LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telfort Samenbellen 500 voor 2,50 per maand

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Gast

Telfort Samenbellen 500 voor 2,50 per maand

Ongelezen bericht door Gast »

Hallo, op http://www.gsmweb.nl kan je een abonnement met cashback afsluiten voor 2,50 euro. Kan dat wel, zo goedkoop? Is het geen nepperij?

Gast

Re: Telfort Samenbellen 500 voor 2,50 per maand

Ongelezen bericht door Gast »

Nee hoor, ze bieden dat al maanden aan. Je kan op www.belzaak.nl bijvoorbeeld een gratis abonnement aanschaffen

Gast

Re: Telfort Samenbellen 500 voor 2,50 per maand

Ongelezen bericht door Gast »

Ik ben ook benieuwd of je het echt krijgt wat bijv. www.gsmweb.nl belooft met al die voordelige abonnementen van o.a. Telfort.
Vertel a.u.b . Uw ervaringen op dit forum.

woman4life
Berichten: 319
Lid geworden op: 08 mar 2004 12:23

Re: Telfort Samenbellen 500 voor 2,50 per maand

Ongelezen bericht door woman4life »

Dat abbonement van 2,50 geen nepperij
alleen na het jaar moet je meer betalen voor dat abbonement maar tegen die tijd zeg je het gewoon op als je zou willen !
maar het is inderdaad waar !

katja
Berichten: 23
Lid geworden op: 03 mei 2005 10:34

Re: Telfort Samenbellen 500 voor 2,50 per maand

Ongelezen bericht door katja »

Zo bel ik voor 1 euro per maand 90 minuten bij Debitel. Bij www.gsmstunter.nl aangeschaft.

Wel opletten dat je na 2 jaar op tijd opzegt!! Anders ga je veel en veel meer betalen!!

Gast

Re: Telfort Samenbellen 500 voor 2,50 per maand

Ongelezen bericht door Gast »

Zorg alleen wel dat je VOOR de 3 mndn opzegtermijn opzegt. Vele zien dit over het hoofd! :wink:

abed

Re: Telfort Samenbellen 500 voor 2,50 per maand

Ongelezen bericht door abed »

Het is wel nepperij.
Je betaalt dus geen 2,50 maar 3,50.
En de cashback ontvang je maandelijks over 12 maanden i.p.v binnen de 2 maanden.
Ik ben er ook ingetrapt.

mia mama
Berichten: 5
Lid geworden op: 26 aug 2005 07:01

Re: Telfort Samenbellen 500 voor 2,50 per maand

Ongelezen bericht door mia mama »

om het makkelijker te maken, ik heb gewoon Telfort opgebeld,heb al een samenbellen abbo en betaalde 12,50 per mnd hiervoor. Vond dit eigenlijk oneerlijk,dat ze het al zolang veel goedkoper aanbieden.
Nu werd mijn abbo omgezet, 500 belminuten voor 3,50 p/mnd. Geen gedoe met cashback, die 2,50 is feitelijk 3,50 p/mnd bij gsm web, omdat ze administratie kosten doorberekenen.Opzeggen is trouwens niet zo'n probleem bij Telfort is mijn ervaring. Maar heb nu al voor 3e jaar dit abbo. Altijd lage rekening is heerlijk!

Gesloten