@wiseger
Luister, ik ben het met je eens dat we het hier over belachelijk hogen bedragen hebben. Maar zoals eerder is gezegd, is de Nederlandse provider afhankelijk van de buitenlandse provider. Het kwaad kan al geschied zijn op het moment dat de Nederlandse provider de rekening krijgt gepresenteerd.
Een netwerktechnische blokkade is zo ingesteld, maar het doorgeven van de rekening werkt anders. Je begrijpt neem ik aan toch ook wel dat je de deur open zet voor fraude als deze gevallen allemaal vergoed moeten worden? Vandaar dat het moment van blokkade erg belangrijk is. Ergens moet een grens getrokken worden.
@Gedupeerde71 Met dit soort rare reacties ben ik eigenlijk snel klaar, maar omdat ik me goed voel, ok, vooruit dan maar:
Met beter lezen neem ik aan dat ik een professional moet inhuren om jouw gebrabbel te ontcijferen. Afgezien daarvan, ondertussen is het algemeen bekend dat services gebruiken zonder bundel of buiten de bundel extra kosten met zich meebrengt. Als je dat niet weet is dat ook goed, maar je kan niet verwachten dat een medewerker alles tegen je gaat vertellen.
Zo kunnen er nog wel duizenden andere dingen zijn die de medewerker kan vertellen en dan sta je er nog een paar uur. Tuurlijk is het belangrijk dat je goed ingelicht wordt, maar je kan niet verwachten dat de medewerker al je vragen kan gokken. Vandaar dat het ook belangerijk is dat de consument zich een beetje verdiept in de materie voordat hij/zij klakkeloos een abonnement afsluit.
Ps. Ik werk gvd niet voor Vodafone! Ik heb zo'n hekel aan mensen die met zo'n slap antwoord komen als er iets wordt gezegd wat hun niet bevalt.!