Na enige navraag blijkt de achterstand (een A2 codering) te zijn ontstaan tijdens een geschil met Telfort over de definitieve afreking.
Ik was het niet met de door Telfort voorgestelde afrekening eens ,daar deze in mijn nadeel was, opgebouwde belminuten werden niet juist uitgekeerd.
Hierover zijn vele telefoontjes over en weer geweest.
Het bedrag waarvoor ik nu geregistreerd sta is een bedrag van rond de twintig euro.

Een aantal vragen komen steeds weer bij mij op:
-Is er voor het registreren geen minimumbedrag ingesteld, 20 euro staat niet in verhouding met een hypotheekbedrag
- Is een registratie terecht als er een geschil is oftewel aan welke voorwaarden moeten bedrijven voldoen om te mogen registreren
-Moet een bedrijf de klant op de hoogte stellen van het voornemen deze klant bij het BKR te registreren
-Zijn er mogelijkheden om bezwaar aan te tekenen.

Graag hoor ik van jullie.

jerr
Berichten: 6
Lid geworden op: 05 nov 2010 15:25

Re: Telfort bkr registratie

Ongelezen bericht door jerr »

Ik zou in ieder geval mijn schuld betalen. Als je al een Telfort A2 notering hebt wordt dat een probleem.
Zelfs mensen die geen schuld meer hebben bij Telfort houden die notering 5 jaar lang. "De wraak van Telfort" Ik vind geen schuld meer bij T. dan de notering veranderen in een H van herstel. Dat zou Telfort sieren. Heel veel mensen in de gelegenheid stellen een hypotheek aan te gaan en tegelijk wat aan hun negatieve PR te doen. Op het Telfort forum staat het tevredenheidsmetertje van tevreden bezoekers op 39%... Per 1 januari verandert de situatie, zou Telfort dan al deze gevalllen laten wissen bij BKR of er een H van maken. Zolang jij nog een schuld hebt lijkt het een lastig verhaal. Succes!

Ron51
Berichten: 19
Lid geworden op: 19 okt 2010 13:39

Re: Telfort bkr registratie

Ongelezen bericht door Ron51 »

Telfort is gewoonweg een criminele organisatie.
Het is te droevig voor woorden dat die arrogante lui zoveel macht kunnen hebben.

Je bent al wanbetaler als je de rekeningen niet betaald die gewoon doorlopen NA de officiele beeinding van je contract.

Sterkte

Hatertje
Berichten: 533
Lid geworden op: 28 okt 2009 12:24

Re: Telfort bkr registratie

Ongelezen bericht door Hatertje »

@Ron51

Je bent alleen maar negatieve berichten over Telfort in bijna elk topic aan het posten. Ik zie hier de toegevoegde waarde niet van. Kan je daarmee ophouden a.u.b.? Of is je alias toevallig "Ik zeg T-mobile op" ?

Ik zeg T-Mobile op
Berichten: 145
Lid geworden op: 17 aug 2010 23:32

Re: Telfort bkr registratie

Ongelezen bericht door Ik zeg T-Mobile op »

@Hatertje

Misschien kan je vanuit jouw betaalde positie het je niet indenken, maar er zijn blijkbaar veel meer mensen die problemen hebben met een telefoonbedrijf.

Ramon1987
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 dec 2010 14:36

Re: Telfort bkr registratie

Ongelezen bericht door Ramon1987 »

Had ook een slechte ervaring met telfort. Ik had 2 jaar een mobiele abbonement lopen bij hun, zij kwamen met de gekste maandbedragen die ik moest betalen terwijl ik bijna nooit over mijn belminuten was gegaan. Mensen in mijn omgeving hadden ook veel problemen met Telfort.
Ik vertrouw hun voor geen meter....

Hatertje
Berichten: 533
Lid geworden op: 28 okt 2009 12:24

Re: Telfort bkr registratie

Ongelezen bericht door Hatertje »

Ik kan me behoorlijk goed indenken hoe het is om een probleem met een telecomprovider te hebben.

En uiteraard zal ik mijn ongenoegen uiten op een forum doormiddel van een topic. Ik vind het alleen een beetje onzinnig om in elk topic te gaan klagen over een bepaalde telecomprovider.

De meeste mensen die hier een topic posten zoeken hulp. Het posten van negatieve berichten heeft dan ook geen toegevoegde waarde, het bevestigd alleen dat meerdere mensen problemen ervaren met een bepaald bedrijf.

Ron51
Berichten: 19
Lid geworden op: 19 okt 2010 13:39

Re: Telfort bkr registratie

Ongelezen bericht door Ron51 »

Hatertje schreef:@Ron51

Je bent alleen maar negatieve berichten over Telfort in bijna elk topic aan het posten. Ik zie hier de toegevoegde waarde niet van. Kan je daarmee ophouden a.u.b.? Of is je alias toevallig "Ik zeg T-mobile op" ?
Ik heb beslist geen behoefte op op een nickname als die van u nog iets toe te voegen dan dit.

Gesloten