LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] TMobile Internet Europa
TMobile Internet Europa
Ik had op een forum en ook een nieuws melding gezien dat TMobile de klant de service zou gaan verlenen om per maand ook buiten nederland in europa toegang tot internet te kunnen krijgen. Dat was heel mooi, want een week naar Londen en vrij kort daarna een paar daagjes Brussel is toch ook fijner als je internet toegang hebt.
Vlak voor mijn trip naar Londen even op de site van TMobile geneusd, en na enig zoeken was het enigste wat ik aan internet uitbreiding kon vinden, 'Internet Europa', 9.95 per maand of daaromtrent. Prima dus, ik had verwacht zoiets per week kwijt te zijn!
Echter, na ons tripje, blijkt nu dat als je dat eenvoudig aanvinkt, je er dus tot het einde van je contract aan vast zit! Dat is voor mijn echtgenote dus nu nog 23 maanden, wat een week internet nu dus op 230 euro brengt!!
Daar komt nog bij dat het voor geen meter functioneerde, de middag van de eerste dag was er elke keer wel verbinding, maar melde elk apje dat er geen service was, als je dan een volledige aan en uit uitvoerde had je soms even internet, maar meestentijd dus niet Heel veel geld voor helemaal geen service dus!
Zijn hier meer mensen ingetrapt? Is er een manier om er wel vanaf te komen? Het is toch van de zotte dat je wel een dienst aan kan zetten, maar dat je er dan meteen tot aan het einde van je contract aan vast zit!
Vlak voor mijn trip naar Londen even op de site van TMobile geneusd, en na enig zoeken was het enigste wat ik aan internet uitbreiding kon vinden, 'Internet Europa', 9.95 per maand of daaromtrent. Prima dus, ik had verwacht zoiets per week kwijt te zijn!
Echter, na ons tripje, blijkt nu dat als je dat eenvoudig aanvinkt, je er dus tot het einde van je contract aan vast zit! Dat is voor mijn echtgenote dus nu nog 23 maanden, wat een week internet nu dus op 230 euro brengt!!
Daar komt nog bij dat het voor geen meter functioneerde, de middag van de eerste dag was er elke keer wel verbinding, maar melde elk apje dat er geen service was, als je dan een volledige aan en uit uitvoerde had je soms even internet, maar meestentijd dus niet Heel veel geld voor helemaal geen service dus!
Zijn hier meer mensen ingetrapt? Is er een manier om er wel vanaf te komen? Het is toch van de zotte dat je wel een dienst aan kan zetten, maar dat je er dan meteen tot aan het einde van je contract aan vast zit!
Re: TMobile Internet Europa
Wat suf zeg....hoe duidelijk moeten ze het erbij zetten?
Je leest toch eerst voordat je een bundel toevoegt?
Op de pagina waar je gaat bestellen staat zo duidelijk...
http://www.t-mobile.nl/mobiel-abonnemen ... net-europa
Je leest toch eerst voordat je een bundel toevoegt?
Op de pagina waar je gaat bestellen staat zo duidelijk...
http://www.t-mobile.nl/mobiel-abonnemen ... net-europa
Als je goed gelezen hebt, dan begrijp je ook dat de dienst waar ik voor betaal dus ook nog eens voor geen meter werkt. Komt nog bij dat mijn echtgenote ontdekte dat er meer als 130 euro van haar beltegoed is 'verdampt' na de week London. 2 Telefoontjes van minder als 10 minuten naar de bank... WTH?
Dat heeft dan aan de provider in Londen gelegen.
De bundel die je hebt toegevoegd dekt de internet kosten in het buitenland.
Als de provider in Engeland niet goed werkt dan heeft dat niets te maken met je bundel.
Misschien volgende keer handmatig een andere provider kiezen.
Als de provider in Engeland niet goed werkt dan heeft dat niets te maken met je bundel.
-
tjonge atesli, werk je voor t-mobile?
het hele internet sh!t van t-mobile is gewoon bagger.
of dit nu in het buitenland is of niet.
wij hebben hier net als vele anderen ook ervaring mee.
mijn vrouw heeft het al een paar jaar en altijd goed gewerkt, maar afgelopen jaar is het alleen maar slechter geworden.
en het wordt nog steeds slechter.
mijn vrouw heeft het al een paar jaar en altijd goed gewerkt, maar afgelopen jaar is het alleen maar slechter geworden.
Ik werk niet voor T-Mobile , ben wel een tevreden klant al 10 jaar.
