| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] telfort
telfort
Ik heb een 2jarige abonnement bij telfort.altijd keurig betaald tussen de 50 en 100 euro per maand,Maar nu is hij bijna afgelopen en krijg ik in eenmaal een rekening van 240euro terwijl ik er maar zelden mee bel omdat ik inmiddels een andere provider met telefoon heb.Maar als je er heen belt zeggen ze dat het allemaal klopt en dat ik maar moet betalen.[/b][/i]
-
michaelz1981
Re: telfort
Heb je voortijdig je contract opgezegd. Als je voor je contracttijd je abonnement opzegt dan meot je de resterende maanden in 1 keer betalen. Het maakt niet uit of je bijna nooit telfort gebruikt, het gaat puur om de contract. Als je contract afgelopen is dan kost het je niks meer om je contract op te zeggen.
nee hij heeft hem nog niet opgezegd.hij loopt nog tot eind mei.begin mei wordt hij opgezegt
-
annebeking
telfort is erg creatief met het maken van hun rekeningen. Moet je eens om een betalingsspecificatie vragen, van dat woord hebben zo nog nooit gehoort. Wel zou ik het in eerste instantie gewoon betalen, anders heb je een bkr registratie op je dak.. Later kun je je geld altijd nog terug halen.
Heb je de specificatie al bekeken? Dan kun je namelijk nagaan waarom de factuur zo hoog is. Ook al bel je amper met die telefoon je kunt natuurlijk even goed kosten gemaakt hebben. Bijvoorbeeld per ongeluk internetverbinding gemaakt hebben of bijvoorbeeld smsdiensten ontvangen hebben.