LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telfort verlaagd SMS-tarief voor pre-pay naar 8 cent!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Gast

Re: Telfort verlaagd SMS-tarief voor pre-pay naar 8 cent!

Ongelezen bericht door Gast »

Beste Advies en Raad,

De site van Telfort is helemaal niet onduidelijk! Jullie begrijpen het gewoon niet goed, laten wij het daarbij houden! Er staat gewoon een normaal geschreven tekst in correct Nederlands! En dat jullie dit niet begrijpen... dat begrijp ik nou niet :lol:

Abonnementen sms-tarief is en blijft voor abonnementen: €0,15 en €0,22 (respectievelijk Samenbellen en Belbundel) Alleen pre-pay is omlaag gegaan!

het feit dat zij €0,12 rekenen voor een sms-je op jou rekening is dat er nog geen BTW over is gerekend, die wordt pas later over dat bedrag gerekend! :evil: Wees blij dat de tarieven zijn verlaagd, nu ga je er alleen maar op vooruit!

Groeten PAULTJE

Verder begrijp ik niet waarom jullie er zo druk over maken... Typisch Nederlands! :evil:

advies

Ongelezen bericht door advies »

We maken ons niet druk, vroegen het ons gewoon af!
De site is met bepaalde dingen wel degelijk onduidelijk, maar genoeg hierover....waar maak ik me druk om, ik sms toch bijna niet, hooguit 5 per maand dus het zal me een zorg zijn of het bij een abonnement wel of niet goedkoper wordt!
Het was wel leuk om te weten, zo kun je nog eens ergens over meepraten of ADVIES geven toch??

Wie zegt er dat ik Nederlands ben??
Misschien ben ik wel Belg of Turk, typisch Nederlands om meteen dat oordeel te trekken... :roll: :lol:

Lucifer

Ongelezen bericht door Lucifer »

Telfort is SUPER

Raad

Ongelezen bericht door Raad »

Zo is dat, advies! Gelukkig zijn we niet allemaal zo bijdehand als Paultje.

Welterusten hoor! Ik ben hier nu ook klaar mee! Door Paultje weet ik nu alles veel beter. :P En bedankt advies, voor jou advies!

Gast

Abonnementen sms-tarief is en blijft voor abonnementen: €0,15 en €0,22 (respectievelijk Samenbellen en Belbundel) Alleen pre-pay is omlaag gegaan!
Daar komt op niet al te lange termijn ook verandering in.

advies

Ha raad en de rest,

Ondanks alles blijft telfort toch de beste hoor!
Lekker goedkoop, en handig!

Fijne dag allemaal. :wink:

Gast

Alle dames en heren hierzo!!!

Bij Telfort is het ook GOED VOOR MEKAAR!!!

Veel plezier met goedkoop sms-en!!! :lol:

GROETEN PAULTJE

T.P.

Ongelezen bericht door T.P. »

Ik kan het niet laten om hier even op te reageren. Bij vodafone kan je al meer als een jaar met abo smsen vanaf 10 cent en bij prepaid 12,5 cent. Dit geld in combinatie met een smsvoorraad.

advies

Ja, maar daar zijn de abonnements kosten weer veel hoger, en als je toch haast nooit smst dan kies ik toch voor mijn lage abonnements kosten.

10.50 per maand ben ik kwijt, incl een bundel van 500 minuten.
De gsm van mijn dochter ook, dus we bellen 1000 minuten saampies gratis, zijn dus met 2 gsm's hooguit 25 a 30 euro per maand kwijt en bellen iedereen, elkaar etc.
En jij????
:wink: :lol: :roll: :wink: :lol: :roll: Telfort the best!!!

Gast

Precies!!!

Vodafone is bijna 2 keer zo duur als Telfort!
Bij Telfort kan je ook goedkoper sms-en bij abonnementen met een sms-voorrraad, bij Telfort heten dat sms-bundels! en dat kana la vanaf €0,08, zelfs goedkoper dan Telfort. Maar wat nu het mooie is... Nu kan je bij Pre-pay zonder een sms-bundel goedkoper sms-en!!

GOED VOOR MEKAAR!!!

GROETEN PAULTJE

Raad

Wat zeg je me nu weer Paultje? Zelfs goedkoper DAN Telfort. Wie is goedkoper? Of lees ik het niet goed? Ga ik vanmiddag gelijk naar de opticien.

Maar ik ben maar wat blij met Telfort. Jij ook toch?

advies

Paultje wie is goedkoper dan telfort???????????????
Dan stap ik over, maar ik denk dat je een typfoutje hebt gemaakt???

Telfort the best!

Gast

Sorry Raad en Advies!

Het moet natuurlijk zijn goedkoper dan Vodafone!

:lol: attent hoor!

advies

Ja, we zijn goed wakker vandaag! :wink:

Raad

Ohhhhhh, gelukkig, alles weer ff recht gezet! Ik dacht ook al van, NOG GOEDKOPER?

Zeker Advies, zijn wij goed wakker en niet alleen van daag hoor!

advies

Achja...en mor gen over morgen vol gen de week en al le da gen.
Nou laten we maar niet met zo veel spa tie s sms en want dan kost het toch nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel sms jes hahaha.

Raytje

Ongelezen bericht door Raytje »

Telfort is goed bezig! Het bereik wordt ook steeds beter en de klantenservice gaat vooruit.

Ik zal iedereen aanraden om klant te worden van Telfort. Pre-paid of niet. Je bent gewoon stukken goedkoper uit!

Lucifer

Ongelezen bericht door Lucifer »

Telfort is ok! :wink:

T.P.

Ongelezen bericht door T.P. »

Even reklame maken!

Bij vodafone kan je nu een smsvoorraad aan vragen van 25 en 100 smsjes. voorraad van 25 kost € 2,25 en die van 100 kost € 9,- dit is dus 9 cent per bericht! Voorraaden zijn 2 maanden geldig en als het op is kan je al de volgende dag een nieuwe voorraad aanvragen. Tot 1 september krijg je extra 50 smsjes bij een voorraad van 100, dit is dus 150 smsjes voor € 9,-
6ct per bericht!

Gesloten