LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] TELFORT... KLASSE

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
TELFORT

TELFORT... KLASSE

Ongelezen bericht door TELFORT »

Hallo allemaal...,

Ik ben zelf een medewerker van Telfort (afdeling klantenservice).
Ik moet jullie zeggen dat ik veel telefoontjes binnen krijg, en dat slecht 1 op de 10 gesprekken een klacht is over onze diensten. Deze klachten kunnen wij ook binnen 1 week oplossen.

En slechts 1 op de 25 gesprekken, is echt een groot probleem met een staartje.. en hiervoor hebben wij ook een afdeling CR die deze problemen proberen op te lossen.

Als ik eerlijk mag zijn vind ik het zielig om gewoon gal te spugen over een bedrijf... waarom probeert men het nooit op te lossen binnen het bedrijf zelf, en stapt men naar de consumenten-bond etc???

9 van de 10 klachten is door de klant zelf veroorzaakt, en jullie denken ook dat Telfort hier een creditatie voor geeft?

Dacht het niet...

Succes

een telforter

Re: TELFORT... KLASSE

Ongelezen bericht door een telforter »

Ik moet eerlijk zijn Telfort is klasse!
Petje af voor dit bedrijf!
Ze stuurden mij op valentijnsdag een envelope
met daarin zeer nuttige informatie over de diensten van Telfort,
bovendien ook nog eens een zakje snoep van valentijnshartjes met van die boodschappen erop.

Bij dit bedrijf ben ik zeer tevreden en ik zou nog jaren gaan bellen via Telfort, ook qua bereik is alles pico bello!

BEDANKT TELFORT!

Ansje

Re: TELFORT... KLASSE

Ongelezen bericht door Ansje »

Helemaal mee eens. Telfort, bedankt voor die aardige attentie voor Valentijnsdag.

Gast

Re: TELFORT... KLASSE

Ongelezen bericht door Gast »

Met vriendelijke groet,

DE MARKETINGAFDELING VAN TELFORT

Ansje

Re: TELFORT... KLASSE

Ongelezen bericht door Ansje »

Is het echt? Nou, dan de hartelijke groeten terug! :wink: Ansje

Eric vd Werf

Re: TELFORT... KLASSE

Ongelezen bericht door Eric vd Werf »

Met grote verbazing lees ik de berichten over Telfort. Ik kan mij niet voorstellen dat een dergelijk bedrijf via deze weg reclame moet maken voor zichzelf. Helaas is dat dus blijkbaar wel nodig. Laat Telfort en laten nu met name de medewerkers van hun klantenservice nu eerst eens hun tijd steken echt klachten oplossen i.p.v. dergelijke berichten te plaatsen op dit forum. Ze zouden daar een aantal ontevreden klanten een grote dienst mee bewijzen.

???

Re: TELFORT... KLASSE

Ongelezen bericht door ??? »

Quote: (9 van de 10 klachten is door de klant zelf veroorzaakt, en jullie denken ook dat Telfort hier een creditatie voor geeft?)

Ik vind het vreemd dat iemand van de klantenservice(!) deze uitspraak doet. Dit lijkt me niet de juiste gedachten en ook geen goede basis voor een klantenservice van een bedrijf.

germer
Berichten: 3
Lid geworden op: 16 feb 2004 21:10

Re: TELFORT... KLASSE

Ongelezen bericht door germer »

Geachte heer Aan de Stegge (directie),


Na al 7 dagen contact met uw klantenservice gehad te hebben en waarbij de door mij aangegeven problemen met mijn abonnement niet tot tevredenheid zijn opgelost richt ik mij bij deze tot u.



