LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Toestelreparatie: al 6 weken wachten. Beëindigen mogelijk?
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 01 mei 2016 14:54
Toestelreparatie: al 6 weken wachten. Beëindigen mogelijk?
Ik heb een ernstig probleem.
Het scherm van mijn LG3gs is defect gegaan en ik bracht het toestel naar de KPN Winkel gezien ik ervoor verzekerd ben.
Toestel ingeleverd en is opgestuurd, maar nu na 6 weken nog steeds niks gehoord.
Nu zie ik de bui al hangen en vrees ik dat ik niet er onder uitkomt om te bellen en dan krijg ik een onwetend callcenter en wordt je van het kastje naar de muur gestuurd. = geen optie dus. (ik draai al wat langer mee en weet hoe het toegaat)
Dus moet ik naar de winkel terug om daar verhaal te gaan halen.
Nu vrees ik dat het toestel is zoekgeraakt.
Mijn abonnement loopt pas volgend jaar mei af, maar ik heb nu al 2 mogelijke punten om voortijdig het abonnement te beëindigen. Het eerste is een wanprestatie en het tweede is het feit dat deze telefoon een woekertoestel betreft, in principe is het toestel al 2 keer aanbetaald en betaal ik nu alleen nog maar pure rente.
Ik wil dus in zijn geheel van KPN af, ze zijn bij mij net een stapje te ver gegaan!!!
Welke stappen moet ik nu nemen???, moet ik gelijk een advocaat inschakelen??? Ik zit er hard over te denken namelijk om juridische stappen te gaan ondernemen om mijn contract voortijdig te kunnen ontbinden.
Wie weet raad?
Het scherm van mijn LG3gs is defect gegaan en ik bracht het toestel naar de KPN Winkel gezien ik ervoor verzekerd ben.
Toestel ingeleverd en is opgestuurd, maar nu na 6 weken nog steeds niks gehoord.
Nu zie ik de bui al hangen en vrees ik dat ik niet er onder uitkomt om te bellen en dan krijg ik een onwetend callcenter en wordt je van het kastje naar de muur gestuurd. = geen optie dus. (ik draai al wat langer mee en weet hoe het toegaat)
Dus moet ik naar de winkel terug om daar verhaal te gaan halen.
Nu vrees ik dat het toestel is zoekgeraakt.
Mijn abonnement loopt pas volgend jaar mei af, maar ik heb nu al 2 mogelijke punten om voortijdig het abonnement te beëindigen. Het eerste is een wanprestatie en het tweede is het feit dat deze telefoon een woekertoestel betreft, in principe is het toestel al 2 keer aanbetaald en betaal ik nu alleen nog maar pure rente.
Ik wil dus in zijn geheel van KPN af, ze zijn bij mij net een stapje te ver gegaan!!!
Welke stappen moet ik nu nemen???, moet ik gelijk een advocaat inschakelen??? Ik zit er hard over te denken namelijk om juridische stappen te gaan ondernemen om mijn contract voortijdig te kunnen ontbinden.
Wie weet raad?
Re: Toestelreparatie: al 6 weken wachten. Beëindigen mogelijk?
Een gebroken scherm een ernstig probleem? Ik hoop niet dat je echte tegenslagen in je leven krijgtMr. Proper schreef:Ik heb een ernstig probleem.
Een woekertoestel!! goed gevonden!Het scherm van mijn LG3gs is defect gegaan en ik bracht het toestel naar de KPN Winkel gezien ik ervoor verzekerd ben.
Toestel ingeleverd en is opgestuurd, maar nu na 6 weken nog steeds niks gehoord.
Nu zie ik de bui al hangen en vrees ik dat ik niet er onder uitkomt om te bellen en dan krijg ik een onwetend callcenter en wordt je van het kastje naar de muur gestuurd. = geen optie dus. (ik draai al wat langer mee en weet hoe het toegaat)
Dus moet ik naar de winkel terug om daar verhaal te gaan halen.
Nu vrees ik dat het toestel is zoekgeraakt.
Mijn abonnement loopt pas volgend jaar mei af, maar ik heb nu al 2 mogelijke punten om voortijdig het abonnement te beëindigen. Het eerste is een wanprestatie en het tweede is het feit dat deze telefoon een woekertoestel betreft, in principe is het toestel al 2 keer aanbetaald en betaal ik nu alleen nog maar pure rente.