-
hmmm, dan ben je waarschijnlijk snel tevreden.
dat is mooi toch?
dat is mooi toch?
Wat is dat nu voor BS? Je betaald TM om dit soort ellende te voorkomen, en dan haal jij je schouders op, is niet hun probleem schuld? Je bent dus een TM medewerker, of een medewerker van een bedrijf dat TM in de arm heeft genomen om klachten op deze manier om zeep te helpen.. Jammer voor je baas dat je zo heel erg doorzichtig bent.atesli schreef:Dat heeft dan aan de provider in Londen gelegen.
Ik denk dat ik maar eens op drukke momenten bij TM winkels binnenstap om flink luid mijn klachten bekend te maken
Grote ellende is ook nog eens dat de alternatieven VF en KPN minstens net zo erg of slechter zijn
Ik bemerk dus hetzelfde, naast alle staande klachten dan. I had bv. een Spotify abbo. genomen, maar TM kan de verbinding niet lang genoeg staande houden om er zelfs maar langer als 10 minuten ongestoord gebruik van te kunnen maken. Dat geld voor mijn woonplaats maar ook ander plekken. Als ik hier door de wijk loop met een half oog op de Telefoon, zie je steeds wisselen tussen 3, H en helemaal niets.. Ook in de stad zie ik dat steeds. Als ik in huis ben en naar het midden van de kamer loop heb ik geen bel-contact, maar wel internet, als ik naar de straat kant loop wel bel-contact (5 streepjes) meer geen internet?!?renegade66 schreef:tjonge atesli, werk je voor t-mobile?
En om de TM 'salesmanager' in de draad voor te zijn, nee, dat ligt niet aan mijn toestel, mijn echtgenote ervaart soortgelijke problemen, en mijn vorige toestel (G1) Idem.
Pff Een markt met groeistuipen. Ik ben in ieder geval blij dat in de kamer de meerderheid voor een redelijke vorm van net-neutraliteit is, moet er niet aan denken ook nog eens per te gebruiken Internet onderdeel scheppen geld uit te moeten delen
-
@WRoos
Mag ik je vriendelijk vragen ons je gegevens te mailen via [email protected], zodat ik kan bekijken hoe ik je verder kan helpen?
Graag de volgende gegevens in je e-mail vermelden: je naam, adres en 06-nummer. Zou je een link naar jouw bericht willen meesturen, zodat ik je bericht terug kan vinden? In het onderwerp graag 't.a.v. Cindy' vermelden.
Vriendelijke groeten,
Cindy
T-Mobile Webcare
Mag ik je vriendelijk vragen ons je gegevens te mailen via [email protected], zodat ik kan bekijken hoe ik je verder kan helpen?
Graag de volgende gegevens in je e-mail vermelden: je naam, adres en 06-nummer. Zou je een link naar jouw bericht willen meesturen, zodat ik je bericht terug kan vinden? In het onderwerp graag 't.a.v. Cindy' vermelden.
Vriendelijke groeten,
Cindy
T-Mobile Webcare
Ok, ik ben onder de indruk! Een email heen en weer en de meeste problemen zijn weg.. Althans er is de toezegging dat het in orde komt.
Afwachten maar,
ik laat wel horen hoe een en ander afloopt.
Afwachten maar,
ik laat wel horen hoe een en ander afloopt.
-
alleen jammer dat jij wel aangesproken wordt ( terecht natuurlijk)
maar volgens mij heb ik ook nogal problemen met dat vervelend netwerk.
misschien dat ik ook maar ff moet gaan dreigen met bekendmakingen.
slechte zaak van T-Sh!t.
ze maken ook nog eens onderscheid in wie ze wel en niet helpen.
misschien de opta maar een op de hoogte stellen?
maar volgens mij heb ik ook nogal problemen met dat vervelend netwerk.
misschien dat ik ook maar ff moet gaan dreigen met bekendmakingen.
slechte zaak van T-Sh!t.
ze maken ook nog eens onderscheid in wie ze wel en niet helpen.
misschien de opta maar een op de hoogte stellen?
9 Reacties
Vandaag 15:33 1 Ook ik heb al bijna 3 weken "geen service".
Geen bereik ... niets waarvoor ik betaald heb !!!
Netwerk radar meerdere malen gebruikt.
Je wordt teruggebeld door medewerkers van de helpdesk die niets voor je kunnen doen behalve een mail sturen naar het "netwerk team".
Het team dat niets van zich laat horen, ook niet na 10 dagen !
