Mijn moeder heeft al sinds 2008 internet en vast bellen via Telfort . Na een aantal maanden kon er niet meer anoniem gebeld worden. Dus als iemand zijn/haar nummer afschermt dan wordt meteen de verbuinding verbroken. Een aantal keer heeft ze met de klantenservice gebeld en dan werd de lijn doorgemeten. Met als gevolg dat ze geen internet had en niet kon bellen. Dus mobiel9 van iemand anders) naar de klantenservice bellen.... Uiteindelijk heeft ze het zo gelaten want ze wil geen dure telefoontjes naar hun 'service'plegen. Op de nummermelder is altijd mooi te zien dat er weer afgeschermd gebeld is. Ze is al op leeftijd en gebruikt geen gsm. Dus als ze telefoon verwacht van het ziekenhuis of een andere instantie dan moet ze altijd het nummer van een van haar kinderen geven.
Heeft iemand hier ervaring mee?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Telfort vast kan niet anoniem gebeld worden
Re: Telfort vast kan niet anoniem gebeld worden
Heb niet direct ervaring en ook geen Telfort maar ik weet dat bij UPC (waar ik een all-in-pakket heb) dit een instelling is die alleen UPC kan activeren of deactiveren en dat alleen op verzoek doet.
Mogelijk werkt het bij Telfort anders en kan de gebruiker dit zelf instellen en is dit per ongeluk gebeurd?
Mogelijk werkt het bij Telfort anders en kan de gebruiker dit zelf instellen en is dit per ongeluk gebeurd?
Re: Telfort vast kan niet anoniem gebeld worden
lostlovey schreef:Heb niet direct ervaring en ook geen Telfort maar ik weet dat bij UPC (waar ik een all-in-pakket heb) dit een instelling is die alleen UPC kan activeren of deactiveren en dat alleen op verzoek doet.
Mogelijk werkt het bij Telfort anders en kan de gebruiker dit zelf instellen en is dit per ongeluk gebeurd?
Ik heb het net nog eens nagekeken maar bij instellingen is er geen optie(of ik zie het over het hoofd) om dit te veranderen.
Bij eerdere contacten met Telfort'klantenservice'hebben ze daar ook nooit op gewezen. Ze waren eerder verbaasd , dus neem ik aan dat ze dit wel hadden veranderd als zij het konden doen...neem ik aan dan.
Dank je voor je reactie
Re: Telfort vast kan niet anoniem gebeld worden
Misschien kunnen ze je hier wel helpen: http://forum.telfort.nl/
Dit probleem lijkt op wat je beschrijft:
http://forum.telfort.nl/topic7337.html
Dit probleem lijkt op wat je beschrijft:
http://forum.telfort.nl/topic7337.html
Re: Telfort vast kan niet anoniem gebeld worden
lostlovey schreef:Misschien kunnen ze je hier wel helpen: http://forum.telfort.nl/
Dit probleem lijkt op wat je beschrijft:
http://forum.telfort.nl/topic7337.html
Yes!! HIj doet het dank je:):):) ik had bij de instellingen van mijn modem blijkbaar iets niet goed staan. Jammer dat Telfort me niet zo snel heeft kunnen helpen. Bij advanced settings > Caller ID reload was bij mij DTMF aangeklikt ipv KSF. bij de instellingen van het modem dus
zo'n klein dingetje achteraf.
Je hebt mijn ma blij gemaakt vandaag tx
Re: Telfort vast kan niet anoniem gebeld worden
Graag gedaan, ben ook voor mijn moeder een aantal maal per week de "helpdesk", weet dus hoe het is en ook hoe groot de wederzijdse opluchting is als de boel dan weer draait.