LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Tring prijsverhoging
Tring prijsverhoging
ik kreeg deze mail van Tringg :
Beste Tringger,
Bedankt dat je onze klant bent! Mede dank zij jou is Tringg in korte tijd een succes geworden.
Tringg is en blijft de eerste en enige dienst die je helpt om je telefoonkosten echt goed te beheersen: royale belbundels voor een bescheiden bedrag en geen onverwachte hoge rekeningen als je een keer wat meer gebruikt. We zijn blij dat onze klanten dit waarderen.
We willen Tringg graag zo houden maar worden net als alle bedrijven in de mobiele telecom geconfronteerd met prijsverhogingen. Daarom zijn we gedwongen een aantal wijzigingen door te voeren. Dit houdt in:
• De maandelijkse bedragen gaan met €5,- omhoog. Ondanks dat blijven we de aanbieder met de laagste minuutprijs!
• De lengte van gesprekken wordt voortaan per minuut afgerekend. Omdat de Tringg bundels zo royaal zijn maakt dat eigenlijk alleen iets uit voor degenen die extreem veel bellen. De gemiddelde gebruiker zal er niets van merken.
• Deze wijzigingen gaan per 1 Mei 2010 in.
Ook na deze aanpassingen blijft Tringg de beste deal. We kunnen we ons echter ook voorstellen dat je het niet met deze wijzigingen eens bent. Daarom stellen we je in de gelegenheid om je Tringg-abonnement met ingang van je eerstvolgende serviceperiode kostenloos te annuleren. Bijvoorbeeld: je Tringg SIM is geactiveerd op 15 januari 2010; je besluit op 25 april dat je wilt opzeggen; de opzegging gaat dan in per 15 mei omdat dat de startdatum van de eerstvolgende serviceperiode is. Dit kun je doen via de Tringg website. We zetten dan je SIM stil en stoppen de automatische incasso.
Opzegging gaat zo:
• Ga naar de website en log in op My Tringg
• Vul het opzegformulier in
• We sturen je dan een automatische mail met het verzoek deze te bevestigen
• Als je deze bevestiging stuurt wordt de opzegging afgehandeld
Vanzelfsprekend willen we dat je klant blijft, vandaar dat we je binnenkort een leuke aanbieding zullen doen om je Tringg contract te verlengen. In de zomer van 2010 introduceren we Tringg All In, als opvolger van de bestaande Tringg-services. Nadere bijzonderheden volgen, maar we zijn er nu al zeker van dat je Tringg All In interessant zult vinden.
We hopen dat je nog lang een tevreden Tringg gebruiker zult zijn!
Met vriendelijke groet, Tringg
Volgens mij mag dat helemaal niet zomaar of wel ????!!!
Dus ik antwoord die mail met het volgende :
Goedendag,
Ik vind het belachelijk !!!
Jullie zullen het wel uitgedokterd hebben of dat jullie dit zomaar mogen doen maar ik ga het toch controleren.
Heb ik net een abonnement bij tringg aangesloten met aansluitkosten van ca. € 35 euro !!! gaan jullie ineens wat niet afgesproken is de prijs flink omhoog gooien Met 5,- en ook nog een die prijzen per minuut gaan berekenen is ook heel veel !!
Jullie zeggen dat het de gemiddelde gebruiker niet zal merken maar ik weet dat wel zeker !!
Jullie hebben nu gewoon even een prijsverhoging van ca. 30 % !!!!
Niet normaal echt niet en kan het gewoon niet geloven eigenlijk !!
Ik ga ook mailen naar tros radar en kassa !!
Dit is nog geen opzegging maar ik denk dat die volgt .
Ik neem aan dat dan ook de aansluitkosten terugverrekend worden ???!!!!!
Groeten
Guido van Erp
Wie weet wat je hieraan kunt doen ??
Beste Tringger,
Bedankt dat je onze klant bent! Mede dank zij jou is Tringg in korte tijd een succes geworden.
Tringg is en blijft de eerste en enige dienst die je helpt om je telefoonkosten echt goed te beheersen: royale belbundels voor een bescheiden bedrag en geen onverwachte hoge rekeningen als je een keer wat meer gebruikt. We zijn blij dat onze klanten dit waarderen.
