LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telfort Drama!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Ronnykuh

Telfort Drama!

Ongelezen bericht door Ronnykuh »

Beste forum gebruikers,

Nu dacht ik dat het klaar was met Telfort en met een bijbetaling van €109,-.

ECHT NIET DUS!

1a2 werkdagen konden ze de telefoon leveren. 1,5 week later nog steeds niets binnen. Heb ik afgelopen donderdag gebelt. Uw toestel is niet besteld, 5min. uw toestel is onderweg. Wat is het nou?

Ik heb vele malen gebelt met Telfort maar daar kun je dus ook niks mee. Niemand weet niks en een beter antwoord dan een klachtenformulier invullen krijg ik er niet uit.

Volgende abbonement wordt zeker GEEN Telfort.

De klantenservice is echt dramatisch, ze beloven je om terug te bellen en dan bellen ze nog niet uit zijn eigen. Bel je zelf maar weer op en dan krijg je hooguit sorry te horen.

Telfort komt zijn afspraken dus totaal NIET na!

Ik wil alleen weten wanneer mijn toestel komt. Bij het vorige toestel zeiden ze ook (samsung jet) dat ik een gratis navigatie erbij kreeg. Leuk als je die telefoon wilt. Blijkt bij de levering het bonnetje verlopen en kun je fluiten naar je gratis navigatie. Nu zit er 8GB geheugen bij en ik wil deze keer niet weer (genaait) worden.

Ik ben er klaar mee,

Wat kan ik hieraan doen?

Groetjes Ron,

Alvast bedankt voor de reacties!

Telfort webcare
verified
Contacteer:

Re: Telfort Drama!

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

@Ronnykuh,

Graag zoek ik voor u uit wat er precies aan de hand is. Hiervoor zijn uw naw-gegevens, e-mailadres en het 06-nummer van Telfort nodig. Via een privébericht kunt u dit aan mij kenbaar maken.

Daphne

Ronnykuh

Re: Telfort Drama!

Ongelezen bericht door Ronnykuh »

Telfort heeft het opgelost! Bij nader inzien echt GEEN Drama!

Telfort heeft door allerlei misverstanden een maand de abbenoments kosten vergoed. Daarnaast is vandaaag mijn Samsung Wave S8500 binnen gekomen!

Ik ben heel erg te vrede met mijn product.

Alleen heb ik bij levering geen aankoopbon gekregen, deze heb ik wel nodig als ik de gratis 8GB wil ontvangen, maar ik ga er vanuit dat dit wel goed komt.

Bedankt voor alsnog de goede service van TELFORT!

Gesloten