| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Tja weer Hollands nieuwe
Tja weer Hollands nieuwe
Tja inderdaad hollandsnieuwe is een ramp ik heb mijn telefoonnummer nu al 14 jaar begon ermee bij debitel ik heb echt alle providers gehad en nummerbehoud was nooit een probleem tot nu toe bij hollands nieuwe. Heb alle gegevens wat ze nodig hadden gestuurd en niet 1 keer maar wel 5 keer ik heb zelfs voor ik mijn abbonement bestelde contact gehad met de vraag voor nummerbehoud en dit was geen probleem heb zelfs hier een mail over maar ja dan bestel je het hé en dan begint het midden oosten conflict. Maar waar ik me het meest over verbaast is toch wel het liegen wat ze doen aan de telefoon en in de antwoordmails. Als je alle mails naast elkaar houd dan kan het niet zo zijn dat het daar langs elkaar heen gaat maar dat ze volgens mij de grootste lol hebben om het zo fout te laten gaan.
Ik heb nu een aangetekende brief verstuurd waar in ik ze in gebreke stelt en ga een klacht indienen bij Geschillencommissie Telecommunicatie. Denk je iets goedkoper uit te zijn zorgt hollands nieuwe ervoor dat je met 2 abbonnementen loopt bedankt !!!
Mvg Koos
Ik heb nu een aangetekende brief verstuurd waar in ik ze in gebreke stelt en ga een klacht indienen bij Geschillencommissie Telecommunicatie. Denk je iets goedkoper uit te zijn zorgt hollands nieuwe ervoor dat je met 2 abbonnementen loopt bedankt !!!
Mvg Koos
-
hollandsnieuwe
- verified
Re: Tja weer Hollands nieuwe
Beste Koos71,
Erg vervelend om te vernemen dat er zaken fout zijn gegaan bij de aanvraag van je abonnement met nummerbehoud. Als je ons in een privébericht je gegevens stuurt dan zullen we zo snel mogelijk contact met je opnemen om het probleem op te lossen.
Met vriendelijke groet,
hollandsnieuwe.
Erg vervelend om te vernemen dat er zaken fout zijn gegaan bij de aanvraag van je abonnement met nummerbehoud. Als je ons in een privébericht je gegevens stuurt dan zullen we zo snel mogelijk contact met je opnemen om het probleem op te lossen.
Met vriendelijke groet,
hollandsnieuwe.