LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telfort, kan ik mijn abonnement stopzetten na 4 maanden.

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Senien
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 mar 2009 09:52

Telfort, kan ik mijn abonnement stopzetten na 4 maanden.

Ongelezen bericht door Senien »

Beste mensen, ik heb een vraag, hoop dat hier iemand is die hetzelfde heeft meegemaakt. Ik heb op 1 december 2008 een abonnement afgesloten voor mijn mobiel voor 1 jaar een simonly 300 belminuten en een interabonnement. Tot mijn stomme verbazing, zou ik mijn internet abonnement per 7 januari krijgen, nou ik kan je vertellen dat ik pas sinds een paar dagen internet heb, het lag aan KPN die hadden de lijnen niet opengedaan op mijn adres, pfff dat onderzoek duurde bijna 2 maanden?? Teleurgesteld dus, en mijn simonly ook niks dan rommel. Ik zag tot mijn stomme verbazing op mijn telfort gegevens via de website dat zij me hebben geregistreerd als een simonly klant voor 200 belminuten en geen 12 maar 24 maanden, daarom was mijn telefoonrekening zo hoog. Ik zag dit nadat ik vorige week eindelijk mijn internet pas kreeg die ik op 1 december afsloot.

Ik zet mijn vraagtekens bij dit bedrijf dat mij zwaar teleurgesteld heeft, ik heb vorige week een mail gestuurd naar hun en nog geen enkele reactie gehad, kan ik beide abonnementen opzeggen, want ik ben bang dat ik nog meer gedupeerd wordt. Wie heeft ook zoiets meegemaakt.

Radiofreak
Berichten: 15
Lid geworden op: 24 feb 2009 19:20

Re: Telfort, kan ik mijn abonnement stopzetten na 4 maanden.

Ongelezen bericht door Radiofreak »

Je simonly abonnement kun je iedergeval opzeggen aangezien je niet getekend hebt voor simonly 200 belminuten/2jaar.
Wat betreft je internet kun je misschien gaan klagen wellicht dat je dan een maand gratis krijgt of iets dergelijks..

michaelz1981
Berichten: 224
Lid geworden op: 24 jun 2006 21:47

Re: Telfort, kan ik mijn abonnement stopzetten na 4 maanden.

Ongelezen bericht door michaelz1981 »

Simonly contract kun je neit opzeggen want je hebt getekend voor 1 jaar. Je kan ze wel op de fouten wijzigen en dan moet het goedkomen. Maar het is ook afhankelijk van wat jij op je contract staat. Want je meot altijd een contract tekenen en afhankelijk van je contract. Als jij denkt dat jij 300 min / 1 jaar contract hebt maar je hebt een 200 min / 2 jaar contract getekend dan zit je toch echt fout.

queenfan
Berichten: 1415
Lid geworden op: 14 jun 2004 12:50

Re: Telfort, kan ik mijn abonnement stopzetten na 4 maanden.

Ongelezen bericht door queenfan »

Je kan alles opzeggen maar kost je wel de overige maanden plus een boete.

Kan behoorlijk in de papieren gaan kosten, 8x het maandbedrag en een boete reken maar uit.

Aristonos
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 mar 2009 13:27

Re: Telfort, kan ik mijn abonnement stopzetten na 4 maanden.

Ongelezen bericht door Aristonos »

Ik heb in oktober mijn abonnemnt verlengd bij een telfort shop met een actieprijs.het ging fout en sindsdien betaal ik de volle mep.Ik heb al gebeld en diverse brieven geschrevren.Ik hoor gewoon niks.Als ik bel kan iemand me alleen zeggen dat ze er mee bezig zijn.maar moet je nagaan...ik ben al meer als vier maanden bezig.pas in net vervolg goed op wat je afsluit..Eerst alles zeker weten voor je tekent..want je heb zo ceen abonement maar als er wat fout is probeer het dan maar is te veranderen..

Gesloten