LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telfort valt exklanten lastig

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Mickey D
Berichten: 114
Lid geworden op: 21 feb 2005 21:04

Telfort valt exklanten lastig

Ongelezen bericht door Mickey D »

Telfort stuurt mij als exklant nog steeds service berichten die voor zijn klanten bedoeld zijn en ik kan er niet afkomen. Vele verzoeken gedaan en steeds de belofte dat het binnen 3-5 werkdagen opgelost zou zijn. Niet dus!
Dit probleem bestaat (volgens Telfort zelf!) omdat mijn nummer niet goed is uitgeporteerd, er staan nog netwerkverbindingen niet goed. Of stonden, want inmiddels ontkennen ze nog voor dit probleem verantwoordelijk te zijn, ze zeggen nu dat die verbindingen wel goed staan. Maar de service berichten blijven komen. Heel vreemd bovendien: ik kreeg ze nooit toen het abonnement nog liep...
Ik heb ze anderhalve week geleden nogmaals verzocht mij hiermee niet meer lastig te vallen. Het zou uitgezocht worden en ik zou binnen 5 werkdagen teruggebeld worden. Niet dus! Wel een berichtje dat mijn aanmelding voor de lagere buitenlandtarieven niet gelukt was...
Nog maar eens gebeld, en nu de belofte dat in 3-5 dagen opgelost zou zijn, ik zou gebeld worden. Eerder al een email gekregen (15 mei) over dit probleem, of het toch ook maar via email wil doorgeven als het nog niet goed is. Ook dit gedaan en nu krijg ik te horen dat het 4 weken duurt voor ze iets gaan doen.
Het lijkt erop dat telfort er gewoon helemaal niets aan WIL doen en graag exklangen blijft lastigvallen.
(heb trouwens door deze zelfde netwerkinstellingen, problemen met het ontvangen van sms: soms niet, soms uren later, soms 3x tegelijk. Ook hiervan heeft Telfort eerst toegegeven dat dit komt door die instellingen, maar ook dat wordt nu ontkend)

Gesloten