We willen Tringg graag zo houden maar worden net als alle bedrijven in de mobiele telecom geconfronteerd met prijsverhogingen. Daarom zijn we gedwongen een aantal wijzigingen door te voeren. Dit houdt in:
• De maandelijkse bedragen gaan met €5,- omhoog. Ondanks dat blijven we de aanbieder met de laagste minuutprijs!
• De lengte van gesprekken wordt voortaan per minuut afgerekend. Omdat de Tringg bundels zo royaal zijn maakt dat eigenlijk alleen iets uit voor degenen die extreem veel bellen. De gemiddelde gebruiker zal er niets van merken.
• Deze wijzigingen gaan per 1 Mei 2010 in.
Ook na deze aanpassingen blijft Tringg de beste deal. We kunnen we ons echter ook voorstellen dat je het niet met deze wijzigingen eens bent. Daarom stellen we je in de gelegenheid om je Tringg-abonnement met ingang van je eerstvolgende serviceperiode kostenloos te annuleren. Bijvoorbeeld: je Tringg SIM is geactiveerd op 15 januari 2010; je besluit op 25 april dat je wilt opzeggen; de opzegging gaat dan in per 15 mei omdat dat de startdatum van de eerstvolgende serviceperiode is. Dit kun je doen via de Tringg website. We zetten dan je SIM stil en stoppen de automatische incasso.
Opzegging gaat zo:
• Ga naar de website en log in op My Tringg
• Vul het opzegformulier in
• We sturen je dan een automatische mail met het verzoek deze te bevestigen
• Als je deze bevestiging stuurt wordt de opzegging afgehandeld
Vanzelfsprekend willen we dat je klant blijft, vandaar dat we je binnenkort een leuke aanbieding zullen doen om je Tringg contract te verlengen. In de zomer van 2010 introduceren we Tringg All In, als opvolger van de bestaande Tringg-services. Nadere bijzonderheden volgen, maar we zijn er nu al zeker van dat je Tringg All In interessant zult vinden.
We hopen dat je nog lang een tevreden Tringg gebruiker zult zijn!
Met vriendelijke groet, Tringg
Volgens mij mag dat helemaal niet zomaar of wel ????!!!
Dus ik antwoord die mail met het volgende :
Goedendag,
Ik vind het belachelijk !!!
Jullie zullen het wel uitgedokterd hebben of dat jullie dit zomaar mogen doen maar ik ga het toch controleren.
Heb ik net een abonnement bij tringg aangesloten met aansluitkosten van ca. € 35 euro !!! gaan jullie ineens wat niet afgesproken is de prijs flink omhoog gooien Met 5,- en ook nog een die prijzen per minuut gaan berekenen is ook heel veel !!
Jullie zeggen dat het de gemiddelde gebruiker niet zal merken maar ik weet dat wel zeker !!
Jullie hebben nu gewoon even een prijsverhoging van ca. 30 % !!!!
Niet normaal echt niet en kan het gewoon niet geloven eigenlijk !!
Ik ga ook mailen naar tros radar en kassa !!
Dit is nog geen opzegging maar ik denk dat die volgt .
Ik neem aan dat dan ook de aansluitkosten terugverrekend worden ???!!!!!
Groeten
Guido van Erp
Wie weet wat je hieraan kunt doen ??
Re: Tring prijsverhoging
Het mag wel en aan de andere kant mag jij ook het contract ontbinden.
Grote en professionele organisaties zullen niet snel zo'n grote wijziging gaan doorvoeren. Zo zie je maar weer dat af en toe goedkoop duur kan uitvallen.
Ik heb veel klachten gehoord over Tring en zit zijn:
- Af en toe ben je onbereikbaar, terwijl je telefoon aangeeft dat je wel bereik hebt.
(als mensen jou bellen krijgen ze direct jou voicemail, terwijl je telefoon aan staan en jij gewoon bereik hebt)
- 5x bellen voordat een verbinding tot stand komt als je iemand wilt gaan bellen.
- In het buitenland ben je onbereikbaar (of je moet borg betalen en geloof rond de 100 a 200 euro is dit)
Het is wel leuk als 2e nummer om ermee te kunnen bellen en meer ook niet.
