LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Telfort komt niet opdagen bij reparatieafspraak toestellease
Telfort komt niet opdagen bij reparatieafspraak toestellease
Gisteren contact gehad met Telfort, mijn Iphone werkt niet naar behoren.
Vervolgens een afspraak gemaakt voor reparatie, en vertelt dat er tussen 18:00 en 22:00uur een monteur langs komt.
Gelijk hierna kreeg ik per mail een bevestiging van deze afspraak:
Beste klant,
Hiermee bevestigen we de afspraak met een monteur op woensdag 10 april 2013.
U kunt de monteur tussen 18:00 uur en 21:30 uur op onderstaand
adres verwachten:
Inmiddels is het 10april en het is bijna half 11 en tot op heden geen monteur van Telfort gezien.
Ik vind dit wel een zeer slechte service, eerst een ruim begrip met 18:00-22:00uur aan de telefoon vertellen, in de mail staat ineens tussen 18:00 en 21:30uur,houd je er rekening mee dat ze komen deze avond en vervolgens gewoon helemaal niet op komen dagen!
Ik hoop dat ze van Telfort hierop met een passende oplossing komen ,want dit kan gewoon niet.
Vervolgens een afspraak gemaakt voor reparatie, en vertelt dat er tussen 18:00 en 22:00uur een monteur langs komt.
Gelijk hierna kreeg ik per mail een bevestiging van deze afspraak:
Beste klant,
Hiermee bevestigen we de afspraak met een monteur op woensdag 10 april 2013.
U kunt de monteur tussen 18:00 uur en 21:30 uur op onderstaand
adres verwachten:
Inmiddels is het 10april en het is bijna half 11 en tot op heden geen monteur van Telfort gezien.
Ik vind dit wel een zeer slechte service, eerst een ruim begrip met 18:00-22:00uur aan de telefoon vertellen, in de mail staat ineens tussen 18:00 en 21:30uur,houd je er rekening mee dat ze komen deze avond en vervolgens gewoon helemaal niet op komen dagen!
Ik hoop dat ze van Telfort hierop met een passende oplossing komen ,want dit kan gewoon niet.
Re: Telfort komt niet opdagen bij reparatieafspraak toestellease
Wat zeiden ze bij Telfort toen je ze hierover benaderd hebt?
Re: Telfort komt niet opdagen bij reparatieafspraak toestellease
maar weggehaald, volgens mij klopt de systeem tijd niet
Laatst gewijzigd door Frantic2 op 11 apr 2013 06:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Telfort komt niet opdagen bij reparatieafspraak toestellease
toch maar even quotenbjornl schreef:Gisteren contact gehad met Telfort, mijn Iphone werkt niet naar behoren.
Vervolgens een afspraak gemaakt voor reparatie, en vertelt dat er tussen 18:00 en 22:00uur een monteur langs komt.
Gelijk hierna kreeg ik per mail een bevestiging van deze afspraak:
Beste klant,
Hiermee bevestigen we de afspraak met een monteur op woensdag 10 april 2013.
U kunt de monteur tussen 18:00 uur en 21:30 uur op onderstaand
adres verwachten:
Inmiddels is het 10april en het is bijna half 11 en tot op heden geen monteur van Telfort gezien.
Ik vind dit wel een zeer slechte service, eerst een ruim begrip met 18:00-22:00uur aan de telefoon vertellen, in de mail staat ineens tussen 18:00 en 21:30uur,houd je er rekening mee dat ze komen deze avond en vervolgens gewoon helemaal niet op komen dagen!
Ik hoop dat ze van Telfort hierop met een passende oplossing komen ,want dit kan gewoon niet.
-
- verified
- Berichten: 959
- Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
- Locatie: Amsterdam
- Contacteer:
Re: Telfort komt niet opdagen bij reparatieafspraak toestellease
@bjornl,
Mijn excuses dat er geen monteur is op komen dagen. Ik kan me voorstellen dat je hier van baalt.
Ik zoek graag voor je uit wat er precies aan de hand is en hoe er snel een passende oplossing kan komen.
