Tot 4 april 2007 is het nog dat je beltegoed geldig blijft als je een keer per jaar zelf belt of smt.
Heb je voor 4 april 2006 (vorig jaar dus) niet opgewaardeert dan geldt nog bovenstaande regeling tot 4 april 2007.
Hoop wel dat ze de mensen hiervan nog op hoogte stellen want als je niet na 4 april 2006 een keer eens heb opgewaardeerd dan vervalt je nummer na 4 april 2007 + 90 dagen.
Telfort verplicht nu de mensen op te waarderen een keer per jaar.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] telfort prepaid
Re: telfort prepaid
Goed dat je het meld, want ik ben niet door telfort op de hoogte gebracht van deze verandering. Ik gebruik mijn Telfort prepaid niet veel omdat ik ook een abonnement heb en heb deze toestel erbij. Ik hoop dat de Telfort prepaid klanten deze waarschuwing lezen, want Telfort laat niks van zich horen en dat is niet netjes naar je klanten toe.
Mijn oude Telfort Abonnement die in in 1998 afsloot moest ik ieder jaar tenminste één keer opwaarderen!,
Ik heb dit abonnement 4 jaar gehad en gestopt omdat de verbinding toen des tijds superslecht was,
Ik heb dit abonnement 4 jaar gehad en gestopt omdat de verbinding toen des tijds superslecht was,
mensen met een rest van de E75 beltegoed van postbank proberen ze zo weer actief te krijgen, dus E10 erbij en iets meer eraf, en later nooit meer deze firma?