LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telfort neemt klanten niet serieus

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
1977Jeroen
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 okt 2008 15:43

Telfort neemt klanten niet serieus

Ongelezen bericht door 1977Jeroen »

Hieronder geef ik graag weer hoe Telfort met haar klanten omgaat. Ik vind het belangrijk om dit openbaar te maken, omdat mijn ervaring geleerd heeft dat het zowel de klantenservice als de directie werkelijk niets interesseert of een klant problemen met Telfort producten heeft. Er wordt stelselmatig niet gereageerd op vragen en zelfs aangetekende brieven worden niet beantwoord. Mijn conclusie is dan ook dat Telfort een bedrijf is dat wanprestatie op wanprestatie levert.

Wat is het geval?
Vanaf augustus 2008 heb ik een aantal maal contact gezocht met de klantenservice van Telfort voor diverse problemen. De belangrijkste hiervan is dat mijn mobiele telefoon het niet meer doet. Ik heb 80% van de dag geen verbinding met het netwerk. Na een test in een andere telefoon bleek het niet aan mijn simkaart, maar aan mijn toestel te liggen. In de Telfortwinkel in Amsterdam werd mij verteld dat ik zelf voor de reparatiekosten moet opdraaien. Echter, leveranciers blijven verantwoordelijk voor hun producten en moeten mij op basis van deze verplichting voorzien van een nieuw toestel, of de reparatiekosten voor hun rekening nemen. Dit gegeven heb ik aangegeven bij de klantenservice. Voor mijn eigen registratie heb ik deze opmerking aan de klantenservice van Telfort gemaild. Hierop heb ik geen reactie gekregen.

Ik heb de klantenservice op 18 augustus, 26 augustus en op 29 augustus gemaild. Elke keer kreeg ik een automatisch antwoord waarin ik kon lezen dat ik binnen drie werkdagen antwoord zou krijgen. Nadat ik op 2 september nog steeds geen enkele reactie had gekregen, heb ik een klacht gemaild over het feit dat er niet op mijn mails wordt gereageerd. Wederom werd ik verblijd met het bericht dat ik binnen drie werkdagen antwoord zou krijgen.

8 september had ik echter nog steeds geen enkele reactie ontvangen. Dat was voor mij reden om een brief te sturen naar de Managing Director van Telfort, de heer Marco Visser. Ook deze brief is tot op de dag van vandaag onbeantwoord gebleven.

De week erna kreeg ik wel reactie van de klantenservice. Op 10 september kreeg ik (negen dagen te laat) op mijn mail van 29 augustus. Toen moest het meest bespottelijke nog komen.
De volgende mail ontving ik namelijk op 16 september. Dit was een reactie op mijn klachtenmail van 2 september. Dit was niet alleen slechts elf dagen na mijn mail (terwijl het automatische antwoord mij toch echt vertelde dat ik binnen drie werkdagen antwoord zou krijgen), maar tot overmaat van belachelijkheid ging het antwoord niet over mijn klacht, maar over het probleem dat ik veel eerder al gemaild had. Ik heb direct gereageerd dat het mij ernstig verbaasde over het feit dat ik geen reactie op mijn klacht (die ik had samengevat in deze mail) kreeg. Ik was al redelijk boos, maar werd woedend toen ik daar (wel binnen een dag, dat moet gezegd) de vraag kreeg of ik mijn klacht nogmaals wilde sturen.

Het uiterste redmiddel leek mij een aangetekende brief aan de heer Visser. Die verstuurde ik op 23 september. In deze brief heb ik bovenstaande gang van zaken weergegeven en ook nogmaals aangeven dat Telfort verantwoordelijk is voor het repareren of vernieuwen van mijn toestel. Ik sloot de brief af met de verwachting dat ik binnen twee weken een schriftelijk antwoord wilde. Dinsdag 13 oktober verstreken deze twee weken. Elke dag keek ik hoopvol in mijn brievenbus. Elke dag zat er iets in, maar helaas niets van Telfort.