Graag ontvang ik jouw naw-gegevens, 06-nummer en e-mailadres via een privébericht. Na ontvangst ga ik voor je aan de slag.
Denise
Mijn excuses dat er geen monteur is op komen dagen. Ik kan me voorstellen dat je hier van baalt.
Ik zoek graag voor je uit wat er precies aan de hand is en hoe er snel een passende oplossing kan komen.
Graag ontvang ik jouw naw-gegevens, 06-nummer en e-mailadres via een privébericht. Na ontvangst ga ik voor je aan de slag.
Denise
Re: Telfort komt niet opdagen bij reparatieafspraak toestellease
Hier nog maar even een opsomming van de gang van zaken tot nu toe.
Dinsdag 9-04-2013 rond 18:00uur contact gehad met de klantenservice, ivm defecte mobiel.
De mevrouw aan de telefoon vertelde dat ze me door zou verbinden met de reparatieafdeling.
Bij de reparatieafdeling vertelden ze dat ik goed verzekerd was, en dat ze een afspraak in plannen zodat er een monteur langs komt die er naar gaat kijken, of komt omwisselen voor een nieuwe, betreft de iphone en die had de monteur altijd wel op vooraad werd verteld door de mevrouw van de reparatieafdeling.
Ze vertelde dat er op woensdag 10-4-2013 tussen 18:00 en 22:00uur een monteur langs kwam.
Na beeindiging van dit gesprek kreeg ik ook al een mailtje ter bevestiging van deze reparatie afspraak, alleen stond hier in: 18:00-21:30uur.
Dit vond ik nog niet zo erg, dus ik heb rekening gehouden dat ze deze avond langs kwamen voor reparatie.
Woensdag 10-4-2013:
22:30uur nog steeds GEEN monteur geweest en de hele avond verder vrij gehouden omdat er een monteur zou komen.
Dit noem ik nou SLECHTE SERVICE!!!
Donderdag 11-04-2013:
Weer contact gehad met de klantenservice, deze bevestigde dat er inderdaad een afspraak gepland stond op 10-4-2013 tussen 18:00 en 21:30uur maar niet wist waarom ze niet zijn op komen dagen, ze zou de klacht neerleggen bij de reparatie afdeling.
De reparatieafdeling zou binnen 48uur contact opnemen met mij voor het maken van een nieuwe reparatie afspraak.
Vrijdag 12-04-2013:
Inmiddels nog steeds niets gehoord.
Nog geen telefoon gehad voor een nieuwe reparatie afspraak.
Nu zou het hele probleem wel weer over het weekend gezet worden, en dan zijn we zowat een week verder voordat eindelijk wat gedaan word met mijn defecte mobiel, terwijl Telfort adverteerd met reparatie binnen 24uur, nou sorry dit kan Telfort dus niet nakomen!!
Dinsdag 9-04-2013 rond 18:00uur contact gehad met de klantenservice, ivm defecte mobiel.
De mevrouw aan de telefoon vertelde dat ze me door zou verbinden met de reparatieafdeling.
Bij de reparatieafdeling vertelden ze dat ik goed verzekerd was, en dat ze een afspraak in plannen zodat er een monteur langs komt die er naar gaat kijken, of komt omwisselen voor een nieuwe, betreft de iphone en die had de monteur altijd wel op vooraad werd verteld door de mevrouw van de reparatieafdeling.
Ze vertelde dat er op woensdag 10-4-2013 tussen 18:00 en 22:00uur een monteur langs kwam.
Na beeindiging van dit gesprek kreeg ik ook al een mailtje ter bevestiging van deze reparatie afspraak, alleen stond hier in: 18:00-21:30uur.
Dit vond ik nog niet zo erg, dus ik heb rekening gehouden dat ze deze avond langs kwamen voor reparatie.
Woensdag 10-4-2013:
22:30uur nog steeds GEEN monteur geweest en de hele avond verder vrij gehouden omdat er een monteur zou komen.
Dit noem ik nou SLECHTE SERVICE!!!
