Verder kan je met je klachten terecht op het TELE2 forum maar voor je een reactie krijgt duurt het dagen en ondertussen bemoeien allerlei bijdehandjes (eentje heeft meer als 13000 reacties) zich met jouw topic. elllroy
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] traag mobiel internet van tele2
traag mobiel internet van tele2
Verder kan je met je klachten terecht op het TELE2 forum maar voor je een reactie krijgt duurt het dagen en ondertussen bemoeien allerlei bijdehandjes (eentje heeft meer als 13000 reacties) zich met jouw topic. elllroy
Re: traag mobiel internet van tele2
Tsja, die snelheid is van veel dingen afhankelijk, oa je locatie, of je beweegt, en diverse dingen/omstandigheden op en rond je actuele locatie. Zo is mobiel internet binnen trager als buiten, wat oa weer afhangt van de plek van het pand tov de mast, en de bouw van dat pand. Zo zijn gewapend beton en HR++ glas (met een dunne metaallaag ter isolatie) bekende barrières voor een mobiel signaal. Dit nog los van de drukte in de buurt van mast X op tijdstip Y, en welk specifiek model telefoon je gebruikt.elllroy schreef:Ik heb sinds kort, 8 maart 2014, een smart mix abonnement bij TELE2 met daarbij maandelijks 1.5GB en een snelheid van max 14.4Mbps( zo wordt geadverteerd ) ik ken de reputatie van TELE2 dus ik hield er al rekening mee dat deze snelheid niet gehaald zou worden, ik hoopte op de helft 7.2Mbps dit is snel genoeg om video's te bekijken zonder om de haverklap te bufferen, maar blijkbaar heb ik TELE2 toch overschat want ik kom vrijwel niet over de 2Mbps en vaker een nog lagere snelheid.
Kortom, er is een reeks aan parameters die van invloed zijn op wat je downloadsnelheid is, en een fors deel ervan ligt buiten de invloed van Tele2. Ikzelf haal soms 7 à 8 mbit, en soms postduif/inbel snelheden met Tele2.
-
Jeremy Howard
Re: traag mobiel internet van tele2
Hallo elllroy,
Het forum van Tele2 zelf waarnaar u verwijst is inderdaad nep en doorgestoken kaart.
Sommige 'personen' op dat pappen & nathouden forum hebben daar meerdere alter ego accounts.
Zoals bijvoorbeeld de gebruikers 'Aragorn' en 'Birgit', dat zijn gewoon één en dezelfde persoon die daar dan zogenaamd 'belangeloos' 24/7 antwoorden post. Zelfde voor gebruiker 'jithkoch'. Sommige van dit soort gebruikers hebben inderdaad al 10.000 of 13.000 berichten, maar het zijn dan ook gewoon undercover Tele2 medewerkers.
Ik wens u verder sterkte met uw Tele2 klacht, ikzelf ben ook al 8 maanden aan het klagen over Tele2.
Groeten uit Den Haag.
Het forum van Tele2 zelf waarnaar u verwijst is inderdaad nep en doorgestoken kaart.
Sommige 'personen' op dat pappen & nathouden forum hebben daar meerdere alter ego accounts.
Zoals bijvoorbeeld de gebruikers 'Aragorn' en 'Birgit', dat zijn gewoon één en dezelfde persoon die daar dan zogenaamd 'belangeloos' 24/7 antwoorden post. Zelfde voor gebruiker 'jithkoch'. Sommige van dit soort gebruikers hebben inderdaad al 10.000 of 13.000 berichten, maar het zijn dan ook gewoon undercover Tele2 medewerkers.
Ik wens u verder sterkte met uw Tele2 klacht, ikzelf ben ook al 8 maanden aan het klagen over Tele2.
Groeten uit Den Haag.