Ik ben ten einde raad en voel me gedwongen om de openbaarheid te zoeken. Ik ben klant van Telfort en word in geen enkel opzicht serieus genomen. De klantenservice van Telfort en de heer Marco Visser zijn blijkbaar van mening dat hun klanten het maar uitzoeken. Niets wordt er gedaan om mijn probleem te verhelpen. Ik krijg geen enkele reactie als ik contact opneem, zelfs niet via een aangetekende brief. Ik sta in mijn recht maar Telfort steekt zijn kop in het zand. Als er op deze manier met klanten wordt omgegaan lijkt het mij dat Telfort als doel heeft om zoveel mogelijk klanten weg te jagen. Mij wegjagen is gelukt. Ik ga mijn abonnement opzeggen en raad iedere klant van Telfort aan hetzelfde te doen.

Roytheslayer
Berichten: 432
Lid geworden op: 26 apr 2006 13:02

Re: Telfort neemt klanten niet serieus

Ongelezen bericht door Roytheslayer »

Misschien belangrijk om te vermelden om wat voor toestel het gaat en hoe oud het toestel is

duin
Berichten: 6
Lid geworden op: 17 okt 2008 21:02

Re: Telfort neemt klanten niet serieus

Ongelezen bericht door duin »

Dit klinkt echt heel erg!
Misschien kan de consumentenbond je verder helpen. Zij hebben soms wat meer 'gewicht' dan een enkeling.
Succes
ps, ik ben niet van deze bond hoor... je zou nog denken dat ik reclame maakte... maar ik denk wel dat ze je zouden kunnen helpen.

yellow ducky
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 okt 2008 09:57

Re: Telfort neemt klanten niet serieus

Ongelezen bericht door yellow ducky »

Ik ben het helemaal met je eens. Ook ik ben schandalig behandeld door de Telfort klantenservice.
In september heb ik een nieuw abonnement afgesloten bij Telfort. Hierbij kreeg ik de nieuwe SE C902. Bij aflevering bleek dit toestel kapot te zijn en ik heb Telfort hierover ingelicht.
Toen begon de ellende, je zou toch mogen verwachten dat ze een nieuw toestel sturen, maar nee. Ik moest het toestel ter reparatie aanbieden en opsturen. Hier was ik het dus niet mee eens, maar er zat niets anders op. Ik heb het nieuwe toestel opgestuurd en afgewacht. Na ongeveer een week ben ik op E-repair gaan kijken hoe het ervoor stond met mijn toestel. Ik kreeg de melding dat het toestel onderweg was naar de reparateur. Ik heb direkt een mailtje gestuurd naar Telfort met de vraag, waarom het zolang moest duren en ook ik kreeg een automatisch bericht dat ik binnen 3 dagen antwoord zou krijgen. Niet dus, ik wacht nog steeds op antwoord. Een week later keek ik weer op E-repair en toen stond er dat ze op onderdelen aan het wachten waren. Ik heb gelijk weer een mailtje naar Telfort gestuurd, waarin ik heb vermeld dat ik geen gerepareerd toestel wil, maar een nieuw toestel, waar ik wonder boven wonder wel antwoord op kreeg, ik zal de tekst uit dat mailtje even letterlijk overtypen:

Hartelijk dank voor uw e-mail aan Telfort.

U zult ook een nieuw toestel krijgen. Alleen moet u het eerst naar ons toesturen, zodat wij u een nieuw toestel kunnen toesturen. U moet het toestel daarom ook eerst ter reparatie aanbieden.

Heeft u nog vragen? Kijk dan op telfort.nl/klantenservice. Hier vindt u eenvoudig en snel antwoord op al uw vragen.

Met vriendelijke groet,
Telfort B.V.

Beetje vreemd mailtje, maar wat een opluchting, ik zou toch een nieuw toestel krijgen, waar ik ook recht op heb. Vanmorgen keek ik weer op E-repair en wat schets mijn verbazing, er stond nu de melding: Uw toestel is onderweg naar de reparateur. Hoe kan dit nu, mijn toestel was toch al daar en ze waren toch al op onderdelen aan het wachten?

Ik begreep hier niets van dus ik heb gelijk met Telfort gebeld ( 15 cent per minuut, een lange wachttijd en niet de eerste keer dat ik hen moet bellen!)