Donderdag 11-04-2013:
Weer contact gehad met de klantenservice, deze bevestigde dat er inderdaad een afspraak gepland stond op 10-4-2013 tussen 18:00 en 21:30uur maar niet wist waarom ze niet zijn op komen dagen, ze zou de klacht neerleggen bij de reparatie afdeling.
De reparatieafdeling zou binnen 48uur contact opnemen met mij voor het maken van een nieuwe reparatie afspraak.
Vrijdag 12-04-2013:
Inmiddels nog steeds niets gehoord.
Nog geen telefoon gehad voor een nieuwe reparatie afspraak.
Nu zou het hele probleem wel weer over het weekend gezet worden, en dan zijn we zowat een week verder voordat eindelijk wat gedaan word met mijn defecte mobiel, terwijl Telfort adverteerd met reparatie binnen 24uur, nou sorry dit kan Telfort dus niet nakomen!!
Re: Telfort komt niet opdagen bij reparatieafspraak toestellease
Barman schreef:Wat zeiden ze bij Telfort toen je ze hierover benaderd hebt?
Zie mijn laatste bericht, hier een opsomming van wat er tot nu toe gedaan/gebeurd is.
Re: Telfort komt niet opdagen bij reparatieafspraak toestellease
Ik Ben jaren lang bij HI geweest, nooit problemen gehad met reparaties, dat verliep altijd soepeltjes.
Nu is dit mijn eerste abbonoment bij Telfort en gelijk dit al, dat is echt een slecht begin, en zeker geen reclame voor Telfort.
Ik hoop dat ze met een echt goede passende oplossing komen, anders vind ik het echt niet normaal meer.
Dinsdag mijn defect gemeld, inmiddels vrijdag, en nog steeds niets aan gedaan.
Terwijl ze adverteren met toestellease, binnen 24uur een monteur bla bla bla! Mooi niet dus!
Nu is dit mijn eerste abbonoment bij Telfort en gelijk dit al, dat is echt een slecht begin, en zeker geen reclame voor Telfort.
Ik hoop dat ze met een echt goede passende oplossing komen, anders vind ik het echt niet normaal meer.
Dinsdag mijn defect gemeld, inmiddels vrijdag, en nog steeds niets aan gedaan.
Terwijl ze adverteren met toestellease, binnen 24uur een monteur bla bla bla! Mooi niet dus!
Re: Telfort komt niet opdagen bij reparatieafspraak toestellease
Niet netjes van telfort, maar een wijze les dat overstappen niet altijd een handige keuze is.
Bij je huidige provider blijven kost je misschien een paar euro per maand meer, maar waarom overstappen als je tevreden bent en nooit gezeur hebt? Voor die paar euro per maand minder?
Veel providers adverteren met super aanbiedingen... Maar blijken achteraf een helse (klanten)service te hebben (zie hier de klachten over o.a. hollands nieuwe).
Als je nieuwe klant bent durven ze het 9 van de 10 keer ook nog eens daarop te gooien.
Bij je huidige provider blijven kost je misschien een paar euro per maand meer, maar waarom overstappen als je tevreden bent en nooit gezeur hebt? Voor die paar euro per maand minder?
Veel providers adverteren met super aanbiedingen... Maar blijken achteraf een helse (klanten)service te hebben (zie hier de klachten over o.a. hollands nieuwe).
Als je nieuwe klant bent durven ze het 9 van de 10 keer ook nog eens daarop te gooien.
Re: Telfort komt niet opdagen bij reparatieafspraak toestellease
Vandaag, maandag 15-4-2013,
Inmiddels is er nog steeds niets gedaan met mijn klacht, ik heb dinsdag 9-4-2013 mijn reparatie aangemeld, en er is nog niet eens vanuit Telfort contact opgenomen met mij om uit te leggen wat er nou aan de hand is dat het zo lang duurt oid.
Uw telefoon word gerepareerd binnen 24uur, wat een lulsmoes is dit!
Inmiddels is er nog steeds niets gedaan met mijn klacht, ik heb dinsdag 9-4-2013 mijn reparatie aangemeld, en er is nog niet eens vanuit Telfort contact opgenomen met mij om uit te leggen wat er nou aan de hand is dat het zo lang duurt oid.
