LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] terug sturen expiratiebox slim bellen

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
tdelahaye
Berichten: 7
Lid geworden op: 29 nov 2006 12:45

terug sturen expiratiebox slim bellen

Ongelezen bericht door tdelahaye »

Na nu al 7 weken zonder telefoon te zitten wil ik me box terug sturen naar slim. Ik heb geen zin om wederom 3 kwartier aan een betaalnummer te zitten via mijn mobiel, maar ik ben het spuugzat. Ook een uitzending van radar heeft kennelijk niet geolpen. Tussen de stapel van 40 centimeter zaten zeker 3 of 4 mails van me.
IK ben het nu echt zat. Ik kan niet mijn eigen rekening ophalen omdat k nooit een gebruikersnummer heb gehad. Er is een monteur geweest die heeft de box verwisseld, maar het lag administratief ik woonde volgens de administratie op een heel ander adres, terwijl ze de box wel bij me hebben afgeleverd.
Dus ik wil me box weer inpakken en terug sturen, weet iemand het juiste adres?

Kevan
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 jan 2007 08:43

Re: terug sturen expiratiebox slim bellen

Ongelezen bericht door Kevan »

Ook ik heb nooit, zoals beloofd in de folder, een gebruikersnaam en passwoord toegestuurd gekregen. Toen ik hierover belde werden deze direct door de medewerker aan mij doorgegeven.

Over het terugzenden: Als ik het wel heb zit er in de verpakking een sticker met adres erop die je moet gebruiken om de box terug te zenden.

Wel vreemd vindt ik dat u problemen hebt (zelfs na bezoek monteur). Ik heb het abonnement al enige maanden en heb er verder geen problemen mee. Het enige is dat ik (meestal 's nachts) wel eens 'n half uurtje niet kan bellen. Dan zijn ze geloof ik iets naar de box aan het uploaden. Wat dan als je b.v. met spoed een dokter moet bellen?

Kevan.

tdelahaye
Berichten: 7
Lid geworden op: 29 nov 2006 12:45

Re: terug sturen expiratiebox slim bellen

Ongelezen bericht door tdelahaye »

ik denk dat ze er van uit gaan dat je een mobiel nummer hebt (liefst van KPN natuurlijk)

Kevan
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 jan 2007 08:43

Re: terug sturen expiratiebox slim bellen

Ongelezen bericht door Kevan »

ik denk dat ze er van uit gaan dat je een mobiel nummer hebt (liefst van KPN natuurlijk)
Ja. Misschien wel dom van mij dat ik dat niet heb maar ik zou het alleen maar voor dergelijke noodgevallen nodig hebben.
Probleem is dat ik door de GSM (Provider) bomen het bos niet meer kan zien en bang ben dat ik aan maandelijkse kosten kom te zitten terwijl ik het nauwelijks gebruik.

Kevan.

tdelahaye
Berichten: 7
Lid geworden op: 29 nov 2006 12:45

Re: terug sturen expiratiebox slim bellen

Ongelezen bericht door tdelahaye »

neem dan prepaid. als je niks belt kost het niks. en 113 kan j altijd bellen ook al is je beltegoed op

m-p
Berichten: 8
Lid geworden op: 15 dec 2006 21:18

Re: terug sturen expiratiebox slim bellen

Ongelezen bericht door m-p »

Dus ik wil me box weer inpakken en terug sturen, weet iemand het juiste adres?
In de doos zit een kaartje met een antwoordnummer. Bel 0900-0244 en vraag om een retournummer, schrijf deze op het kaartje. Plak het kaartje op de doos en geef deze af bij het postkantoor.

m-p
Berichten: 8
Lid geworden op: 15 dec 2006 21:18

Re: terug sturen expiratiebox slim bellen

Ongelezen bericht door m-p »

Na nu al 7 weken zonder telefoon te zitten wil ik me box terug sturen naar slim. Ik heb geen zin om wederom 3 kwartier aan een betaalnummer te zitten via mijn mobiel, maar ik ben het spuugzat.
Er is een gratis nummer 0800-0505(optie 4).

RSt
Berichten: 66
Lid geworden op: 29 aug 2005 19:33

Re: terug sturen expiratiebox slim bellen

Ongelezen bericht door RSt »

er zit inderdaad zon retourcoupon in, en je zou een keer op de site kunnen kijken van slimbellen.nl waar het adres gewoon opstaat!

Slim
Postbus 2547
3500 GM Utrecht

Ik zou het alleen niet zomaar terug sturen want ik denk dat ze er dan niet zo veel mee zullen doen.

Gesloten