Na verschillende jaren tevreden te zijn geweest met Telfort gaat het nu toch echt mis.
Enkele maanden geleden heb ik wederom mijn abonnement verlengd, maar door een fout heeft het systeem bij Telfort besloten dat ik geen onbeperkte data bundel heb. (Op de bevestiging van het contract staat het overigens wel goed)
En dus heb ik afgelopen maand een enorm hoge telefoonrekening gekregen.
Ok, een foutje. Kan gebeuren dacht ik.
Dus ik wil via de website een vraag/klacht indienen om dit te corrigeren, dit omdat ik geen zin heb om hoge 0900 kosten te maken voor een fout die Telfort maakt.
Maar nee, de website doet het weer eens niet goed en de vraag kan niet verzonden worden. (Overigens ligt de website er de laatste maanden heel vaak uit waardoor ik al maanden geen facturen kon inzien, maar dat terzijde)
Ik werd dus gedwongen om een duur 0900 nummer te bellen en op de vraag of deze kosten vergoed worden werd natuurlijk negatief geantwoord.
Vervolgens het hele verhaal uitgelegd en er werd doodleuk gezegd dat de klacht over een dag of 10 in behandeling wordt genomen.
Er wordt dus een groot bedrag ten onrechte van mijn bankrekening ingehouden en na 10 dagen gaan ze eens kijken wat ze daar aan gaan doen. Pardon?!?
Met rechtopstaande nekharen heb ik vervolgens de bank gebeld en het bedrag laten terugboeken, maar op de Telfort website staat nog steeds dat ik geen mobiele data bundel heb dus ik hou m'n hart vast voor de volgende maand.
Wat mij betreft staat Telfort nu 3-0 achter, en als dit niet op een servicegerichte manier en op korte termijn wordt opgelost zullen mijn volgende abonnementen van zowel zakelijk als privé NOOIT meer naar Telfort gaan.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Telfort...zucht
-
- verified
- Contacteer:
Re: Telfort...zucht
@fj79
Graag laat ik voor u uitzoeken wat er aan de hand is. In een privébericht kunt u uw naw-gegevens, 06-nummer van Telfort en uw e-mailadres aan ons kenbaar maken.
Laila
Graag laat ik voor u uitzoeken wat er aan de hand is. In een privébericht kunt u uw naw-gegevens, 06-nummer van Telfort en uw e-mailadres aan ons kenbaar maken.
Laila
Re: Telfort...zucht
Telfort gaat zeker versneld achteruit. Zomaar ineens is het daar ingestort.
Over de website had ik ook al een topic geopend. Het beste is wanneer het mogelijk is te vertrekken bij Telfort.
Jammer goed netwerk, goede prijsstelling, hopeloze organisatie.
Over de website had ik ook al een topic geopend. Het beste is wanneer het mogelijk is te vertrekken bij Telfort.
Jammer goed netwerk, goede prijsstelling, hopeloze organisatie.