Ik wil dus in zijn geheel van KPN af, ze zijn bij mij net een stapje te ver gegaan!!!
Welke stappen moet ik nu nemen???, moet ik gelijk een advocaat inschakelen??? Ik zit er hard over te denken namelijk om juridische stappen te gaan ondernemen om mijn contract voortijdig te kunnen ontbinden.
Wie weet raad?
maar ik lees allemaal aannames, je vreest dat hij is zoekgeraakt. oh ja? is dat zo? dat zal ik eerst maar eens naar informeren.
En je schrijft zelf dat het een verzekeringkwestie is, dus kpn staat hier buiten. schade van buitenaf valt niet onder de garantie.
dus er zal eerst een claim ed ingediend moeten worden. dat duurt allemaal wat langer.
En meteen een advocaat inschakelen voor een telefoonabonnementje? phoe phoe...
Re: Toestelreparatie: al 6 weken wachten. Beëindigen mogelijk?
Jaja, gelijk een partij advocaten erop. En beslag laten leggen op KPN. Daarna failliet laten verklaren. Goed plan.
Re: Toestelreparatie: al 6 weken wachten. Beëindigen mogelijk?
Dat is even schrikken, snel verder lezenMr. Proper schreef:Ik heb een ernstig probleem.
Als dit je enige probleem is valt het wel mee. Wat bedoel je precies met 'Het scherm is defect gegaan. Werkt het niet meer of is het gebarsten of iets anders misschien?Het scherm van mijn LG3gs is defect gegaan en ik bracht het toestel naar de KPN Winkel gezien ik ervoor verzekerd ben. Toestel ingeleverd en is opgestuurd, maar nu na 6 weken nog steeds niks gehoord.
Ik lees allemaal aannames en veronderstellingen, geen enkel feit, dus daar kun je helemaal niets meeNu zie ik de bui al hangen en vrees ik dat ik niet er onder uitkomt om te bellen en dan krijg ik een onwetend callcenter en wordt je van het kastje naar de muur gestuurd. = geen optie dus. (ik draai al wat langer mee en weet hoe het toegaat)
Dus moet ik naar de winkel terug om daar verhaal te gaan halen.
Nu vrees ik dat het toestel is zoekgeraakt.
Wie heeft het contract getekend is mijn vraag want een normaal mens zou geen dit contract volgens mij niet tekenen denk ikMijn abonnement loopt pas volgend jaar mei af, maar ik heb nu al 2 mogelijke punten om voortijdig het abonnement te beëindigen. Het eerste is een wanprestatie en het tweede is het feit dat deze telefoon een woekertoestel betreft, in principe is het toestel al 2 keer aanbetaald en betaal ik nu alleen nog maar pure rente.
Nu ben ik geen advocaat maar het lijkt mij dat je eerst eens zou kunnen bellen of navraag gaat doen in de winkel zodat je weet wat er aan de hand is.Ik wil dus in zijn geheel van KPN af, ze zijn bij mij net een stapje te ver gegaan!!!
Welke stappen moet ik nu nemen???, moet ik gelijk een advocaat inschakelen??? Ik zit er hard over te denken namelijk om juridische stappen te gaan ondernemen om mijn contract voortijdig te kunnen ontbinden.
Wie weet raad?
Re: Toestelreparatie: al 6 weken wachten. Beëindigen mogelijk?
De oplossing is tijdelijk een oud of leen toestel tot Mei 2017.....
En breuk, dat doe je toch echt zelf, vaak in broekzak en tegen tafel stoten of zo.
Daarom doe ik het in borstzak met klepje....
Verder is als er geen leen of oud toestel is nog de mogelijkheid een voordelig budget toestel te kopen.
Van €9,95 voor alleen bellen en SMS tot €45,- bij Kijkshop voor een Wiko of ander budget merk 3.5" smartphone.
Elk toestel is zo gemaakt dat het niet te zwaar word en gebroken schermen, helaas, maar telefoon winkels die zelf repareren zijn meestal betaalbaar en
hebben voor populaire de schermen op voorraad en voor minder dan €100,- worden de meeste binnen 1 uur vervangen.
