Na een nieuw abonnement van telfort genomen te hebbendacht ik fijn te kunnen bellen ,maar nee de simkaart is inactief en kan niet geactiveerd worden omdat tel en simkaartnummer niet matchen Dit duurt nu al 4 dagen en ik ben al 30 euro aan telkosten met de helpdesk kwijt Heb ook al diversen mailtjes gestuurd Krijg je als antwoord dat je de klantenservice moet bellen "dit heb ik al 4 keer gedaan zonder resultaat"
Wat kan ik nu nog ondernemen ?
R. de Groot
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Telfort mobiel abbonnement ... Help!!!!
-
- verified
- Berichten: 959
- Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
- Locatie: Amsterdam
- Contacteer:
-
- verified
- Berichten: 959
- Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
- Locatie: Amsterdam
- Contacteer:
Re: Telfort mobiel abbonnement ... Help!!!!
Opgelost!
U bent dus weer in de lucht en de abonnementskosten van deze 1e maand worden gecrediteerd.
Hugo
U bent dus weer in de lucht en de abonnementskosten van deze 1e maand worden gecrediteerd.
Hugo