| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Telfort: wijziging abonnement 100% verhoging
Telfort: wijziging abonnement 100% verhoging
Afgelopen week een brief van Telfort ontvangen: Uw abonnementsvorm wordt niet meer verkocht daarom doen wij u een nieuw aanbod.
Al jaren heb ik dit abonnement. Het aanbod dat ik nu krijg betreft een verhoging van meer dan 100%. Destijds is dit abonnement via de personeelsvereniging van KPN/TNT afgesloten. Volgens mij zijn er dus veel meer mensen die deze brief hebben ontvangen. Mag Telfort zomaar je abonnement omzetten omdat de vorm niet meer wordt verkocht?
Al jaren heb ik dit abonnement. Het aanbod dat ik nu krijg betreft een verhoging van meer dan 100%. Destijds is dit abonnement via de personeelsvereniging van KPN/TNT afgesloten. Volgens mij zijn er dus veel meer mensen die deze brief hebben ontvangen. Mag Telfort zomaar je abonnement omzetten omdat de vorm niet meer wordt verkocht?
Re: Telfort: wijziging abonnement 100% verhoging
Nee.
Maar het hangt er vanaf.
Geeft de brief aan dat u MOET veranderen? Zo niet, dan is het meer een optie.
Kijk bijvoorbeeld naar de debitel klanten die nu worden overgezet.
Ik denk dat u er ook voor kan kiezen de aanbieding te negeren, en uw oude contract uit te zitten. Dit houdt echter wel in dat u dan na de minimale contractperiode niet meer kunt verlengen naar het huidige abonnement.
Als de brief aangeeft dat u MOET veranderen. Dan kunt u wettelijk gezien van het abonnement af.
Maar het hangt er vanaf.
Geeft de brief aan dat u MOET veranderen? Zo niet, dan is het meer een optie.
Kijk bijvoorbeeld naar de debitel klanten die nu worden overgezet.
Ik denk dat u er ook voor kan kiezen de aanbieding te negeren, en uw oude contract uit te zitten. Dit houdt echter wel in dat u dan na de minimale contractperiode niet meer kunt verlengen naar het huidige abonnement.
Als de brief aangeeft dat u MOET veranderen. Dan kunt u wettelijk gezien van het abonnement af.