Begin februari heb ik via een reactie formulier via uw website aangegeven dat er een verkeerd nummer aan mijn voicemail gekoppeld was. Mijn mobiele nummer is 06-xxxxxxx en aan dit nummer was het voicemail nummer 06-xxxxxxx gekoppeld waardoor ik geen voicemail berichten kon afluisteren. Het referentienummer waarmee ik dit doorgegeven heb is xxxxxxxx. Binnen 3 dagen zou er een antwoord via mail gegeven worden op deze vraag en ik kreeg pas op 11 februari een mailtje met de mededeling dat dit probleem opgelost zou zijn (we zijn dan dus ruim 7 dagen verder). De problemen zijn echter niet opgelost maar juist erger geworden. Vanaf dinsdag 10 februari was ik helemaal niet meer in de mogelijkheid om te bellen of gebeld te worden, goede oplossing van mijn probleem hoor!!!!! Hierover heb ik zeker 4 van uw medewerkers bij de klantenservice gesproken en heb hierbij in totaal 2 uur met hen aan de telefoon gezeten zonder dat er een oplossing kwam. Ik heb mijn probleem van het niet kunnen bellen of gebeld worden wederom via uw website gemeld onder het nummer xxxxxxxxx. Na diverse telefoontjes richting uw klantenservice is er 1 probleem opgelost, namelijk dat ik nu wel gebeld kan worden maar zelf nog steeds niet kan bellen. Er is op 11 februari een trouble ticket xxxx opgemaakt waarmee geprobeerd zou worden om dit probleem, van niet meer kunnen bellen, op te lossen. Aangezien ik van uw kant uit geen enkele reactie of mededeling omtrent dit probleem heb ontvangen ben ik vandaag zelf maar weer gaan bellen en kreeg de mededeling dat het aan mijn telefoon zou liggen en er waarschijnlijk een 2e lijn op mijn telefoon ingeschakeld zou staan. Het is toch hoogst merkwaardig dat dit ineens gebeurd terwijl ik mijn telefoon sinds begin februari niet heb veranderd cq gebruikt aangezien ik er toch niet mee kan bellen en voorheen wel gewoon kon bellen? Ik heb over dit zogenaamde probleem al contact gehad met XXXXXX en diverse service afdelingen maar zij beweren dat het probleem wel degelijk bij de provider, bij jullie dus, ligt.



Ik vraag dan ook van u om dit probleem direct op te lossen zodat ik weer normaal kan bellen en niet voor niets mijn abonnementskosten betaal. Indien u uw lijfspreuk “goed voor mekaar” waar wilt maken zult u toch sneller en klantvriendelijker voor een oplossing moeten zorgen.

Ansje

Re: TELFORT... KLASSE

Ongelezen bericht door Ansje »

Moet er dan altijd alleen maar ellende op staan? Ik heb toevallig geen problemen met Telfort en ook nooit gehad. Wel met Orange, maar dat is hier bekend.

Ik zal ook nooit van wie dan ook een abonnement nemen. Blijf lekker prepaid bellen, en ja, toevallig wel bij Telfort.

En de rest, sterkte ermee! Hou doe. Ansje. :)

gwreijman
Berichten: 22
Lid geworden op: 17 feb 2004 12:27

Re: TELFORT... KLASSE

Ongelezen bericht door gwreijman »

Telfort is inderdaad klasse. (op 1 ding na, helaas)

Ik heb sinds vorig jaar het samenbellen abbo, toen nog onder O2.
En het aanvragen ging snel, de kosten zijn lekker laag.
En zelfs het porteren van mijn mobiele nummer van Vodafone naar Telfort ging sneller dan ik dacht.

Alleen was er het probleem dat mijn voicemail niet goed overgezet was, waardoor ik bij het uitluisteren de 06 nummer moest invullen van het sim pakket wat ik kreeg.
Maar na een telefoontje naar de helpdesk was het binnen een kwartier opgelost.

Er is maar 1 probleem waar Telfort toch wel mee zit, en dat is de dekking.
Ik heb op sommige plekken een vrij slechte dekking met mijn mobiel.

maureen

Re: TELFORT... KLASSE

Ongelezen bericht door maureen »

:( ik heb geen valentijns kadootje gekregen van telfort :oops: :( Maar wel heb ik nooit klachten gehad!Mijn ontvangst is altijd prima hoor en ik ben vaker in turkiye. Daar ook goeie verbinding.

schadowrave
Berichten: 17
Lid geworden op: 05 jul 2003 03:41

Re: TELFORT... KLASSE

Ongelezen bericht door schadowrave »

Waar blijft mijn valentijn's kado :mrgreen:

Nellie

Re: TELFORT... KLASSE

Ongelezen bericht door Nellie »

Ik heb wel lekker een valentijnscadeau gehad! Bedankt TEFLORT![/b]

blaat

Re: TELFORT... KLASSE

Ongelezen bericht door blaat »

Maar is één klacht op 10 geprekken wel zo goed??