Uw telefoon word gerepareerd binnen 24uur, wat een lulsmoes is dit!
Re: Telfort komt niet opdagen bij reparatieafspraak toestellease
Het was nog niet eens zo zeer dat ik voor die paar euro in de maand overgestapt ben, maar bij Telfort vond ik het zelf fijner elke maand het zelfde bedrag te betalen, dan bij Hi eerste jaar ergens in de 20euro per maand betalen, en het 2e jaar gelijk het dubbele.rdcmrt schreef:Niet netjes van telfort, maar een wijze les dat overstappen niet altijd een handige keuze is.
Bij je huidige provider blijven kost je misschien een paar euro per maand meer, maar waarom overstappen als je tevreden bent en nooit gezeur hebt? Voor die paar euro per maand minder?
Veel providers adverteren met super aanbiedingen... Maar blijken achteraf een helse (klanten)service te hebben (zie hier de klachten over o.a. hollands nieuwe).
Als je nieuwe klant bent durven ze het 9 van de 10 keer ook nog eens daarop te gooien.
Dit was eigenlijk de grootste reden om over te stappen, en uit eindelijk bel je op het zelfde netwerk (en daar was ik bij Hi over te spreken kwa bereik).
Re: Telfort komt niet opdagen bij reparatieafspraak toestellease
Zojuist zelf maar weer gebeld met Telfort omdat ik van hun ook niets hoor.
Duidelijk verteld en gevraagd of ze ook wat deden met mijn klacht, en of dit nog netjes opgelost ging worden, waarop de mevrouw zij, dat dit hoger op doorgestuurd was en dat ze zowiezo hier op terug kwamen bij mij, nou ik ben benieuwd of dat dan ook echt gebeurd..
Vervolgens weer doorverbonden met de reparatieafdeling, en nu konden ze me ineens vandaag gelijk al helpen, en er is weer een afspraak gepland voor vanavond tussen 18:00 en 21:30uur.
Er nog even duidelijk bij gevraagd of ze vanavond wel op kwamen dagen, waarop ze zij: dubbel gecheckt en het stond in de planning.
Wel erg jammer dat je steeds zelf hier achter aan moet bellen, en ook nog eens een 0900 nummer.
Duidelijk verteld en gevraagd of ze ook wat deden met mijn klacht, en of dit nog netjes opgelost ging worden, waarop de mevrouw zij, dat dit hoger op doorgestuurd was en dat ze zowiezo hier op terug kwamen bij mij, nou ik ben benieuwd of dat dan ook echt gebeurd..
Vervolgens weer doorverbonden met de reparatieafdeling, en nu konden ze me ineens vandaag gelijk al helpen, en er is weer een afspraak gepland voor vanavond tussen 18:00 en 21:30uur.
Er nog even duidelijk bij gevraagd of ze vanavond wel op kwamen dagen, waarop ze zij: dubbel gecheckt en het stond in de planning.
Wel erg jammer dat je steeds zelf hier achter aan moet bellen, en ook nog eens een 0900 nummer.
Re: Telfort komt niet opdagen bij reparatieafspraak toestellease
En wat denk je,TELFORT KOMT WEER NIET OPDAGEN!!!!!
dus bij deze, mensen neem nooit maar dan ook nooit een abbonement bij TELFORT want service kennen ze bij dit bedrijf niet, en ze komen hun afspraken niet na!
afgelopen dinsdag de klacht gemeld van de telefoon, inmiddels een week later, en het probleem is nog steeds niet opgelost, 2x een afspraak gemaakt, en 2x komen ze gewoon niet opdagen!
dus bij deze, mensen neem nooit maar dan ook nooit een abbonement bij TELFORT want service kennen ze bij dit bedrijf niet, en ze komen hun afspraken niet na!
afgelopen dinsdag de klacht gemeld van de telefoon, inmiddels een week later, en het probleem is nog steeds niet opgelost, 2x een afspraak gemaakt, en 2x komen ze gewoon niet opdagen!