LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] teveel geld afgeschreven KPN

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
bvandenboomgaard

teveel geld afgeschreven KPN

Ongelezen bericht door bvandenboomgaard »

Hallo,

Op 21 november 2011 heb ik mijn abbonement telefonisch verlengt bij KPN.
Het zou de nieuwe Iphone 4s worden met een jaar abbonement. Op internet goed gekeken en zou 319.96 euro moeten bijbetalen. Nu heb ik de telefoon direct ontvangen alleen kreeg ik een rekening van € 709,-
Ik heb direct contact opgenomen met kpn en ze hadden de telefoon 2 x in rekening gebracht. Na contact en 2 keer terugbellen om opnieuw te berekenen kreeg ik een mail dat mijn rekening werdt herzien en dat er € 319.96 werd gecreditteerd en verrekend met de factuur.
In vertrouwen een week later gekeken en hadden ze toch € 709,- afgeschreven. Na direct hebben gebeld werdt er gemeld dat dit al in behandeling was en dat het niet meer veranderd kon worden waardoor ik ( in de maand december net voor kerst ) het bedrag niet in 1 keer terug kreeg maar in 3 maanden met mijn aankomende rekeningen wordt verekend.

Nu heb ik direct het incasso bedrag laten terug storten en gebeld naar KPN dat ik een rekening wil van het normale bedrag.
Dit was niet mogelijk en ik zou echt moeten betalen.

Nu mijn vraag.
Ik verwacht elk moment een acceptgiro met het bedrag van € 709,- maar ik wil het bedrag precies uitrekenen en overmaken naar de KPN

Doe ik hier slim aan???????

Jolijn

Re: teveel geld afgeschreven KPN

Ongelezen bericht door Jolijn »

JA!!!!!!
Jij bent niet verantwoordelijk voor hun administratie. Die breien ze zelf maar recht, zonder dat het nadelig is voor jou.
Als medewerkers vonden dat KPN net voor de kerst :roll: dat geld moet hebben, betalen ze het zelf maar.
Wel betalen (tijdig, krijg je geen acceptgiro, dan zelf overmaken) maar datgeen wat afgesproken is en niet het foutieve bedrag.
Doe ze nog netjes een mail met uitleg, sluit hun mail bij en dan heb jij netjes gehandeld.
Als je telefonisch contact hebt, mail dan hetgeen besproken is door.

Ik vind het werkelijk arrogantie ten top van KPN om te reageren met flutsmoezen als 'kan niet meer teruggedraaid worden enzo.'

Dit zal niet de reden zijn waarom KPN onder verscherpt toezicht staat van de Opta, maar van mij mogen ze voor dit soort flut flink op de vingers getikt worden.

bvandenboomgaard

Re: teveel geld afgeschreven KPN

Ongelezen bericht door bvandenboomgaard »

bedankt,

Nu wachten op de acceptgiro en zal het juiste bedrag overmaken.
Heb ik me eigen ingedekt en kunnen hun geen extra rekening sturen.

Gesloten