Grote en professionele organisaties zullen niet snel zo'n grote wijziging gaan doorvoeren. Zo zie je maar weer dat af en toe goedkoop duur kan uitvallen.
Ik heb veel klachten gehoord over Tring en zit zijn:
- Af en toe ben je onbereikbaar, terwijl je telefoon aangeeft dat je wel bereik hebt.
(als mensen jou bellen krijgen ze direct jou voicemail, terwijl je telefoon aan staan en jij gewoon bereik hebt)
- 5x bellen voordat een verbinding tot stand komt als je iemand wilt gaan bellen.
- In het buitenland ben je onbereikbaar (of je moet borg betalen en geloof rond de 100 a 200 euro is dit)
Het is wel leuk als 2e nummer om ermee te kunnen bellen en meer ook niet.
Re: Tring prijsverhoging
Ik ben ook bij de "club"maar vind dit belachelijk idd, had in het begin veel storing maar dit is volgens mij verholpen inmiddels maar deze verhoging gaat echter alle perken te buiten, er word in 1e instantie bevestigd dat het per verbelde tijd word verrekend nu blijkt dit ook aangepast in minuten notabene ...dit alles is zeer onprofessioneel en moet eigenlijk niet kunnen of mogen ...
Re: Tring prijsverhoging
Tsja, wie voor een dubbeltje op de 1e ring wil zitten...
Re: Tring prijsverhoging
Ik voel me ook belachelijk opgelicht!
Dat ze die prijsverhoging doen, PRIMA, ik zeg wel op. Maar wil dan wel mijn aansluitkosten terug.
Tringg rekende gesprekken normaal gesproken per seconden af , en rondde dus niet af op hele minuten, wat voor mij erg belangrijk was, vandaar dat ik akkoord ging met de erg hoge aansluitkosten van € 35 .
Een paar dagen nadat ik mijn simkaart had ontvangen, en kon beginnen met bellen , merkte ik dat ik soms mensen niet kon bereiken, en hoorde ik van mensen, dat ik vaak onbereikbaar was. Ik heb dit probleem gemeld bij Tringg. Dit slechte bereik werd op verschillende forums bevestigd door verschillende Tringg gebruikers. Achteraf
kreeg ik een een reactie van Tringg, met het bericht dat het een bekend probleem was, en ze bezig waren met het verbeteren van het het netwerk.
Hier is tot heden nog niets mee gedaan, en gebruikers ervaren nog steeds netwerkproblemen.. Alsof het niet genoeg is , ook nog een prijsverhoging.
Hoe durf je dat nog te doen met zo een SLECHT netwerk!!
En dan zetten ze de Slogan nog zonder te schamen bovenaan de Mail !!
Die mochten ze van mij wel weg laten, of zelfs wijzigen naar iets wat meer bij ze past ! Stelletje Oplichters !!!!!
Dat ze die prijsverhoging doen, PRIMA, ik zeg wel op. Maar wil dan wel mijn aansluitkosten terug.
Tringg rekende gesprekken normaal gesproken per seconden af , en rondde dus niet af op hele minuten, wat voor mij erg belangrijk was, vandaar dat ik akkoord ging met de erg hoge aansluitkosten van € 35 .
Een paar dagen nadat ik mijn simkaart had ontvangen, en kon beginnen met bellen , merkte ik dat ik soms mensen niet kon bereiken, en hoorde ik van mensen, dat ik vaak onbereikbaar was. Ik heb dit probleem gemeld bij Tringg. Dit slechte bereik werd op verschillende forums bevestigd door verschillende Tringg gebruikers. Achteraf
kreeg ik een een reactie van Tringg, met het bericht dat het een bekend probleem was, en ze bezig waren met het verbeteren van het het netwerk.
Hier is tot heden nog niets mee gedaan, en gebruikers ervaren nog steeds netwerkproblemen.. Alsof het niet genoeg is , ook nog een prijsverhoging.
Hoe durf je dat nog te doen met zo een SLECHT netwerk!!
En dan zetten ze de Slogan nog zonder te schamen bovenaan de Mail !!
