muppet-81 schreef:@Sandra
Doe nou eens niet zo negatief.
Je hebt natuurlijk klagen en klagen.
Je moet mensen de kans geven om te reageren en naar mijn mening doen de dames van telfort webcare prima hun werk.
Nee werk er niet maar heb zelf een reactie gestuurd met de vraag voor een thuisgestuurde factuur en had hem binnen een paar dagen thuis.
Give them a break zou ik zeggen...
Ik doe negatief!!
Ik ben blij voor je dat je reactie heb gehad van Telfort, maar lees deze forum en dat van Telfort eens goed dan zal je echt zien wie ernstig negatief bezig is!
Laatst gewijzigd door sandra56 op 01 jul 2010 16:28, 1 keer totaal gewijzigd.
jwvb84 schreef:@ Muppet; Agree... We kunnen er natuurlijk meteen een drama van maken en het van de dam schreeuwen maar dit is volledig zinloos.. Het werkelijke "geschreeuw" begint pas als ik er met Telfort niet uitkom.
had je dan niet eerst zien uit te komen met telfort voordat je het hier van de dam kwam uitschreeuwen
jwvb84 schreef:@ Muppet; Agree... We kunnen er natuurlijk meteen een drama van maken en het van de dam schreeuwen maar dit is volledig zinloos.. Het werkelijke "geschreeuw" begint pas als ik er met Telfort niet uitkom.
had je dan niet eerst zien uit te komen met telfort voordat je het hier van de dam kwam uitschreeuwen
moet ik hier serieus op ingaan? Ik heb mijn bericht hier geplaatst om de aandacht te trekken van Telfort.. Aangezien ik geen mail kon sturen naar de klantenservice, niet kon inloggen op de website en het vertik om de klantenservice te bellen i.v.m slechte ervaringen in het verleden. Prima toch? Nu nog wachten op[ een verklaring van de hoge factuur.
Zal ik je wat vertellen ik kan mijn boekhouding niet eens doen door deze mensen van Telfort omdat mijn inlog niet werkt en ik moet maar afwachten tot hun werkzaamheden voorbij zijn maar dan ik wachten tot ik ons weeg...
Het is wel toevallig dat de Klantenservice van Telfort steeds de hoorn er op gooit en dat je via hun website niet kan inloggen... Met het automatisch incasso systeem van hen is natuurlijk nooit iets mis.