Telfort brengt kosten buiten de bundel in rekening omdat mijn contract op 21/5/2010 begon maar ik kon (en begon) al (met) bellen met de simkaart vanaf 11/5/2010.
Nu heb ik dus volgens Telfort 10 dagen buiten de bundel gebeld. Dit lijkt mij een beetje vreemd. Ik was namelijk in de veronderstelling dat als je kon bellen dat het abbonement al moest zijn ingegaan.
Kortom, hoe vecht ik deze rekening aan? De Telfort klantenservice is niet echt behulpzaam hierin.
Alvast dank!
-Matthijs
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Telfort brengt kosten buiten de bundel in rekening
-
- Berichten: 50
- Lid geworden op: 05 jul 2010 00:34
- Locatie: Unsere liebe Frau im Walde-Sankt Felix
Re: Telfort brengt kosten buiten de bundel in rekening
Matthijs, U heeft geen schijn van kans. Gewoon betalen dus.
-
- Berichten: 737
- Lid geworden op: 30 mei 2010 21:26
Re: Telfort brengt kosten buiten de bundel in rekening
Kan het zijn dat je in de veronderstelling bent dat het over de ingangsdatum van je contract gaat, maar dat eigenlijk de oorzaak van 'kosten buiten de bundel' ergens anders ligt?
Zie: http://forum.telfort.nl/topic5370.html
Zie: http://forum.telfort.nl/topic5370.html
Re: Telfort brengt kosten buiten de bundel in rekening
Hoe dat zo? Ik heb een abonnement aangevraagd, geen losse simkaart zonder abbonement. Is het mijn schuld dat Telfort mij nu laat bellen zonder dat ze mijn belbundel al hebben gekoppelt aan mijn simkaart?Jérémy Dellière schreef:Matthijs, U heeft geen schijn van kans. Gewoon betalen dus.
Ik heb de rekening al betaald maar ik begin steeds meer een hekel te hebben aan Telfort en ik ben van mening dat een beetje meer abbonementskosten betalen bij andere aanbieders de goede service echt waard is...