Afgelopen week een brief van Telfort ontvangen: Uw abonnementsvorm wordt niet meer verkocht daarom doen wij u een nieuw aanbod.
Al jaren heb ik dit abonnement. Het aanbod dat ik nu krijg betreft een verhoging van meer dan 100%. Destijds is dit abonnement via de personeelsvereniging van KPN/TNT afgesloten. Volgens mij zijn er dus veel meer mensen die deze brief hebben ontvangen. Mag Telfort zomaar je abonnement omzetten omdat de vorm niet meer wordt verkocht?
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Telfort: wijziging abonnement 100% verhoging
Re: Telfort: wijziging abonnement 100% verhoging
Nee.
Maar het hangt er vanaf.
Geeft de brief aan dat u MOET veranderen? Zo niet, dan is het meer een optie.
Kijk bijvoorbeeld naar de debitel klanten die nu worden overgezet.
Ik denk dat u er ook voor kan kiezen de aanbieding te negeren, en uw oude contract uit te zitten. Dit houdt echter wel in dat u dan na de minimale contractperiode niet meer kunt verlengen naar het huidige abonnement.
Als de brief aangeeft dat u MOET veranderen. Dan kunt u wettelijk gezien van het abonnement af.
Maar het hangt er vanaf.
Geeft de brief aan dat u MOET veranderen? Zo niet, dan is het meer een optie.
Kijk bijvoorbeeld naar de debitel klanten die nu worden overgezet.
Ik denk dat u er ook voor kan kiezen de aanbieding te negeren, en uw oude contract uit te zitten. Dit houdt echter wel in dat u dan na de minimale contractperiode niet meer kunt verlengen naar het huidige abonnement.
Als de brief aangeeft dat u MOET veranderen. Dan kunt u wettelijk gezien van het abonnement af.