LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telfort problemen abo en nummerbehoud Telfort..nooit meer!!!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
ellen1986
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 feb 2011 13:29

Telfort problemen abo en nummerbehoud Telfort..nooit meer!!!

Ongelezen bericht door ellen1986 »

Na meer dan een jaar problemen met Telfort heb ik er nu eindelijk voor gekozen om over te stappen naar een andere provider...ik ben het zat!

Zelfs het overstappen wordt mij moeilijk gemaakt. Vanzelfsprekend wil ik graag mijn nummer behouden. Mijn nieuwe provider is hiermee bezig, dit wordt door Telfort elke keer weer met een vage reden afgetikt: Niet mogelijk, ik zou geen klant meer bij Telfort zijn e.d. Hoe verklaren zij dan dat ik nog wel normaal met mijn TELFORT prepaid op het TELFORT netwerk kan bellen?

Het begon allemaal heel normaal, na een jaar of twee met abonnement gebeld te hebben is deze tijdig opgezegd...kreeg binnen no time een nette brief waar zij op schrift verklaarde mijn abo om te zetten naar een prepaid. Prima, so far so good.

De tijd verstreek, mijn abo werd inderdaad omgezet naar een telfort prepaid. Ik braaf van de prepaid kaarten kopen en opwaarderen. Kom ik erachter dat ze per maand nog WEL steeds mijn abonemments geld aan het afschrijven zijn van mijn rekening. Mailtje hierover naar Telfort...dit was onterecht natuurlijk....hoop heen en weer gedram. Kreeg zelfs nog een brief op hoge poten dat ik een betalingsachterstand zou hebben (omdat ik het onterecht afgeschreven geld op een gegeven moment zelf maar ben gaan terug boeken). Naar mijn centen kon ik voorlopig dus fluiten....dit heeft bij elkaar zo'n 10 maanden geduurd. Hoop stress en erg vervelend. Na 10 maanden gaven ze inderdaad hun fout toe en werd mijn geld dan EINDELIJK teruggestort.

Ik had natuurlijk meteen moeten overstappen maar was te lui en heb nog vrolijk prepaid kaarten gekocht van telfort. Nu vond ik het eindelijk tijd om weg te gaan en krijgen we dit...ik zou niet en nooit bij Telfort hebben gezeten en mijn nummer konden ze dus niet meegegeven aan mijn nieuwe provider. Weeeeer problemen met Telfort dus.

Mailen kan ik niet meer, ik kan wel inloggen maar krijg een email terug dat het adres niet meer bestaat...gek. Zodra je daar waarschijnlijk eenmaal op een ' zwarte lijst' staat zullen ze er alles aan doen om je telecom leven zuur te maken. Ik heb ze altijd netjes te woord gestaan in de correspondentie en nu krijg ik er dit voor terug!

Dit speelt nu al bijna 2 jaar!

Tsja, het vertrouwen is nu zo weg in telfort dat ik oprecht bang ben dat als ik toch een nieuw nummer accepteer van mijn andere provider Telfort mij op een andere manier weer lastig zal gaan vallen. Ik wil graag mijn boeltje = nummer meenemen dan is de kous daarmee af...

Een ding heb ik geleerd....nooit en dan ook NOOIT meer Telfort! Ik raad het daarom iedereen af!

Telfort webcare
verified
Berichten: 959
Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Telfort problemen abo en nummerbehoud Telfort..nooit meer!!!

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

@ellen1986,

U heeft deze klacht ook op het Telfort forum geplaatst. Wij hebben u om uw gegevens gevraagd om na te kijken wat er misgaat met uw aanvraag nummerbehoud.

Laïla

Reeuwijk
Berichten: 5
Lid geworden op: 26 jan 2011 18:24

Re: Telfort problemen abo en nummerbehoud Telfort..nooit meer!!!

Ongelezen bericht door Reeuwijk »

Bedankt voor de waarschuwing !!!
Als Telfort gebruiker ben ik helaas ook opgezadeld met een onoplosbaar probleem i.v.m. een verklaring die ik van hen vraag omtrent een SPOOKREKENING. Ik heb helaas nog 15 maanden voor de boeg met deze incompetente klant-onvriendelijke club. Ik zal nu ook wel op de zwarte lijst staan! Kan iedereen aanbevelen met een boog om telfort heen te gaan. Ik wens je veel sterkte met je probleem, maar twijfel sterk aan een oplossing.

Daantje1977
Berichten: 38
Lid geworden op: 02 dec 2010 23:42

Re: Telfort problemen abo en nummerbehoud Telfort..nooit meer!!!

Ongelezen bericht door Daantje1977 »

Ik zit al bijna 10 jaar bij Telfort en heb nog nooit problemen gehad, verlengen ook nog nooit een probleem geweest en qua facturen ook nooit.
Klantenservice altijd goed bereikbaar en altijd netjes en snel geholpen , belde alleen om gegevens te wijzigen en niet voor problemen.
Ik ben dus tot nu toe een tevreden klant maar er kan natuurlijk altijd wel wat fout gaan dus ik klop het maar even af want je weet maar nooit.
Weet natuurlijk niet hoe het zal gaan als ik ooit een keer mijn abbo op ga zeggen maar tot nu toe nooit problemen gehad.

bvedwin
Berichten: 7
Lid geworden op: 11 jan 2008 21:18

Re: Telfort problemen abo en nummerbehoud Telfort..nooit meer!!!

Ongelezen bericht door bvedwin »

Telfort is inderdaad een drama. Het product is slecht en de klantenservice is nog slechter. Een probleem ligt nooit aan hen zelf, maar de oorzaak moet je als consument altijd bij jezelf zoeken (volgens Telfort).

Ik ben er gelukkig weg en kom nooit meer terug.

Gesloten