LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Telfort site
Telfort site
Ik had al op 4 april mijn nieuwe bel/smsbundel van Telfort moeten ontvangen en krijg net een smsbericht van Telfort dat ik op de site kan zien welke bedrag er binnekort van mijn rekening zal worden afgeschreven op 15 april. Maar de site is al TWEE dagen NIET toegangkelijk voor mij Ik baal echt,want ik kan nu niet zien als Telfort het TEVEEL in rekening gebrachten abonnementsgeld van de vorige maand heeft verekend en/of gaat crediteren! Ik kan ook niet zien hoe het is gesteld met mijn bel/smsbundel! Zijn er nog meer mensen met dit probleem op dit moment?
Re: Telfort site
telfort presteert het om rekeningen af teschrijven van onze bankrek. voor het betalen van twee abonnementen die neit bestaan hebben en zullen bestaan. Na een telfoontje over een abonnement hebben ze direct aangenomen dat ik geïnterrsseerd zou zijn en wilden een Simkaart aan mij sturen. dat heb ik voorkomen door de dienst die dat zou doen te mailen dat ik er geen wilde. Is ook niet gebeurd maar keeg toch afschrijvingen van een bovendien veel te hoog bedrag en ook nog eens tweemaal. Beide getsorneerd hebbende kreeg een boze mail waarom hoe en wat, uitgelegd , toch weer nieuwe rekeningen (2). Nu zelfs een aanmaning die ik resoluut heb retour gestuurd met de mededeling geen abonnement te hebben. punt uit
leuke luitjes daar bij Telfort, nooit intrappen dus.
Als je korting wil hebben, gewoon je huidige server bellen om een lager tarief te willen, direct geregeld voor de helft! Ze zijn toch tuk op klanten? Dan zo maar een beetje handelen
Groeten,
Kees
leuke luitjes daar bij Telfort, nooit intrappen dus.
Als je korting wil hebben, gewoon je huidige server bellen om een lager tarief te willen, direct geregeld voor de helft! Ze zijn toch tuk op klanten? Dan zo maar een beetje handelen
Groeten,
Kees
Re: Telfort site
eind januari 2009 een storing op telfort internet en telefoon. klantenservice gebeld - betaalnummer. konden probleem niet oplossen/lokaliseren. zou naar "2e lijn" doorgegeven worden. na 1 week - niks. na 2 weken - niks. wel ineens een nieuw modem!!. maar nog niks brieven geschreven aan telfort. geen reactie. toen elke dag aanmaning/herinnering gaan sturen. aan het antwoordnummer. ben gekomen tot herinnering 23 of 24. toen kwam - begin maart 2009 -kpn. die heeft het probleem opgelost. 5 weken zonder internet en telefoon. compensatie voorstel van telfort - de onverschuldigd betaalde abonnementskosten. dit was de tweede keer binnen 1 jaar.
de telfort reclame: zooooveeeel voordeel!!. voordeel voor wie??
de telfort reclame: zooooveeeel voordeel!!. voordeel voor wie??
Re: Telfort site
ik ben zo tevereden met Telfort.
nooit een probleem altijd optijd met betalingen.
wat een bijzonder bedrijf is dit toch
zooooooo veel voordeeltelfort internet 14.49 de eerste 3 maanden en daarna 24.95 en dan krijg je er een gratis draadloze modem....
en daarbij op alle abonnementen de 1ste 3 maanden voor de helft van de prijs
telfort hozeeeeeeee
nooit een probleem altijd optijd met betalingen.
wat een bijzonder bedrijf is dit toch
zooooooo veel voordeeltelfort internet 14.49 de eerste 3 maanden en daarna 24.95 en dan krijg je er een gratis draadloze modem....
en daarbij op alle abonnementen de 1ste 3 maanden voor de helft van de prijs
telfort hozeeeeeeee
Re: Telfort site
Er kunnen natuurlijk wel tevreden klanten zijn. Maar ik ben er geen , was het niet en zal het ook nooit worden maar wel rekeningen krijgen! Hoera, zo komt de prullenbak aan zijn inhoud! Ben benieuwd hoeveel postzegels ze er nog aan gaan besteden. De retouren gaan ook op hun kosten.
Re: Telfort site
Is toch te gek voor woorden dat je als klant je simkaart niet durft te gebruiken omdat je gewoon bang ben dat je zomaar een te hoge rekening kan krijgen van een kl*te bedrijf als TELFORT!!! Ik kan nog steeds niet mijn factuur en bel/smsbundel via de site van telfort inzien en baal als een stekker Ik wil het liefs Telfort af zijn