En breuk, dat doe je toch echt zelf, vaak in broekzak en tegen tafel stoten of zo.
Daarom doe ik het in borstzak met klepje....
Verder is als er geen leen of oud toestel is nog de mogelijkheid een voordelig budget toestel te kopen.
Van €9,95 voor alleen bellen en SMS tot €45,- bij Kijkshop voor een Wiko of ander budget merk 3.5" smartphone.
Elk toestel is zo gemaakt dat het niet te zwaar word en gebroken schermen, helaas, maar telefoon winkels die zelf repareren zijn meestal betaalbaar en
hebben voor populaire de schermen op voorraad en voor minder dan €100,- worden de meeste binnen 1 uur vervangen.
Re: Toestelreparatie: al 6 weken wachten. Beëindigen mogelijk?
Advovaat Meester Propper.
Is een kapot scherm echt ernstig , ik loop ermee de markt op en binnen een halfuur en € 25 lichter is het kapot scherm vervangen, sluit je daar en aparte verzekering voor af ?
Is een kapot scherm echt ernstig , ik loop ermee de markt op en binnen een halfuur en € 25 lichter is het kapot scherm vervangen, sluit je daar en aparte verzekering voor af ?
Re: Toestelreparatie: al 6 weken wachten. Beëindigen mogelijk?
Tsjonge tsjong ik val stijl achterover van de (andermaal) zeer onvriendelijke reacties hier...
TS, heeft een verzekering afgesloten en mag daarom er van uit gaan dat zijn toestel gerepareerd wordt. Dat hoeft geen 6 weken te duren tenzij de LG per boot terug is gevaren naar Korea. Tevens heeft TS gelijk wat betreft abbo's met toestel op afbetaling. Deze abbo's hadden nooit zo mogen worden aangeboden en de rechter heeft inmiddels korte metten met dit soort constructies gemaakt. TS kan daarmee het contract ontbinden, en alle gelden terug vragen.
TS, heeft een verzekering afgesloten en mag daarom er van uit gaan dat zijn toestel gerepareerd wordt. Dat hoeft geen 6 weken te duren tenzij de LG per boot terug is gevaren naar Korea. Tevens heeft TS gelijk wat betreft abbo's met toestel op afbetaling. Deze abbo's hadden nooit zo mogen worden aangeboden en de rechter heeft inmiddels korte metten met dit soort constructies gemaakt. TS kan daarmee het contract ontbinden, en alle gelden terug vragen.
Re: Toestelreparatie: al 6 weken wachten. Beëindigen mogelijk?
Dat zal wel zo zijn, maar het is de toon die TS aanslaat.
Alsof dit het ergste is wat je als mens overkomen kan.
Alsof dit het ergste is wat je als mens overkomen kan.
Re: Toestelreparatie: al 6 weken wachten. Beëindigen mogelijk?
beide items zijn genuanceerder.olaf79 schreef:Tsjonge tsjong ik val stijl achterover van de (andermaal) zeer onvriendelijke reacties hier...
TS, heeft een verzekering afgesloten en mag daarom er van uit gaan dat zijn toestel gerepareerd wordt. Dat hoeft geen 6 weken te duren tenzij de LG per boot terug is gevaren naar Korea. Tevens heeft TS gelijk wat betreft abbo's met toestel op afbetaling. Deze abbo's hadden nooit zo mogen worden aangeboden en de rechter heeft inmiddels korte metten met dit soort constructies gemaakt. TS kan daarmee het contract ontbinden, en alle gelden terug vragen.
Ts moet aantonen dat het scherm door normaal gebruik stuk is gegaan, 6 weken is inderdaad lang, zou het apparaat inmiddels terug zijn.
Het gaat in veel gevallen over doorlopende abo,s na de 2 jaar waarin je het toestel afbetaald hebt, iedereen weet toch dat je bij een incl toestel abo , je het toestel niet gratis krijgt, achteraf miauwen heeft weinig zin, dag moet je het apparaat zelf kopen
Re: Toestelreparatie: al 6 weken wachten. Beëindigen mogelijk?
ga eens terug naar de winkel en vraag waar je toestel is, als ze niet kunnen leveren binnen korte tijd vraag een leentoestel...