Ik kreeg een meisje aan de telefoon, die in eerste instantie niet eens de moeite nam om in mijn gegevens te kijken en me direkt antwoorden dat ik de reparatie maar af moest wachten. Ik heb toen geprobeerd om haar uit te leggen hoe de situatie in elkaar zat en uiteindelijk ging ze toch maar even in mijn gegevens kijken. Het antwoord wat ik toen kreeg was niet veel anders dan haar eerste antwoord allen zei ze er nu iets heel vreemds bij: ik moest wachten op de reparatie en als ik mijn toestel weer terug had, dan moest ik het naar Telfort opsturen en zou ik alsnog een nieuwe krijgen.? Beetje vreemde gang van zake, lijkt mij. Ik ben toen erg boos geworden en heb haar gevraagd dit met haar supervisor te overleggen, met tegenzin deed zij dit, maar kwam terug met hetzelfde antwoord.Ik kreeg niemand anders te spreken en moest het hier maar mee doen. Aan het einde van het gesprek (als je dit een gesprek kunt noemen) zei ze weer iets anders n.l.: als het toestel wel gerepareerd kan worden krijgt u geen ander toestel. Waarop ik nog bozer werd! Ik heb, vind ik, recht op een nieuw heel toestel bij mijn abonnement en ik heb toch duidelijk een mailtje van Telfort waar in staat dat ik een nieuw toestel krijg. Ik heb haar dit nogmaals uitgelegd, maar ik had net zo goed tegen de muur kunnen praten, want een zinnig gesprek kwam hier niet uit voort. Ik heb haar toen gezegd dat ik mijn abonnement per direkt wilde opzeggen en dat kon ook niet. Dan moest ik maar een, en nu komt het, mailtje sturen naar de klantenservice van Telfort. Hoe boos kun je iemand maken! Ik heb haar gezegd dat de mailtjes niet beantwoord worden en ik dus nu gewoon vast zit aan een abonnement van 1 jaar met een zogenaamd nieuw (lees gerepareerd) toestel, wat ik ook nog steeds niet terug heb, want het is nog steeds, al 2 weken onderweg naar de reparateur.
Telfort, Bedankt!
Ik weet niet of er nog meer mensen zijn met dit soort problemen, maar misschien zou het goed zijn om hier eens aandacht aan te besteden bij Radar.

Groetjes Petra

Uranus
Berichten: 104
Lid geworden op: 28 jan 2006 05:48

Re: Telfort neemt klanten niet serieus

Ongelezen bericht door Uranus »

Geplaatst op 21 Okt 2008 17:19 door Uranus Bewerk/Verwijder dit bericht Verwijder dit bericht
Ik heb ook, net als bij een paar vrienden zo'n nota gekregen. Sloeg nergens op. Ze doen dat bij iedereen. Het is ook al bij een incassobureau Interim Justitia geweest. Alleen ik kan nog vuiler zijn dan Tiscali (heette het toen ik nog klant van ze was). Ik heb geen advocaat in handen genomen, maar een goede bedrijfsjurist en een goede Rechtsbijstandverzekeraar. Verder heb ik ze totaal over het gehele internet en daarbuiten ze volledig aan de schandpaal genageld. Deze lieden zijn het doodschoppen nog niet eens waard en ik kan ze alleen het meest erge toewensen wat ze kunnen overkomen, dat laatste behoeft geen uitleg. Ik hoop dat het naïviteit is, dat ze bij Telfort gesolliciteerd hebben, maar ik heb nog nooit van mijn leven zulke zwijnen meegemaakt.

Ze hebben mijn aangetekende brief genegeerd of ongelezen in de papierversnipperaar gegooid. Daardoor hebben ze het contract laten doorlopen en kregen zij dus geld binnen. Dat betekent, dat de klant van gedachte is, dat alles op een goede wijze is afgehandeld en dat hij op een rustige wijze naar een andere provider kon, maar dan krijg je na drie jaar post van ze en dan zie je nog dat je nog steeds een abonnement hebt lopen, doordat deze niet is stopgezet en dat je dan een rekening moet betalen, die tot 3.500,= (in mijn geval) of 4500,= (van een vriend van mij) en 5500,= ( in het geval van deze meneer of mevrouw hierboven). Ik heb al sinds april 2006 geen Tiscali Internet meer en ik heb keurig 6 weken voor het einde van het contract een aangetekende brief gestuurd, waarvan ik de kopieën van de Print out nog heb en het bewijs dat ik op dat moment een aangetekend schrijven heb gestuurd. Daar kon mijn rechtsbijstand adviseur wat mee.

