LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tiscali Telefonie i.c.m. ISDN

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Eduardo56
Berichten: 10
Lid geworden op: 04 mei 2006 16:33

Tiscali Telefonie i.c.m. ISDN

Ongelezen bericht door Eduardo56 »

Wie heeft er recentelijk ervaring met telefonie van Tiscali in combinatie met een ISDN-lijn ? Een half jaar geleden konden ze niet fatsoenlijk leveren wanwege dat hun modemleverancier (Zyxel) geen foutlose software kon maken.

Ik ben benieuwd.... :?

flierefluit
Berichten: 30
Lid geworden op: 14 dec 2005 19:28

Re: Tiscali Telefonie i.c.m. ISDN

Ongelezen bericht door flierefluit »

Waarom wil je isdn houden? Je krijgt van Tiscali namelijk naast je oude nummer ook een nieuw nummer, dus ook bij een normale lijn twee telefoonnummers.

Eduardo56
Berichten: 10
Lid geworden op: 04 mei 2006 16:33

Re: Tiscali Telefonie i.c.m. ISDN

Ongelezen bericht door Eduardo56 »

En ik was dus echt niet van plan om die 75 euro aan de KPN te doneren....:-(

Dirkie
Berichten: 2954
Lid geworden op: 29 jun 2006 12:15

Re: Tiscali Telefonie i.c.m. ISDN

Ongelezen bericht door Dirkie »

En ik was dus echt niet van plan om die 75 euro aan de KPN te doneren....
Als je dat al weet, dan kun je hier vragen stellen tot je een ons weegt, maar zal je toch ADSL over ISDN moeten nemen :lol:
Misschien kun je je vraag beter stellen aan de Helpdesk van Tiscali. Die zouden toch moeten weten of de door hen geleverde modems werken met ISDN!

Daniël Mantione
Berichten: 122
Lid geworden op: 04 dec 2006 22:36

Re: Tiscali Telefonie i.c.m. ISDN

Ongelezen bericht door Daniël Mantione »

Ik heb een Zyxel Prestige 650-R op een Demon/BBnet-lijntje, gedeeld met een ISDN-lijntje van het voormalig staatsbedrijf der PTT. Dat modem werkt als een zonnetje...

Ik neem aan dat Tiscali geen onzin verkoopt, maar Zyxel heeft wel degelijk minimaal één goed modem in zijn assortiment.

Gesloten