LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telfort klantenservice en incasso afdeling

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
gigijaylan
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 nov 2009 20:15

Telfort klantenservice en incasso afdeling

Ongelezen bericht door gigijaylan »

Ik heb een klacht over de service. Ik heb 27 oktober contact gehad met klantenservice en incasso. Ik was afgesloten. Ik moest 92,46 euro betalen en dan zou ik weer aangesloten worden. Mijn nieuwe termijn zou opgestuurd worden. Ik heb 28 oktober 93,00 euro overgemaakt. Vandaag 3 november was ik nog niet aangesloten. Ik belde om half acht s'avonds de klantenservice die verbond mij door naar de incasso afdeling. Daar zei een vrouw mij dat de incasso van mijn nieuwe termijn was mislukt van 66 euro op 29 oktober. (zou per post komen!!!!) Die mevrouw zei als ik dat bedrag ook overmaak wordt ik aangesloten. Ik ben gaan internet bankieren.Vanaf 20 oktober tot 3 november hebben ze niks geincasseerd of geprobeerd want dat kan je zien. Ik ben weer gaan bellen, daar kreeg ik iemand anders vande afdeling incasso. Die mevrouw vertelde mij dat er twee facturen openstaan. Die van €92 en €66. Ik leg weer uit dat dat bedrag 28 oktober betaald is vermeld met naam, adres en telefoonnummer erbij. Krijg ik een antwoord je moet ze allebei betalen en die 93 euro wordt binnen zeven dagen teruggestort. En toen Fijne Avond. Piep Piep. Wat moet ik nu?????????????

Utaddict
Berichten: 84
Lid geworden op: 01 sep 2009 11:52

Re: Telfort klantenservice en incasso afdeling

Ongelezen bericht door Utaddict »

Niet om het één of ander.

Maar waarom niet het precieze bedrag overmaken? (93 ipv 92 nog iets)

Het is een geautomatiseerd systeem, ik gok dat een 100% match makkelijker werkt.

Gesloten