Die mochten ze van mij wel weg laten, of zelfs wijzigen naar iets wat meer bij ze past ! Stelletje Oplichters !!!!!
Re: Tring prijsverhoging
beste allemaal,
ik ben net ook op de site van "kassa" geweest. ook daar verontwaardigde reacties, uiteraard. Ik heb daar echter wel uitgelegd wat we kunnen doen. Jaja ook ik heb de email van tringg gehad en ben direct gaan kijken wat ik hier tegen in kan brengen. ik stel voor dat we met z'n allen protest aan tekenen, hoe meer hoe beter zou ik zeggen. kijk ff op de site van kassa wat je kunt doen, ik heb 't daar allemaal op gezet!
laten we hopen dat we het vel over hun oren kunnen trekken!
succes, gr sam
PS ik ga straks mijn brief aangetekend versturen, zodra ik een reactie van tringg krijg zal ik die plaatsen op de site van kassa.
ik ben net ook op de site van "kassa" geweest. ook daar verontwaardigde reacties, uiteraard. Ik heb daar echter wel uitgelegd wat we kunnen doen. Jaja ook ik heb de email van tringg gehad en ben direct gaan kijken wat ik hier tegen in kan brengen. ik stel voor dat we met z'n allen protest aan tekenen, hoe meer hoe beter zou ik zeggen. kijk ff op de site van kassa wat je kunt doen, ik heb 't daar allemaal op gezet!
laten we hopen dat we het vel over hun oren kunnen trekken!
succes, gr sam
PS ik ga straks mijn brief aangetekend versturen, zodra ik een reactie van tringg krijg zal ik die plaatsen op de site van kassa.
Re: Tring prijsverhoging
Gaat je niet lukken.
Ze mogen wettelijk gezien hun abonnementen wijzigen, zowel in de positieve vorm als een negatieve in dit geval, mits ze de klant de optie geven om kosteloos van het contract af te kunnen,en dat doen ze in deze. Dus helaas...
Ze mogen wettelijk gezien hun abonnementen wijzigen, zowel in de positieve vorm als een negatieve in dit geval, mits ze de klant de optie geven om kosteloos van het contract af te kunnen,en dat doen ze in deze. Dus helaas...
Re: Tring prijsverhoging
Vaste prijs, geen verrassingen
Re: Tring prijsverhoging
Nee hoor: GEEN vast prijs, Vaste Verassingen!!!Lloyd007 schreef:Vaste prijs, geen verrassingen
BEZWAAR van mijn kant!!!!
Re: Tring prijsverhoging
Ik heb twee vragen voor gwiedoo:
Wanneer heeft Tringg deze prijsverhoging aangekondigd? Ze moeten een prijsverhoging minstens 4 weken van tevoren aankondigen. Als ze bv. op 20 april aankondigen dat ze per 1 mei de tarieven aanpassen, dan zijn ze te laat.
Hoe lang ben je al klant bij Tringg? Binnen drie maanden de prijs verhogen is onredelijk, tenzij je de overeenkomst mag ontbinden (dit is niet hetzelfde als opzeggen!). Dit is namelijk een bepaling die op de zwarte lijst staat. Zie ook: Algemene voorwaarden @ iusmentis.com door Arnoud Engelfriet
Als je dus minder dan drie maanden klant was, dan mag je de overeenkomst dus ontbinden en daaruit concludeer ik dat je ook je aansluitkosten terug krijgt.
Wanneer heeft Tringg deze prijsverhoging aangekondigd? Ze moeten een prijsverhoging minstens 4 weken van tevoren aankondigen. Als ze bv. op 20 april aankondigen dat ze per 1 mei de tarieven aanpassen, dan zijn ze te laat.
Hoe lang ben je al klant bij Tringg? Binnen drie maanden de prijs verhogen is onredelijk, tenzij je de overeenkomst mag ontbinden (dit is niet hetzelfde als opzeggen!). Dit is namelijk een bepaling die op de zwarte lijst staat. Zie ook: Algemene voorwaarden @ iusmentis.com door Arnoud Engelfriet
Als je dus minder dan drie maanden klant was, dan mag je de overeenkomst dus ontbinden en daaruit concludeer ik dat je ook je aansluitkosten terug krijgt.