LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telfort mobiel abbonnement ... Help!!!!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
r_great
Berichten: 4
Lid geworden op: 26 mei 2010 09:02

Telfort mobiel abbonnement ... Help!!!!

Ongelezen bericht door r_great »

Na een nieuw abonnement van telfort genomen te hebbendacht ik fijn te kunnen bellen ,maar nee de simkaart is inactief en kan niet geactiveerd worden omdat tel en simkaartnummer niet matchen Dit duurt nu al 4 dagen en ik ben al 30 euro aan telkosten met de helpdesk kwijt Heb ook al diversen mailtjes gestuurd Krijg je als antwoord dat je de klantenservice moet bellen "dit heb ik al 4 keer gedaan zonder resultaat"
Wat kan ik nu nog ondernemen ?
R. de Groot

Telfort webcare
verified
Berichten: 959
Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Telfort mobiel abbonnement ... Help!!!!

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

Hier stond al een antwoord. Acties uitgezet, morgen bericht ik u opnieuw.

Hugo

Telfort webcare
verified
Berichten: 959
Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Telfort mobiel abbonnement ... Help!!!!

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

Opgelost! :)
U bent dus weer in de lucht en de abonnementskosten van deze 1e maand worden gecrediteerd.

Hugo

Gesloten