helaas, ik ken geen enkele provider waar het tarief voor de klantenservice in de algemene voorwaarden is opgenomen. En zolang de algemene voorwaarden niet wijzigen is er geen sprake van contractsbreuk en dus mag je om deze reden niet opzeggen.
Tip: stel voortaan je vragen aan de klantenservice via e-mail/de telfort website. Zo krijg je toch je gratis antwoord.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] TELFORT klantenservice ineens 20 ct.. is dat kontraktbreuk ?
Re: TELFORT klantenservice ineens 20 ct.. is dat kontraktbreuk ?
Deze wijziging is door Telfort al ruim van te voren aangekondigd. Kijk je facturen nog maar eens na vanaf maart, daar staat het op. Er was zelfs een folder meegestuurd!
Je kreeg toen als klant de gelegenheid om je contract voortijdig op te zeggen zonder extra kosten. Dit moest natuurlijk wel op tijd aangevraagd worden, voor 11 juni (of 1 mei zelfs, weet het niet meer zeker).
Jij bent nu te laat, en kan niet meer voortijdig opzeggen.
Je kreeg toen als klant de gelegenheid om je contract voortijdig op te zeggen zonder extra kosten. Dit moest natuurlijk wel op tijd aangevraagd worden, voor 11 juni (of 1 mei zelfs, weet het niet meer zeker).
Jij bent nu te laat, en kan niet meer voortijdig opzeggen.