Hallo,
toen wij een tijd geleden een ander bankrekening nummer kregen hebben we TMobile gebeld om dit door te geven. Het zou in orde komen... nou dus niet. Machtigingskaart ingestuurd ... zelf ondertekend... mag dus niet voor een ander ondertekenen.Machtiging ingestuurd ..... verkeerde naam op machtigingskaart (toevallig heet mijn vrouw sinds ze mijn vrouw is anders ...), nog een machtigingskaart ingestuurd met goede naam etc., kregen we terug zonder dat er een reden aangevinkt was. Ondertussen was de telefoon afgesloten zonder dat dit verteld was. Brief geschreven, waarin ook toestemming tot automatisch afschrijven werd gegeven. Geen reactie ... herstel, een reactie van een incassobureau waarin buiten incassokosten ook nog eens afkoop van het telefooncontract werd berekend. Brief gestuurd... geen reactie, deurwaarderbrief gehad, brief gestuurd ..... geen reactie,
toen we onze hypotheek welden oversluiten bleek dat we BKR 2,3 geregistreerd stonden. Gebeld, ja sorry we zullen het terugkoppelen met TMobile. Na 4 weken weer brief met dreiging van deurwaarder.
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelp
Wat moet ik doen?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] TMobile, bureaucratie ten top
Re: TMobile, bureaucratie ten top
Wat je moet doen? Zo snel mogelijk betalen. Uit de afkoopsom blijkt namelijk dat dit al een tijdje speelt en je dus de aanmaningen van T-Mobile hebt genegeerd (ze sturen er meerdere voordat ze overgaan tot het eenzijdig ontbinden van een contract met afkoopsom). Het daarop volgende incassotraject is, zoals je hebt gemerkt, erg vervelend. Totdat je betaalt kun je geen andere abo's meer afsluiten, ook niet bij een andere operator. En dat komt door een Preventel registratie (plus de negatieve BKR registratie).
Dat de eerste twee machtigingskaarten retour zijn gekomen is overigens volledig terecht.
Dat de eerste twee machtigingskaarten retour zijn gekomen is overigens volledig terecht.
Ik vind je verhaal iets te zielig, je had op moeten letten, het is helemaal je eigen schuld.
Allerbelangrijkste is dat dit een zogenaamde brengschuld is: jij en niemand anders bent verantwoordelijk voor het feit dat de rekeningen op tijd worden betaald. Dat de administratie van T-Mobile wellicht slecht werkt is een heel ander verhaal.