LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telfort en haar diensten

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Rummikup
Berichten: 14
Lid geworden op: 18 mei 2010 15:15

Telfort en haar diensten

Ongelezen bericht door Rummikup »

Twee weken geleden kreeg ik de melding in beeld bij het inloggen van Mijn Telfort dat ze onderhoud aan het systeem hebben om haar klanten in de toekomst beter van dienst te zijn, maar helaas Telfort belooft en komt het zoals ik meer lees weer niet na.

14 dagen later komt eindelijk het nieuwe systeem online met hun zogenaamd realtime bel minuten inzien en nee hoor, wij als klant kunnen nog steeds niks zien en ook geen één dienst van Mijn Telfort gebruiken. Ik gebeld naar Telfort krijg ik een jongen aan de telefoon die mij 5x in de wacht zet om mijn gegevens te controleren? *Zucht* 30 Cent per minuut...... De jongen kon mij niks vertellen en we moesten maar wachten. Nu 2 dagen na lancering van hun nieuwe systeem werkt nog steeds niks.

Kan ik mijn contract beëindigen bij Telfort door hun geleverde niet geleverde diensten?

GodsSon
Berichten: 203
Lid geworden op: 21 feb 2010 18:59

Re: Telfort en haar diensten

Ongelezen bericht door GodsSon »

Wat leveren ze niet, je kan bellen en sms'n?
Dat zijn de diensten, de rest is service naar mijn idee.

Geef een bedrijf ook eens wat tijd, nieuwe systemen werken niet gelijk.

Gesloten