LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telfort neemt er de tijd voor (9 Maanden ipv 3 seconde)

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Nono

Telfort neemt er de tijd voor (9 Maanden ipv 3 seconde)

Ongelezen bericht door Nono »

Eind augustus 2003 had ik mijn prepaid telefoon een jaar, dus vroeg ik bij Telfort, dat toen eventjes de naam O2 droeg, een sim-unlock code voor mijn toestel (Ericsson R600) aan. Het is nu begin mei 2004, en het enige wat ik meermalen heb ontvangen is de mededeling dat ze de code niet hebben, maar er bij SonyEricsson erop aandringen deze snel te leveren. Ik wacht dus al 9 maanden op iets dat meestal een paar seconde duurt!

Gast

Re: Telfort neemt er de tijd voor (9 Maanden ipv 3 seconde)

Ongelezen bericht door Gast »

Zoiets duurt geen 3 seconden... ALs jij vraagt om een unlockcode krijg je een brief van Teflort, dat kan maximaal 5 werkdagen duren... In jou geval, moesten ze bij ERICSSON die code gaan navragen en dat duurt iets langer. Alleen duurt dit wel erg lang! Bel ff de klantenservice en vraag hoe het ermee staat! Ander kan je je telefoon ook unlocken bij de Zwarte Markt, kost je zeer weinig en je hoeft niet uren te wachten!

Succes ermee!

nono

Ongelezen bericht door nono »

Bij telfort kan je je telefoon laten unlocken via de website, je vult dan je telefoonnummer en i-mei nummer is, en krijgt dan binnen enkele seconde een sms-je met de juiste codes. Een vriend van mij heeft zo zijn telefoon unlocked terwijl ik mijn ervaringen vertelde, het kan dus wel in enkele seconde. Contact met de klantenservice heb ik al meermalen gehad, en de zwarte markt... je hebt gelijk, het kost weinig, maar ik houd er niet van om te betalen voor iets dat gratis is, omdat de service van telfort faalt. Op die manier spoor je bedrijven niet aan tot goede klantenservice.

Gast

Ok Nono!

Ik zou zeggen, stuur een brief naar Telfort! Met daarin jou vraag of probleem. Zoniet bel dan de klantenservice opnieuw en zeg dat je nu actie eist, wel op een nette manier natuurlijk, anders gaan ze heus niet sneller op zoek naar die lock-code!

nono

allang gedaan, ze zijn op zoek naar oplossingen, maar moeten hiervoor overleggen met fabrikant, en die reageert niet...

Gast

Voor 50 euro kun je em unlocken...
moet je eens vragen op tweakers ;)

nono

50 euro is ongeveer 30% van de nieuwwaarde van de telefoon. Bovendien, betaal jij altijd voor iets waar je gratis recht op hebt omdat een bedrijf schraal is?

t hoeft btw niet meer dan 10 euro te kosten bij de juiste duistere zaakjes.

Gast

unlocken kost 5 euro mens.....jij met je 50 euro :shock:

harryvbos

Ongelezen bericht door harryvbos »

pleur die r600 toch gewoon de bak in,daar wil je toch mee gezien worden,het is net zo'n amerikaanse koelkast ,koop gewoon een nieuwe bij de blokker man

Gast

ach harry heeft een mobieltje om mee te patsen :?

Alwin

Ongelezen bericht door Alwin »

Volgens mij weet Harry totaal niet waar hij het over heeft. Ja de R600 heeft geen fototoestel, polyfone ringtones, kleurendisplay en allerlei andere toeters en bellen. Maar hij kan prima gebruikt worden en is ook verre van een koelkast. Ik vind het een mooie stijlvolle telefoon.

Gesloten