LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telfort met pre-paid simkaartjes

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
stoompiet

Telfort met pre-paid simkaartjes

Ongelezen bericht door stoompiet »

Ik bezit vele jaren een pre-paid simkaartje dat regelmatig mee verhuist naar een nieuw toestel van Nokia. Niks mis mee.
Heden een zeer onprettige ervaring met Telfort. :( Er wordt nu doodleuk verteld dat je binnen 90 dagen MOET opwaarderen anders vervalt je huidige telefoon nummer. Er staat nog 8,55 euro tegoed op de kaart.
Voorheen kreeg je bij ca 2 of 3 euro een melding dat je moet opwaarderen. Nu komt het frapante, met dit beltegoed kan ik gewoon NIET meer bellen. :evil: Je krijgt de mededeling dat je moet opwaarderen en daar kan je het mee doen. De verbinding wordt dan simpelweg verbroken. :!: Pas na opwaarderen kan je weer bellen. Bij calamateiten of anderszins waarbij een mobiele telefoon onontbeerlijk is, is dit levensgevaarlijk. :twisted: Zijn er ander personen met dezelfde ervaring bij Telfort of wellicht een andere telecom aanbieder?
Dit zijn ontwikkelingen waar ik helemaal niet vrolijk van wordt. :cry:
Overstappen naar een andere aanbieder? Ben ik geheid 8,55 armer plus alle andere kosten voor een andere simkaart, enz.

stoompiet

stofzuigertje

Re: Telfort met pre-paid simkaartjes

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Kijk eens naar andere aanbieder, Kruitvat heeft leuke kaart van €9,99 en die heeft €13,- beltegoed, en voor €8,- per jaar opwaarderen...
Zelfde goede netwerk als Telfort dus stap over als zij de voorwaarden zo slecht maken.

Telfort webcare
verified
Contacteer:

Re: Telfort met pre-paid simkaartjes

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

@stoompiet

De Prepaid voorwaarden zijn vorig jaar aangepast, zie de Algemene Voorwaarden van 20 juli 2009. Alle klanten zijn tijdig van deze wijziging op de hoogte gebracht.
Om gebruik van uw huidige tegoed te kunnen maken, raad ik u ook aan om het tegoed te verhogen.

Om de simkaart actief en het beltegoed geldig te houden, dient u in ieder geval één keer per 6 maanden op te waarderen.

Daphne

Gesloten