LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telfort kan Siemens toestel niet unlocken

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Stitch626

Telfort kan Siemens toestel niet unlocken

Ongelezen bericht door Stitch626 »

Aantal jaar geleden een Siemens toestel gekocht met een toemalige Debitel Prepaid Simkaart erin. Inmiddels is Debitel overgenomen door Telfort en is de GSM-tak van Siemens failliet.

Nu wilde ik bij Telfort de codes opvragen om het toestel te unlocken, maar zij kunnen mij deze niet verstrekken omdat ze deze niet kunnen opvragen bij Siemens. Ze verwijzen mij door naar Google!

Ik weet dat de telefonieprovider verplicht is om na 1 jaar gratis de codes te verstrekken voor het simlock vrij maken van de telefoon, maar hoe is dit geregeld als de telefoon fabrikant failliet is gegaan?

crazyme

Re: Telfort kan Siemens toestel niet unlocken

Ongelezen bericht door crazyme »

Stitch626 schreef: Ik weet dat de telefonieprovider verplicht is om na 1 jaar gratis de codes te verstrekken voor het simlock vrij maken van de telefoon, maar hoe is dit geregeld als de telefoon fabrikant failliet is gegaan?
Lijkt mij overmacht.

Gesloten