LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telfort & Teleplan nog steeds in gebreken!!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
kacmmtheunissen
Berichten: 8
Lid geworden op: 06 nov 2013 13:27

Telfort & Teleplan nog steeds in gebreken!!

Ongelezen bericht door kacmmtheunissen »

Ja daar ben ik weer!

Na een eerder geposte Topic "Teleplan oplichters?" ben ik weer genoodzaakt om het nog even opnieuw onder de aandacht te brengen.

Wederom een belofte die niet nagekomen is/wordt. :x
Volgens Telfort zou ik mijn Samsung S3 gerepareerd terug ontvangen en de €39 onderzoekskosten kan ik als teniet beschouwen. Niks is tot op heden minder waar. Nu inmiddels 7 dagen verder geen telefoon en geen status verandering te lezen op e-repair van Teleplan. Status "afwachting op prijsopgave".

Ik krijg hier onderhand de slappe z*k van. In een woord te triest voor worden. We betalen met zijn alle grof geld voor een telefoon dan wel een redelijke abonnement en de service "ho maar!!!"

Mooi praten om te verkopen wordt men wel goed in getraind maar de aftersales.....nauw ja..jullie weten het wel.

Dus Telfort toch graag een nieuwe S3 AUB wat kost zo'n ding nu in inkoop!! paar tientjes!

Vr gr

Telfort webcare
verified
Berichten: 959
Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Telfort & Teleplan nog steeds in gebreken!!

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

@kacmmtheunissen,

Ik heb gereageerd op het Telfort forum in jouw eigen topic:
https://forum.telfort.nl/abonnementen-2 ... ers-37982/
Graag zie ik jouw gegevens tegemoet.

Denise

kacmmtheunissen
Berichten: 8
Lid geworden op: 06 nov 2013 13:27

Re: Telfort & Teleplan nog steeds in gebreken!!

Ongelezen bericht door kacmmtheunissen »

Dit is helemaal geweldig!!

vandaag geheel onverwacht mijn telefoon binnen gekregen. Tot mijn verbazing geheel nieuw!!!
super blij :D :D

Echter op de notificatie staat nog steeds valt niet onder garantie.. :?: :?:

Zo zie je maar de aanhouder wint :P

Gr

Telfort webcare
verified
Berichten: 959
Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Telfort & Teleplan nog steeds in gebreken!!

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

@kacmmtheunissen,

Via het Telfort forum heb ik jou verder geholpen. Ik ben je graag van dienst geweest. Wij zijn jou tegemoet gekomen aangezien het officieel niet binnen de garantie valt. Vandaar dat je dit niet op de notificatie ziet staan.

Mocht je nog vragen hebben dan kun je deze stellen via een privébericht op het Telfort forum.

Fijn dat het naar tevredenheid is opgelost.

Denise

Gesloten