LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telfort: terugbellen vanuit voicemail => dubbele kosten

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
poef

Telfort: terugbellen vanuit voicemail => dubbele kosten

Ongelezen bericht door poef »

Telfort voicemail bied je een optie om de beller die een berichtje heeft achtergelaten terug te bellen. DOE DIT NOOIT. Je betaald dan dubbele gesprekskosten.
Gedurende het gesprek met de beller betaal je de kosten voor dat gesprek en blijf je ook betalen voor voicemail; dubbel op dus!
Deze extra kosten worden niet gemeld bij de voicemail opties. Ik kwam er pas achter toen ik mijn factuur eens goed bekeek (twee gesprekken op dezelfde dag en exact dezelfde tijd leek mij wat vreemd; niet volgens de telefonische helpdesk van Telfort want je betaald voor de voicemail-verbinding en tegelijk voor het gesprek).

Telfort webcare
verified
Contacteer:

Re: Telfort: terugbellen vanuit voicemail => dubbele kosten

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

De kosten staan vermeld op onze website. U kunt deze informatie terugvinden bij 'Kosten voicemail' en bij 'Voicemail beluisteren'.

Laïla

GJvdZ

Re: Telfort: terugbellen vanuit voicemail => dubbele kosten

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Logisch toch? Je voert op dat moment 2 gesprekken: 1 naar voicemail en 1 naar degene die je terugbelt. In feite betaal je voor de extra dienstverlening: na het gesprek hoef je niet opnieuw voicemail te bellen. Wil je niet extra betalen, dan verbreek je na iedere voicemail de verbinding en bel je die persoon terug. Daarna weer voicemail bellen, etc..

Dit is overigens bij alle providers het geval, dus niet alleen bij Telfort.

(nee, ik werk niet voor Telfort)

Gesloten