LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telfort - klantenservice zonder service

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
conquista1

Telfort - klantenservice zonder service

Ongelezen bericht door conquista1 »

Ik heb inmiddels 2 jaar een contract van Telfort voor mijn mobiel (sim only).
Het eerste probleem was het volgende:

Ik woon noord-brabant richting de Belgische grens maar hier toch wel behoorlijk wat km vandaan nog. Regelmatig als ik daar wil bellen schakelde mijn telefoon over naar een Belgische provider. Hier kwam ik pas achter toen ik smsjes ontving over de tarieven en het in de gaten ging houden. Ik heb toen contact met de klantenservice gehad. Nou, die stonden me niet vriendelijke te woord. Ik heb gewoon moeten betalen.

Maar goed.. ik had gehoord: zolang je met de klantenservice niks van doen hebt daar is er niks aan de hand. En dat was de eerste keer in 2 jaar dus dat was nog te doen.

Nu had ik mijn contract verlengd en dit is pas een aantal dagen geleden ingegaan. (Op de website staat zelfs dat ik mijn contract niet kan inkijken omdat het nog niet geactiveerd is). Het betreft een speciale aanbieding omdat ik al langer klant ben. Dan krijg je extra hoge kortingen bij het verlengen.

Krijg ik een email gisteren in mijn mailbox van een bedrijf. Daar is een gratis LG telefoon te krijgen bij het Telfort abo wat ik heb. Maar ook daar geldt vanuit Telfort gewoon dezelfde korting voor nieuwe klanten.

Ik mail naar Telfort dat ik een tegemoetkoming wel op zijn plaats zou vinden daar ze mij zogenaamd een speciale aanbieding voor bestaande klanten hebben gegeven en ik dit nu zag.

Krijg ik een mail terug dat 'het vervelend voor mij is' en dat ze 'nu eenmaal regelmatig aanbiedingen hebben - de ene keer nog aantrekkelijker dan de andere keer'.

Wat in hemelsnaam is dit voor reactie? Excuus kan er niet eens vanaf. Het is een omweg om te zeggen: mevrouw, hebt u lekker pech. Niet dat ik veel van ze had verwacht, maar ze doen niet eens moeite de mail op een betrokken manier samen te stellen en enigzinds geintresseerd te lijken. Is dit tegenwoordig ook normaal? Dat je nogal veel moet doen om iets gedaan te krijgen is bekend.. en dat is op de meeste plekken.. maar van deze manier van communiceren sta ik toch behoorlijk te kijken. Vooral door dat promotionele zinnetje wat er dan nog achteraan komt.

Beetje van de pot gerukt

Telfort webcare
verified
Contacteer:

Re: Telfort - klantenservice zonder service

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

@ conquista1

Graag ga ik voor u op onderzoek uit. In een PB kunt u uw naw-gegevens en 06-nummer aan ons kenbaar maken.

Daphne

mich24

Ongelezen bericht door mich24 »

Telfort en Service, dat gaat helaas de laatste maanden niet samen. En weet je wat het ergste is?? Ze weten het nog ook. Een 'klanten' service van 0.30 cent per minuut en er vervolgens ongekwalificeerd personeel neerzetten. Goed hoor!!!

Sunshine80

Ongelezen bericht door Sunshine80 »

Pssst, gewoon even Google'en...
Als ik het kan, kunnen jullie het ook! :wink:

http://www.linkedin.com/companies/telfort

Je ziet daar tig namen (en hun functies) van medewerkers van Telfort staan.
Je moet er alleen even achter zien te komen wat hun e-mailadres is.
Beetje goochelen, allerlei combinaties uitproberen... En dan lukt het vast wel.
En al gaat diegene er niet over, kan hij/zij jouw e-mail in ieder geval wel naar de betreffende persoon die er wél over gaat doorsturen.

SUCCES! :D

Sunshine80

Ongelezen bericht door Sunshine80 »

Oh... ik zie zojuist dat er al iemand van Telfort heeft gereageerd...

Hoezo scheel? :lol:

Gesloten