tot mijn verbazing voor de zoveelste keer mijn bel minuten weg overig kosten toren hoog,
hoe ??? zelfs tmobile weet het niet
klanten service leg het vehaal uit begint ze over u kunt uw bel minuten mee nemen dat vraag ik niet *****,
leg ik nog een keer uit dat het niet de eerste keer is dat ik die toren hoge rekening niet kan betalen
en niet als wanbetaler teboek wil staan, zegt ze nog dood leuk valt wel mee hoor tmobile is daar niet zo moelijk mee
niet moelijk mee wordt gewoon met de volgende facturen vewerkt, voor schieten van iets dat ik niet heb (€ € € )
heb al last van mijn hart en deze extra stress kan ik er echt niet bij hebben lijk wel dat tmobile mij dood wil hebben
als je van me af wil zeg het contract dan gewoon op, na meer als 5 jaar met 2 abonnementen wordt je zo behandeld
als vuil bedankt
onder tussen hartslag 183 per min en het zweet breek uit mijn koppakking, tmobile [q€@€)/):)
jan b
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] tmobile ben weer terug
Re: tmobile ben weer terug
Je kunt ook overdrijven. Ik heb in de 10 jaar bij T-Mobile nog nooit problemen gehad met belminuten en onverwachts hoge kosten.
Nog nooit belminuten kwijt gehad, behalve bij overstappen van het ene soort abonnement in het andere. Dan ben je de opgespaarde belminuten inderdaad kwijt.
Nog nooit belminuten kwijt gehad, behalve bij overstappen van het ene soort abonnement in het andere. Dan ben je de opgespaarde belminuten inderdaad kwijt.
Re: tmobile ben weer terug
Als u mondelinge communicatie op dezelfde manier gaat als de schriftelijke hier op het forum kan ik mij voorstellen dat ze bij T-Mobile al snel de draad kwijt zijn. Het verhaal is onsamenhangend en onduidelijk. Persoonlijke problemen en situaties spelen voor zo'n provider geen enkele rol, het gaat om feiten.
Probeer deze feiten eens duidelijk op een rij te zetten, dat maakt het voor ons een stuk duidelijker, op die manier kunnen we misschien een beter advies geven. Op dit moment kan ik er in ieder geval heel weinig mee.
Probeer deze feiten eens duidelijk op een rij te zetten, dat maakt het voor ons een stuk duidelijker, op die manier kunnen we misschien een beter advies geven. Op dit moment kan ik er in ieder geval heel weinig mee.
-
- Berichten: 251
- Lid geworden op: 14 jan 2008 12:10
Re: tmobile ben weer terug
@jb511,
Zoals je al verteld is via T-Mobile Klantenservice hebben we geen inzage in belstatus en de overige kosten die daar staan vermeld. De belstatus is een indicatie en geeft je verbruik aan in een lopende maandperiode.
Als je factuur opgemaakt wordt dan komen alle kosten op de juiste plaats te staan en niet gemaakte kosten zie je natuurlijk niet terug op de factuur.
Enkele maanden geleden hebben we via dit forum en het T-Mobile Forum ook contact gehad en ik heb je gegevens erbij gepakt.
Ik zie echter geen bijzonderheden waardoor je belstatus van slag zou kunnen zijn. Je factuur zal tussen 13 en 15 november klaar staan op My T-Mobile.
Mocht deze factuur hoger zijn dan dat je gewend bent dan adviseer ik je om contact op te nemen met T-Mobile Klantenservice en vraag wat de mogelijkheden zijn.
Richard
T-Mobile Webcare
Zoals je al verteld is via T-Mobile Klantenservice hebben we geen inzage in belstatus en de overige kosten die daar staan vermeld. De belstatus is een indicatie en geeft je verbruik aan in een lopende maandperiode.
Als je factuur opgemaakt wordt dan komen alle kosten op de juiste plaats te staan en niet gemaakte kosten zie je natuurlijk niet terug op de factuur.
Enkele maanden geleden hebben we via dit forum en het T-Mobile Forum ook contact gehad en ik heb je gegevens erbij gepakt.
Ik zie echter geen bijzonderheden waardoor je belstatus van slag zou kunnen zijn. Je factuur zal tussen 13 en 15 november klaar staan op My T-Mobile.
Mocht deze factuur hoger zijn dan dat je gewend bent dan adviseer ik je om contact op te nemen met T-Mobile Klantenservice en vraag wat de mogelijkheden zijn.
Richard
T-Mobile Webcare