LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telfort wil oude telefoon terug die nog bij o2 is afgesloten

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Marleena

Telfort wil oude telefoon terug die nog bij o2 is afgesloten

Ongelezen bericht door Marleena »

Zojuist heb ik een brief ontvangen van Telfort.
Ze willen mijn Nokia 6230I ( een van de oudste modellen Nokia) terug omdat dit een leasetelefoon betreft? Ik heb mijn contract destijds afgesloten met o2. Dit was mijn provider vóór Telfort.
Ik zou nu moeten gaan betalen om mijn oude Nokia te willen behouden. Ik wilde dus een klacht indienen. Dat kan dus niet. Ik kan alleen nog maar mijn facturen online bekijken, maar niet een klacht indienen online. Bellen lukt ook niet want als ik de klantenservice bel van Telfort dan krijg ik na een menu wat ik eerst helemaal moet afluisteren te horen dat het van KPN is en niets te maken heeft met mijn abonnement en dat ik de klantenservice van Telfort moet bellen???? Ik kan Telfort dus niet online maar ook niet telefonisch bereiken. Is dit de enige manier waar ik Telfort wel kan bereiken????

Dit is toch niet normaal?

olaf79

Re: Telfort wil oude telefoon terug die nog bij o2 is afgesloten

Ongelezen bericht door olaf79 »

Kijk eens op telfort.nl: https://www.telfort.nl/klantenservice/contact/

Of loop gewoon een telfort winkel binnen.

Telfort webcare
verified

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

@Marleena,

Ik kan me voorstellen dat je hier niet blij van wordt. Je geeft aan dat je jouw toestel al had voordat je een abonnement bij Telfort afsloot. Ik zoek graag voor je uit wat er precies aan de hand is. Graag ontvang ik jouw naw-gegevens, 06-nummer en e-mailadres via een privébericht. Na ontvangst ga ik voor je aan de slag.

Denise

Hellig

Ongelezen bericht door Hellig »

Nokia 6230i... een vrij forse maar degelijke telefoon uit 2005. Die willen ze in 2013 pas terug? Daar hebben een paar computers een ernstig memory-leak. Jemig, zo'n ding is na 3 jaar 100% afgeschreven.
Wel grappig dat je een refurbished exemplaar nog steeds kunt aanschaffen voor 68 euri...met volledige twee jaar garantie.

Gesloten