Diverse malen zelf gebeld naar Tmobile, maar helaas de helpdesk kan niets voor je doen.
1x (gistermiddag) heeft men mij aan de lijn gehad, ik kon ze niet te woord staan (zat in een vergadering), zij zouden mij terugbellen. Niet gebeurd dus.
Toen maar zelf weer naar hun gebeld met het verzoek om teruggebeld te worden, weer niet teruggebeld.
Gisteren maar weer gebeld met het verzoek om de afdelingshoofd te verzoeken een mail te sturen naar het hoofd van het "netwerk team" om contact op te nemen voor het einde van deze middag. Niet teruggebeld.
Wederom net zelf gebeld naar Tmobile.
Resultaat :
de helpdesk die niets voor je kunnen doen behalve een mail sturen naar het "netwerk team".
Daarop onderstaande gestuurd (ook al eerder gedaan, twee maal):
Ik ben nu helaas "uitgevallen" tegen een van de collega's van jullie helpdesk.
Ik ga nu de derde week in met problemen met mijn telefoon.
Afgelopen maandag ben ik gebeld door een van jullie collega's. Helaas kwam dit niet gelegen waarop ik verzocht heb om een half uur later terug te bellen, dit werd toegezegd.
Helaas nog steeds niet gebeurd. zelf al 3x teruggebeld naar jullie, maar het enige wat er voor me gedaan kan worden is een mail sturen naar de netwerk afdeling.
Heb nu al 2x zeer dringend verzocht om via de afdelingshoofd van de helpdesk een mail te sturen naar de afdelingshoofd van het netwerk team.
Ook verzocht om de afdelingshoofd zelf aan de lijn te krijgen ... Dit wordt geweigerd omdat dit niet mag !!!
Wanneer wordt er nu serieus iets gedaan ... !!!!!!!!!!!!
Ik begin dit spuugzat te worden.Ik wens zsm dat Tmobile contact opneemt om mijn probleem op te lossen.
Nu weer wachten !!!!!!!!!!!!!!!!
Vandaag 15:33 1 Ook ik heb al bijna 3 weken "geen service".
Geen bereik ... niets waarvoor ik betaald heb !!!
Netwerk radar meerdere malen gebruikt.
Je wordt teruggebeld door medewerkers van de helpdesk die niets voor je kunnen doen behalve een mail sturen naar het "netwerk team".
Het team dat niets van zich laat horen, ook niet na 10 dagen !
Diverse malen zelf gebeld naar Tmobile, maar helaas de helpdesk kan niets voor je doen.
1x (gistermiddag) heeft men mij aan de lijn gehad, ik kon ze niet te woord staan (zat in een vergadering), zij zouden mij terugbellen. Niet gebeurd dus.
Toen maar zelf weer naar hun gebeld met het verzoek om teruggebeld te worden, weer niet teruggebeld.
Gisteren maar weer gebeld met het verzoek om de afdelingshoofd te verzoeken een mail te sturen naar het hoofd van het "netwerk team" om contact op te nemen voor het einde van deze middag. Niet teruggebeld.
Wederom net zelf gebeld naar Tmobile.
Resultaat :
de helpdesk die niets voor je kunnen doen behalve een mail sturen naar het "netwerk team".
Daarop onderstaande gestuurd (ook al eerder gedaan, twee maal):
Ik ben nu helaas "uitgevallen" tegen een van de collega's van jullie helpdesk.
Ik ga nu de derde week in met problemen met mijn telefoon.
Afgelopen maandag ben ik gebeld door een van jullie collega's. Helaas kwam dit niet gelegen waarop ik verzocht heb om een half uur later terug te bellen, dit werd toegezegd.
Helaas nog steeds niet gebeurd. zelf al 3x teruggebeld naar jullie, maar het enige wat er voor me gedaan kan worden is een mail sturen naar de netwerk afdeling.
Heb nu al 2x zeer dringend verzocht om via de afdelingshoofd van de helpdesk een mail te sturen naar de afdelingshoofd van het netwerk team.
Ook verzocht om de afdelingshoofd zelf aan de lijn te krijgen ... Dit wordt geweigerd omdat dit niet mag !!!
Wanneer wordt er nu serieus iets gedaan ... !!!!!!!!!!!!
Ik begin dit spuugzat te worden.Ik wens zsm dat Tmobile contact opneemt om mijn probleem op te lossen.
Nu weer wachten !!!!!!!!!!!!!!!!