Ik heb een sim-only abbo en omdat ik kan gaan verlengen ben ik een beetje aan het zoeken wat voor mij het gustigste is. Ik wil graag een internet bundel erbij en daar zit toch nogal wat verschil in. Wanneer ik inlog op mijn Telfort en ik ga naar shop verlengendan naar info over abonnementen en als laatste naar informatie over sim-only dan staat er heel duidelijk bij Surf&mail het volgende:
Surf&Mail Looptijd Prijs Nu p/mnd in de shop
12 maanden 10 2,50,- gehele looptijd € 2,50,-
Uiteraard ben ik direct gaan bellen (12/08) en kreeg ik een dame aan de lijn van de klantenservice (helaas weet ik haar naam niet meer) waar ik het verhaal aan voorlegde en daar werd ik voor gek verklaard. Nee, dit kon niet en stond er echt niet. Toen ik aangaf dat ik haar wel geloofde maar dat ik toch zeker wist wat ik had gezien werd mij verteld dat ik haar dus niet geloofde en dat op een toon waar de varkens geen brood van lusten. Na het beeindigen van het gesprek ben ik weer op de site gaan zoeken omdat ik zeker wist wat ik had gezien (en ik had tijdens het gesprek de pagina afgesloten). Nadat ik het toch weer had gevonden, je ziet het dus alleen wanneer je ingelogd bent op mijn Telfort, ben ik weer terug gaan bellen en de volgende meneer die mij hielp zag het eerst ook niet maar vond het gelukkig later zelf ook, maar hij kon er niets over zeggen (het verbaasde hem dus ook) en ging op zoek naar zijn manager, hij zou mij later terugbellen. Dit heeft hij ook gedaan na een uurtje, en ja hoor wat ik dus al verwachtte het was een fout op de site en ik had dus gewoon pech. Ze hadden ook alles in werking gezet om deze fout met spoed te herstellen. Maar na ruim anderhalve dag is er dus nog steeds niets veranderd en word er dus nog steeds foute informatie gegeven (en voor mij is dit niet de eerste keer). Telfort...van mij dus een hele dikke ijskoude douche!!!!!! En ik ga op zoek naar een andere provider!
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Telfort geeft foute informatie op de site
Re: Telfort geeft foute informatie op de site
Sorry, ik heb gisteren gebeld 11/08
-
Telfort webcare
- verified
- Contacteer:
@Drettie
Ik vind het heel vervelend dat u verkeerde informatie te zien krijgt, mijn excuses hiervoor. Krijgt u die informatie nog steeds te zien?
Ik ben ingelogd in Mijn Telfort maar ik zie niet wat u ziet. Ik heb hetzelfde pad gekozen als u, Shop » Info over abonnementen » Informatie over sim only. Ik zie het volgende staan:
Surf&Mail Van voor Actie
12 maanden 10,- 2,50,- alleen de eerste 3 maanden
24 maanden 10,- 2,50 alleen de eerste 6 maanden
Met vriendelijke groet,
Laila
Ik vind het heel vervelend dat u verkeerde informatie te zien krijgt, mijn excuses hiervoor. Krijgt u die informatie nog steeds te zien?
Ik ben ingelogd in Mijn Telfort maar ik zie niet wat u ziet. Ik heb hetzelfde pad gekozen als u, Shop » Info over abonnementen » Informatie over sim only. Ik zie het volgende staan:
Surf&Mail Van voor Actie
12 maanden 10,- 2,50,- alleen de eerste 3 maanden
24 maanden 10,- 2,50 alleen de eerste 6 maanden
Met vriendelijke groet,
Laila
Ik kan het op dit moment niet controleren (13/08 om 13.58) want ik kan niet op de site inloggen, ik zal het nog een aantal maal proberen en zodra ik wel weer op mijn Telfort kan zal ik weer een reactie geven.
Vijf minuten later , nu kan ik er wel bij en ik zie het nog steeds!!
-
Telfort webcare
- verified
- Contacteer:
@Drettie
Wat vreemd. Graag laat ik voor u uitzoeken wat er aan de hand is. In een privébericht kunt u uw naw-gegevens, 06-nummer van Telfort en uw e-mailadres aan ons kenbaar maken.
Laila
Wat vreemd. Graag laat ik voor u uitzoeken wat er aan de hand is. In een privébericht kunt u uw naw-gegevens, 06-nummer van Telfort en uw e-mailadres aan ons kenbaar maken.
Laila
Dat heb ik nou ook altijd met dat inloggen van die site.Drettie schreef:Ik kan het op dit moment niet controleren (13/08 om 13.58) want ik kan niet op de site inloggen, ik zal het nog een aantal maal proberen en zodra ik wel weer op mijn Telfort kan zal ik weer een reactie geven.