Ik was 2jaar bij tmobile ik had mijn opzegbrief al verstuurd dat ik mijn telfabonement stop zet,
toen belde mij een tmobile medewerker hij vertelde mij dat hij een leuke abon.actie smartphone 300belmunuten en 100 sms en internetbundel.
Ik zei dat ik hoge facturen van ze krijg voor belkosten die ik niet gebeld heb. hij zei dat is vervelend hij zei met deze actie zal je met verbruik onder je bundel blijven en je krijgt gratis internetbundel en gratis ping.hij beloofe me dat ik niet meer zal betalen dan 21 p.m. ik vertelde hem dat ik het niet doe hij blijft me overtuigen dat ik geen spijt krijg ik zei dat ik niet wil toen zei hij ik bel je over een paar dagen dan heb je over nagedacht over 2 dagen belde hij me weer en vertelde mij dat ik niet bang hoeft te
zijn voor hoge telefoon kosten met deze aanbieding zal het probleem opgelost zijn, ben erin getrapt
nieuwe contract kreeg ik per email toegestuurd toen ik hem las zag ik dat het niet klopten helemaal geen internetbundel gratis ook geen ping gratis en hoger abonnement kosten het zou gaan om 21 per maand in contract staat 45 euro per maand dus ik gelijk bellen nee vertelde een medewerker wat we beloofd hebben gaat nog eraf. dus ik gelijk een brief gestuurd om contract te ontbinden maar tmobile reageerde niet op mijn brief daarna heb ik klacht gedaan op hun side en nog een brief verstuurd diverse keren gebeld. ik krijg geen Inkel schriftelijk reactie en wel krijg ik de ene hoge factuur na het andere
er worden telnr genoteerd op mijn online factuur die ik niet gebeld heb.
Als ik bel dan wordt er ieder keer ander smoes verzonnen waarom ik een hoge factuur heb gekregen.
Ik heb lyca erbij genomen om te kijken wat tmobile doet niettemin ik krijg nog hoge facturen.
tmobile heeft 250 euro van mijn bank afgeschreven , 180 euro afgeschreven en 100 euro afgeschreven laatste factuur was 250 euro ik weigerde deze te betalen tmobile heeft binnen 1 week deze bedrag verdubbeld naar 400 euro en indien ik niet betaal word het naar incassobureau gestuurd en krijg ik nog meer kosten ik besloot te betalen om nog meer kosten te vermijden ik heb die 400 euro betaald. al bel ik vanaf februari 2013 niet meer met dit toestel en heb de abonnement voor uitgaande gesprekken zelf geblokeerd, blijf ik gek genoeg facturen krijgen tmobile. laatste factuur 50 euro gekregen voor april, mijn abonnementcontract is 1 april ontbonden volgens tmobile toch abonnement kosten verschuldigd.
Ook na het betalen van dit allemaal hebben ze mij toch geregistreerd als wangbetaler zodat ik elders geen Mobil abonnement kan aangaan en mijn abonnement zelfs voor internet geblokeerd.
Hun truc is niet schriftelijk reageren op de brieven van klanten en het eine dwing brief na het ander versturen naar klanten betaal je niet dan word het bedrag binnen enkele dagen verdubbeld !!!! ik wil jullie behoeden voor deze oplichters !!!!!!!! ga noooooit bij tmobile een abonnement aan.
gr,
Rachida Elhachmioui
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Tmobile groet oplichters
Re: Tmobile groet oplichters
Misschien eerst eens een samenhangend en logisch verhaal op papier te zetten, en dan nog eens gaan praten.
Re: Tmobile groet oplichters
Laatst getankt bij TMobile! Zat er benzine in de dieseltank!
Ik gelijk de ruitensproeiers vervangen en Carglass gebeld, die zijn de schuld van alles!
Ik gelijk de ruitensproeiers vervangen en Carglass gebeld, die zijn de schuld van alles!