LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Telfort sms jes
Telfort sms jes
Mijn zoon heeft ook zoiets bij de hand en heb een een rekenig van meer dan 4000 euro en hij weet zeker dat hij zich niet heeft aan gemeld maar hij draai nu wel voor de rekening op Weet iemand hier een oplossing voor
Re: Telfort sms jes
Contact opnemen met je operator.
Deze kan je vertellen hoe je aan die hoge rekening komt en welk bedrijf ervoor verantwoordelijk is.
Het bedrijf dat er verantwoordelijk voor is kan in de database precies zien wat er gestuurd is.
Hou er wel rekening mee dat je zoon waarschijnlijk wel weet hoe die rekening zo hoog is gekomen, maar het niet durft te zeggen.
Deze kan je vertellen hoe je aan die hoge rekening komt en welk bedrijf ervoor verantwoordelijk is.
Het bedrijf dat er verantwoordelijk voor is kan in de database precies zien wat er gestuurd is.
Hou er wel rekening mee dat je zoon waarschijnlijk wel weet hoe die rekening zo hoog is gekomen, maar het niet durft te zeggen.
Vraag maar eerst een specificatie aan. vaak worden die zaken al duidelijk. En zul je zien dat Telfort hiervoor niet verantwoordelijk is.
-
Het lijkt mij ook dat zoonlief de SMS-diensten heeft ontdekt. Dus inderdaad even specificatie opvragen en dan meteen zoontje ter verantwoording roepen....
Mvg.
PommetjeH.
Mvg.
PommetjeH.
-
Wow!
€4000,- !!!!!
Dat is zelfs voor een rekening voor betaalde smsjes erg veel!
Misschien dat hij zich best wel voor wat heeft aangemeld, maar dan heeft hij wel ontzettend veel berichtjes teruggekregen!
Overigens had hij dat dan wel moeten merken lijkt me... Hij heeft dan gemiddeld per dag zo'n 100 berichtjes gekregen, me dunkt dat hij er dan wel van af zou moeten weten en al eens alarm had kunnen slaan...
€4000,- !!!!!
Dat is zelfs voor een rekening voor betaalde smsjes erg veel!
Misschien dat hij zich best wel voor wat heeft aangemeld, maar dan heeft hij wel ontzettend veel berichtjes teruggekregen!
Overigens had hij dat dan wel moeten merken lijkt me... Hij heeft dan gemiddeld per dag zo'n 100 berichtjes gekregen, me dunkt dat hij er dan wel van af zou moeten weten en al eens alarm had kunnen slaan...
niet slim om je zoontje een abonnement te geven ,gewoon prepay was slimmer geweest .maar ja '' onze zoontje beloofd niet veel te bellen of sms'n !!!! helaas is de waarheid anders ,mail anders de geschillencommissie telecom
Ook de geschillencommissie zal niet kunnen helpen hoor.
Alle smsjes worden geregistreerd en het zal dus al heel snerl blijken dat zoonlief het toch echt zelf op zijn geweten heeft....
Alle smsjes worden geregistreerd en het zal dus al heel snerl blijken dat zoonlief het toch echt zelf op zijn geweten heeft....
Een rekening van € 4000,- lijkt mij vrij onmogelijk. De meeste operators blokkeren het nummer als blijkt dat de kosten explosief toe nemen. Ik weet natuurlijk niet of Telfort dit beleid ook heeft.
Zal wel een typfout zijn.
Moet denk ik € 400,- zijn.
En anders, tja, sommige mensen houden nu eenmaal van overdrijven
Moet denk ik € 400,- zijn.
En anders, tja, sommige mensen houden nu eenmaal van overdrijven