Gast

Re: TELFORT... KLASSE

Ongelezen bericht door Gast »

Hoi mijn buurman heeft een abonnement via telfort. Hij verlengde de abonnement vorig jaar op 22-05-2003. Daarbij kreeg hij via een actie een nieuwe telefoon. Via de postbode heb ik 129 euro betaald. Maar eigenlijk moest ik 29 euro betalen.

Ik heb meteen Telfort gebeld en die zeiden dat ik 100 euro terug zou krijgen. Tot nu toe wacht ik nog steeds op mijn 100 euro. En ik heb bijna elke maand met minimaal 10 verschillende mensen gesproken van Telfort Klantenservice. Die zeiden altijd dat ik het geld z.s.m. terug zou krijgen. Nou volgens mij is bij Telfort z.s.m. dus nooit!!

TELFORT beloofd wel maar doet het niet!! Van mij kan Telfort de ... op!! Wat een ... bedrijf!!

??

Re: TELFORT... KLASSE

Ongelezen bericht door ?? »

Wonderbaarlijk, dat een medewerker van de klantenservice durft te beweren dat 9 van de 10 klachten door de klant zelf wordt veroorzaakt. Als dit de algemene mening is van de afdeling, is het wel heel erg gesteld met Telfort. Bedenkt...Telfort bestaat dankzij die klanten, ook die 9!

Ome Willem

Re: TELFORT... KLASSE

Ongelezen bericht door Ome Willem »

Ik heb ook een abonnement bij Telfort. So far so good!
O ja, bedankt voor de hartjes, mijn dochters hebben ze al opgegeten.

germer
Berichten: 3
Lid geworden op: 16 feb 2004 21:10

Re: TELFORT... KLASSE

Ongelezen bericht door germer »

Wij kunnen dus na 2 weken nog steeds niet bellen, de helpdesk bellen
heeft absoluut geen nut.
Je word daar dus gewoon niet geholpen, het enige wat ze daar vertellen
is dat we geduld moeten hebben.
2 weken niet kunnen bellen is bij telfort heel gewoon, ze begrijpen ook niet waarom wij ons daar druk over maken.
Ik weet wel dat ik dit in het bedrijfsleven niet zou hoeven te flikken....
Onvoorstelbaar hoe hun met hun klanten om gaan.

??

Re: TELFORT... KLASSE

Ongelezen bericht door ?? »

Germer,

Bereid je er maar vast op voor....het kan bij Telfort zelfs maanden duren voordat je je telefoon kunt gebruiken. Inderdaad heb ik dezelfde ervaring met de helpdesk, ze zitten daar allen om je vraag (tegen een vergoeding van 0,35 per minuut) aan te horen. Uit het eerste bericht op dit forum blijkt ook wel dat ze de mening toegedaan zijn dat 9 van de 0 klchten door de klant zelf veroorzaakt wordt, dus waar zouden ze zich druk oer moeten maken? Zelf het ik 2 maanden gewacht, voordat mijn toestel gerepareerd was. Op schriftelijke vragen heb ik nog steeds (nu bijna 4 maanden later) nog steeds geen reactie gehad. Je moet ook niet proberen om hun afdeling Cost.Relations te bellen, want je krijgt daar gewoon niemand aan de telefoon...de telefoniste mag niemand doorverbinden. Dat is dus de manier waarop Telfort de relaties met haar klanten onderhoudt.

Gast

Re: TELFORT... KLASSE

Ongelezen bericht door Gast »

nog nooit zo´n kl...te bedrijf meegemaakt. heb hun moeten laten blokkeren op de bank want dat zooitje bleef afschrijven.

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOIT MEER TEEEEEEEELLLLLLFORT

Gesloten