LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] TELFORT

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
nel27

TELFORT

Ongelezen bericht door nel27 »

Bijna is mijn 2 jarig abb verlopen, een paar maanden geleden begon het geduvel, :oops: steeds werd de automatische betalen terug gestort, schrijven naar telfort helpt niet,moet maar bij mijn bank vragen! ik mag nu al verlengen, maar heb per brief opgezegt, vind het niet meer leuk dat geduvel.
Op 24-06-11 heb ik weer getracht 94.70 te storten,op mijn man zijn rekening, alles klopt, heb net weer mijn telfort bekeken, maar na 3 wk nog steeds u heeft niet betaald.
wat kan je hier nu aan doen? Ik ga maar een kaart kopen, heb je deze problemen niet :mrgreen: :evil:
het ergste is, je kunt geen email aan ze sturen, het contakt op mijn telfort ook geblokkeerd, lees ik hier dat men geen antwoord krijgt op een brief, dat word dan weer aangetekent! :twisted:

Telfort webcare
verified
Contacteer:

Re: TELFORT

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

Graag zoek ik voor u uit waarom de betalingen niet slagen. In een privebericht ontvang ik van u graag NAW-gevevens en Telfort 06-nummer. En van de laatste betaling uw rekeningnummer en de omschrijving. Mijn excuses voor het ongemak!

Hugo

Gesloten