Mochten er meer mensen zijn, die zulke inheemse valse nota's krijgten van Telfort/Tiscali, dan verzoek ik u niet te betalen.

Bij deze wil ik iedereen te verzamelen, die zo'n valse nota heeft gekregen. U kunt mij mailen onder: [email protected]. Dan kunnen we een tegenoffensief beginnen tegen deze witte boorden criminelen, die daar werken.

Dus stort u gal maar op dit bovengenoemde emailadres. Dit emailadres wordt dagelijks ingekeken. Ik heb nog nooit zulke schoften gezien. Zeer laag.

Groet,

Uranus.

gajhulshof
Berichten: 8
Lid geworden op: 18 sep 2008 14:14

Re: Telfort neemt klanten niet serieus

Ongelezen bericht door gajhulshof »

Beste Jeroen,

TELFORT ... inderdaad, wat een ellende. Ik zit dan ook in een soortgelijke situatie wat klantenservice/managing betreft.

Het probleem waar ik mee zit is ook nog steeds niet afgehandeld.
Ik ben mijn telefoonnummer al kwijt sinds 23 juli
Zie dan ook mijn topic hierover.

Ik laat het net als jij hier niet bij zitten, misschien staan we samen sterker? Ik houd jullie op de hoogte.


Groetjes, Gerda Hulshof

qukaca
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 okt 2008 19:12

Re: Telfort neemt klanten niet serieus

Ongelezen bericht door qukaca »

ik heb ook slechte ervaring met de klantenservice van telfort,na 3! weken kreeg ik eindelijk een email terug!het antwoord was dat ik de klantenservice maar moest bellen!ja dat had ik zelf ook wel kunnen bedenken!ggggrrrr

yellow ducky
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 okt 2008 09:57

Re: Telfort neemt klanten niet serieus

Ongelezen bericht door yellow ducky »

Vandaag een brief van Telfort klantenservice gekregen. Ik dacht dat ze nu misschien eindelijk iets aan deze situatie gingen doen en dat ik alsnog mijn, zoals belooft, nieuwe SE C902 opgestuurd zou krijgen, maar neehoor. De inhoudt van de brief vermeldde dat de onderdelen voor mijn splinternieuwe SE C902 niet op voorraad waren en het nog maximaal 10 dagen kon duren. Als de onderdelen niet binnen deze termijn binnen waren, dan zouden ze weer kontakt met mij opnemen.
Waar halen ze het lef vandaan?!
Ik heb nu dus vanaf 9 september een nieuw abonnement met een gratis gsm van Telfort, en ik heb nog geen dag kunnen bellen met dit toestel. Een nieuwe gsm, die bij aflevering niet in orde was, en die doodleuk door telfort gerepareerd gaat worden, en wat ook nog eens lange tijd kan duren!

En bedankt Telfort.

Matties
Berichten: 15
Lid geworden op: 04 feb 2009 12:16

Re: Telfort neemt klanten niet serieus

Ongelezen bericht door Matties »

Ook ik heb de ervaring dat Telfort je niet serieus neemt. Je zou je kunnen afvragen of de medewerkers wel kunnen lezen. De antwoorden die je krijgt op je klacht zijn standaard en houden geen rekening met je klacht.
Op 10 augustu 2008 heb ik mijn mobiel abonnement schriftelijk opgezegd bij Telfort met de opmerking dat mijn nieuwe provider Simpel.nl de opzegging met nummerbehoud verder zou regelen. Van Telfort natuurlijk geen reactie.
Op 2 september 2008 kreeg ik schriftelijk de bevestiging van Simpel.nl dat mijn contract van Telfort per 1 december 2008 zou worden beëindigd en mijn oude nummer van Telfort per diezelfde datum door Simpel.nl zou worden overgenomen. Ik kreeg een tijdelijk nummer van Simpel.nl. Later werd mijn verzoek om nummerbehoud door verkeerd informatie van Simpel.nl ingetrokken.
Ik heb een nieuw abonnement afgesloten bij Telfort via Belnu.nl in oktober 2008, wederom met het verzoek om nummerbehoud van mijn oude Telfortnummer. Dit verzoek heb ik weer schriftelijk ingediend via een standaardformulier. Weer geen reactie van Telfort. Na telefonisch contact en veelvuldig emailcontact kreeg ik te horen dat ik het nummer behoud op de site van Telfort moest aanvragen. Na 3 pogingen zonder enige reactie op de site heb ik dit ook opgegeven. Navraag leerde dat je hier geen bevestiging van krijgt.
Groot was mijn verbazing toen ik zag dat het abonnementsgeld van mijn oude Telfort-contract in januari 2009 en december 2008 gewoon weer werd ingehouden. Navraag leerde dat je bij opzegging met nummerbehoud weer opnieuw moet opzeggen indien je je aanvraag tot nummerbehoud intrekt.
In februari heb ik een nieuwe nota gekregen met het dreigement van een boete en afsluiting.
Je begrijpt dat ik het nu helemaal gehad heb met Telfort. Ik sluit me graag aan bij mijn voorgangers.

