LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] telfort prepaid opwaarderen

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Monique G

telfort prepaid opwaarderen

Ongelezen bericht door Monique G »

Ik heb in februari een nieuwe prepaid telfort telefoonkaart (20 euro)gekocht. Na het openen en het krassen bleek 1 cijfer niet leesbaar te zijn. Ik heb contact gezocht met de klantenservice van telfort. Ik kreeg als antwoord dat de kaart al in december vorig jaar is gebruikt! Vervolgens ben ik terug gegaan naar de plaats waar ik hem heb gekocht en zij konden niets voor mij betekenen.
Ik ben nu voor 20 euro gedupeerd, maar ik wil andere consumenten hiervoor waarschuwen en ik zou het een goede service van telfort hebben gevonden als ze mij gewoon een nieuwe hadden gegeven. DAn hadden ze de warme douche gekregen van mij.
Misschien hebben jullie hier meerdere klachten van gehad en gaan andere telefonie bedrijven hier anders mee om?

Alvast bedankt,

Monique G

userroy

Re: telfort prepaid opwaarderen

Ongelezen bericht door userroy »

Telfort zal nooit een gebruikte prepay kaart uitgeven. Dan zijn er dus twee oorzaken: Het kaartje is verkeerd gedrukt (misdruk), en daardoor bestaat het opwaardeernummer al. Of de winkel waar je 'm hebt gekocht belazerd de boel en verkoopt gebruikte kaarten. Ik zou nog een keer langs die winkel gaan.

Gesloten