LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Telfort houdt je aan het lijntje!!
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 10 feb 2011 18:22
Telfort houdt je aan het lijntje!!
Ik heb in september mijn abonnement bij telfort verlengd. Het toestel, HTC Desire HD, was nog niet leverbaar maar zou begin november worden geleverd. Begin november heb ik geïnformeerd naar de status, zou ik een betalingsachterstand hebben. Mijn abonnement wordt echter elke maand netjes geïncasseerd. Weer met telfort gebeld. Sorry mijnheer, u heeft gelijk, ik ga er wat aan doen . Deze zin heb ik een keer of 10 gehoord. Is het toestel weer pas begin januari leverbaar. In januari diverse keren gebeld. In februari diverse keren gebeld. En ja vandaag....
Wordt mijn bestelling geannuleerd. Ik bel voor een nieuwe verlenging. Moet ik ineens €150,- meer bijbetalen voor mijn telefoon. Bovendien betaal ik sinds november de volle mep voor mijn abonnement ipv een simonly terwijl ik geen toestel heb gekregen.
Niks meer verlengen maar OPZEGGEN!!
Wordt mijn bestelling geannuleerd. Ik bel voor een nieuwe verlenging. Moet ik ineens €150,- meer bijbetalen voor mijn telefoon. Bovendien betaal ik sinds november de volle mep voor mijn abonnement ipv een simonly terwijl ik geen toestel heb gekregen.
Niks meer verlengen maar OPZEGGEN!!
-
- verified
- Berichten: 959
- Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
- Locatie: Amsterdam
- Contacteer:
Re: Telfort houdt je aan het lijntje!!
Om dit verder voor u uit te zoeken, ontvang ik graag de volgende gegevens:
Wouter
- Uw naw-gegevens (naam, adres en woonplaats)
- Het 06-nummer van Telfort
- Uw e-mail adres
Wouter
Re: Telfort houdt je aan het lijntje!!
En ja hoor, weer proberen achteraf iets recht te breien, terwijl je daarvoor al lang de kans hebt gehad.
Mijn advies: trap er niet in, want de rest van je contractperiode wordt je weer voor de gek gehouden.
Tot het moment dat je opzegt, dan is ineens weer alles mogelijk.
Mijn advies: trap er niet in, want de rest van je contractperiode wordt je weer voor de gek gehouden.
Tot het moment dat je opzegt, dan is ineens weer alles mogelijk.
-
- Berichten: 277
- Lid geworden op: 20 jul 2010 14:15
Re: Telfort houdt je aan het lijntje!!
Ik zeg doe even een vergelijkings tooltje invullen! http://www.belkostenwijzer.nl/abonnementen.html en vink telfort dan even uit
Succes,
Henk
Succes,
Henk
-
- Berichten: 25
- Lid geworden op: 14 feb 2011 11:11
Re: Telfort houdt je aan het lijntje!!
Dus, jij wil graag een Porsche hebben maar betalen voor een kevertje?
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 10 feb 2011 18:22
Re: Telfort houdt je aan het lijntje!!
Nee ik wil gewoon een htc desire hd voor de prijs waarvoor ze hem mij hebben aangeboden. Ik heb een contract gekregen waarin alles staat vermeld. Andersom had telfort mij ook aan het contract gehouden!!Sjaakiezwart schreef:Dus, jij wil graag een Porsche hebben maar betalen voor een kevertje?
-
- Berichten: 25
- Lid geworden op: 14 feb 2011 11:11
Re: Telfort houdt je aan het lijntje!!
Heb je dit alles in geschrift? in email?pieter1967 schreef:Nee ik wil gewoon een htc desire hd voor de prijs waarvoor ze hem mij hebben aangeboden. Ik heb een contract gekregen waarin alles staat vermeld. Andersom had telfort mij ook aan het contract gehouden!!Sjaakiezwart schreef:Dus, jij wil graag een Porsche hebben maar betalen voor een kevertje?
Of heb je dat van een medewerker te horen gekregen?
Wanneer je dit in geschrift heb, geef dit aan bij telfort webcare en ze regelen het voor je, wanneer je dit NIET in geschrift heb, vergeet het maar.
Over de lange duur van de levering; ze zijn een hele tijd ZEER slecht te leveren geweest.
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 10 feb 2011 18:22
Re: Telfort houdt je aan het lijntje!!
klopt. Maar nu heb je hem binnen 24h bij een nieuw abonnement. Dan moeten ze niet mijn verlenging annuleren. en ja ik heb het contract per email gekregen.
-
- verified
- Berichten: 959
- Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
- Locatie: Amsterdam
- Contacteer:
Re: Telfort houdt je aan het lijntje!!
@pieter1967,
Op maandag 14 februari is er telefonisch contact met u geweest. Tevens is een e-mail, met de bevestiging van de gemaakte afspraken, naar u verzonden. Heeft u deze ontvangen en bent u tevreden met de geboden oplossing? Wij lezen dat graag van u.
Daphne
Op maandag 14 februari is er telefonisch contact met u geweest. Tevens is een e-mail, met de bevestiging van de gemaakte afspraken, naar u verzonden. Heeft u deze ontvangen en bent u tevreden met de geboden oplossing? Wij lezen dat graag van u.
Daphne