nivnl
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 dec 2007 12:03

Re: Telfort neemt klanten niet serieus

Ongelezen bericht door nivnl »

Zie mijn pogingen om een nieuw mobiel nummer voor mijn privé GSM te krijgen, omdat ik net aan de grens woon, en vaak gebeld word door klanten op mijn privé nummer, wat mij dus veel gekd kost:

In begin december 2008 mijn abonnement verlengd op die voorwaarde dat ik ook een nieuw nummer zou krijgen. Hiervoor zou ik door de klanten'service' terug gebeld worden... tot aan 30-01 braaf gewacht en vervolgens via hun maar opnieuw aangevraagd...

Samenvatting Vraag
---------------------------------------------------------------
Klant (E. *********) - 30/01/2009 13:19
Nieuw nummer aanvragen (Abonnement) Op uw verzoek zet Telfort een nieuw nummer op uw huidige simkaart. Een nieuw nummer kost € 20,-. U ontvangt het nieuwe nummer binnen 1 werkdag.
* uw mobiele nummer: 06-45******
* naam: E. ********
* adres: ********** **- 6071 ** *******
* geboortedatum: **-**-1965


Telfort Klantenservice schreef:Incident:090130-000179
> Hartelijk dank voor uw e-mail.
>
> Het referentienummer van uw vraag is '.
> Wij streven ernaar uw vraag binnen drie werkdagen te beantwoorden.
>
> Met vriendelijke groet,
> Telfort B.V.
>
> Klantenservice


Vervolgens mijn reactie:

Geachte klantenservice,

Ik denk dat er bij u iets niet lekker loopt.
Ik wil een nieuw nummer aanvragen en krijg hierbij te zien:

Op uw verzoek zet Telfort een nieuw nummer op uw huidige simkaart. Een nieuw nummer kost € 20,-. U ontvangt het nieuwe nummer binnen één werkdag.

Vervolgens moet ik mijn e-mail insturen en meldt u terug:

Dank u voor het insturen van uw vraag, uw incidentnummer is 090130-000179. Wij streven ernaar uw vraag binnen 2 werkdagen te beantwoorden. U ontvangt het antwoord op het door u opgegeven e-mailadres.

Waarna ik de bevestiging krijg dat: "Wij streven ernaar uw vraag binnen drie werkdagen te beantwoorden."

Kunt u mij nu vertellen hoe of dit nu in zijn werk gaat, want de voorwaarde bij het verlengen van mijn abonnement was dat ik door uw klantenservice gebeld zou worden om dit te regelen, en dat is alweer meer dan 1,5 maand geleden !!

Graag z.s.m. uw reactie en/of een nieuw telefoonnummer voor 06-45******

Intussen blijft het stil aan de kant van Telfort,

Vervolgens maar een nieuwe poging:

Geachte klantenservice,

Ik vindt dat u slordig met uw afhandeling van deze aanvraag omspringt. U zegt op uw website het verzoek binnen 1 dag af te handelen, maar al met al wacht ik vanaf begin december al op een nieuw nummer.

Graag zou ik vandaag nog een nieuw nummer toegekend krijgen, daar ik dit anders zal zien als het in gebreke blijven van Telfort, waarbij ik mijn abonnement ook per 04-02-2009 als beeïndigd zal beschouwen en de automatische incasso voor dit nummer zal laten blokkeren.

Met vriendelijke groet,

E. **********

En ja hoor, daar is de robot weer..

Incident:090203-000259
Hartelijk dank voor uw e-mail.

Het referentienummer van uw vraag is '%s'.
Wij streven ernaar uw vraag binnen drie werkdagen te beantwoorden.

Met vriendelijke groet,
Telfort B.V.

Klantenservice


Kortom, het kastje de muur en v.v. dus echt 100% KPN en 0 % service !!

:twisted:

Pulsar_
Berichten: 9
Lid geworden op: 11 mar 2006 13:03

Re: Telfort neemt klanten niet serieus

Ongelezen bericht door Pulsar_ »

Ik vind sommige verhalen hier maar onduidelijk beschreven. Hoop dat die van mij duidelijker is.


Afgelopen oktober - november 2008 ben ik gebeld door Telfort Klantenservice of ik mijn abonnement wilde verlengen. Ik heb toegezegd. Ik heb tot de rekening van januari gewacht, (is afgelopen week) maar zag niets veranderen. Maar eens een mailtje gestuurd en gebeld met het ABSURD dure 0900 nummer. Een nummer waar je je eerst door allerlei vervelend menu's en zeer sloom ingesproken voice overs moet worstelen. ARGGGG. Antwoord mail:

Reactie (*) - 04/03/2009 18:03
Geachte heer/mevrouw *,

Hartelijk dank voor uw e-mail aan Telfort.

Er is geen verlenging aangevraagd in de periode zoals u die beschrijft. Mocht er inderdaad contact met u zijn opgenomen, dan zou hiervan een melding zijn gemaakt in het systeem, ook dit valt niet terug te halen. Wanneer u verlengt, dan krijgt u hier een bevestiging van. Deze is ook niet verstuurd, zodat het lijkt alsof er geen verlenging is aangevraagd.

Heeft u nog vragen? Kijk dan op telfort.nl/klantenservice. Hier vindt u eenvoudig en snel antwoord op al uw vragen.

Met vriendelijke groet,
Telfort B.V.

Afdeling Klantenservice Mobiel
Hiermee is volgens Telfort de kous af. Ik heb geen verlenging aangevraagd.. Mijn broek zakt af! Ik heb er een mail achteraan gestuurd dat ik mijn abonnement op zeg.

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Telfort neemt klanten niet serieus

Ongelezen bericht door TdeHond »

Mijn broek zakt af! Ik heb er een mail achteraan gestuurd dat ik mijn abonnement op zeg.
Ik adviseer u schriftelijk aangetekend met ontvangstbevestiging op te zeggen. Kopie van brief+ verzend-+ ontvangstbewijs goed bewaren mocht gang naar geschillencommissie nodig zijn.

Zie:
Telfort maakt fout op fout

Aristonos
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 mar 2009 13:27

Re: Telfort neemt klanten niet serieus

Ongelezen bericht door Aristonos »

Ik verlengde mijn abonement in oktober bij een telfort kiosk voor een actieprijs van 9,95 per maand tegen 200 minuten met een Nokia 6300.
Nu wordt er al sinds de verlenging de volle mep ingehouden van € 19,95.
Diverse brieven naar telfort en ook naar de klachtencommisie van telfort hebben tot nu toe niets uitgehaald.Ook naar de klantenservice bellen,mailen of schrijven helpt echt niet.Je krijgt te horen....het is in behandeling.Wat een bedrijf...dat het zo lang duurt..tenminste als ik alsnog ooit de afgesproken prijs krijg en het teveel betaalde terug krijg.
Ik zit nog tot oktober vast maar denk eraan om over te stappen.
Eerst nooit last gehad net on line verlengen van sim only maar met die actie prijs ging het fout.
Ik zou niet weten wat ik nog moet doen want als je in een telfort winkel komt daar verkopen ze alleen maar abonnementen en verder geven ze daar geen nazorg of service.Laat ik zo zeggen...ze gaan niet voor je aan de gang.

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Telfort neemt klanten niet serieus

Ongelezen bericht door TdeHond »

Bij een ander telecombedrijf heb ik hulp van hun winkel gehad om recht te zetten dat ik de volle mep i.p.v. het lagere bedrag ivm de korting betaalde.

Misschien kunt u hun kiosk vragen om namens u kontakt op te nemen met Telfort en wordt het wel vlot geregeld.

Sterkte.

Gesloten